JV

Tot nu toe een goede ervaring met MKB Lease. Zelf heb ik nog weinig contact nodig gehad met de MKB. Geen pech, keuringen enzovoorts. Hierover kan ik dus geen beoordeling geven over het contact of de... Tot nu toe een goede ervaring met MKB Lease. Zelf heb ik nog weinig contact nodig gehad met de MKB. Geen pech, keuringen enzovoorts. Hierover kan ik dus geen beoordeling geven over het contact of de afhandeling daarvan. Vooraf had ik geen informatie gekregen, maar dit was niet de schuld van MKB. De werkgever had het verkeerde email adres door gegeven. Hierdoor heb ik zelf contact gezocht met de MKB en werd dit meteen opgelost zodat ik de informatie kreeg over de leaseauto en de app van MKB. De app is ook fijn en geeft een overzichtelijke weergave van alles.

Reactie MKB Lease:

Dank voor de zeer uitgebreide toelichting in uw review. Vervelend dat u te maken had met een valse start vanwege het verkeerd opgegeven e-mailadres, maar prettig dat e.e.a. inmiddels succesvol is... Dank voor de zeer uitgebreide toelichting in uw review. Vervelend dat u te maken had met een valse start vanwege het verkeerd opgegeven e-mailadres, maar prettig dat e.e.a. inmiddels succesvol is rechtgezet.
Veel aangename en veilige ritten gewenst met uw auto en graag tot ziens!
Groet, Jorrit van MKB Lease

Vriendelijk bedankt!

Dank u wel!

Bob

Bedankt voor de review!

Prima.

Dank!

Zeer goed echt te vreden

Reactie MKB Lease:

Dat lezen we heel graag, vriendelijk bedankt voor de fijne beoordeling!

Prettige leasemaatschappij met korte lijntjes en waar je prettig mee kunt overleggen. Ze denken met je mee tijdens selectie van je leaseauto maar ook daarna blijft de correcte service doorgaan.

Reactie MKB Lease:

Een tekst waar we erg blij van worden! Leuk om te lezen dat u onze persoonlijke aandacht en de advisering zo waardeert.
Hartelijk bedankt voor de genomen tijd om dit met ons te delen....
Hartelijk bedankt voor de genomen tijd om dit met ons te delen.
Groet, Jorrit van MKB Lease

skodarijder

Tot nu toe prima ervaringen met MKB

Dank Skoda rijder ;-)

Fijn om mee samen te werken, denken ook graag mee

Reactie MKB Lease:

Wij denken zeker graag met u mee, dat is waar wij ook het verschil mee willen maken! :-)
Dank u wel voor de gegeven beoordeling!

Prettig contact.

Bedankt!