Prima soms duurt het wat lang voor iets opgelost wordt maar voor het grootse deel ben ik tevreden

Reactie MKB Lease:

Dank voor de feedback over de snelheid van reageren en oplossen. Daar kunnen we absoluut iets van leren en nemen we dan ook mee ter verbetering!

Fred van der Bruggen

Makkelijk bereikbaar, korte lijnen en je wordt altijd vriendelijk te woord gestaan. Je bent geen nummer.

Reactie MKB Lease:

Top reactie meneer van der Bruggen! Bedankt voor de moeite om uw leuke reactie te schrijven.

Over het algemeen prima reacties en dienstverlening

Reactie MKB Lease:

Hartelijk dank voor uw reactie!

Jacco Schipperen

Gestrand op vakantie in Luxemburg. Zeer slechte opvolging. Geen duidelijkheid. Met gezin met taxi terug moeten komen naar NL. Heeft ook 3 dagen geduurd voordat ik een andere tijdelijke wagen had met... Gestrand op vakantie in Luxemburg. Zeer slechte opvolging. Geen duidelijkheid. Met gezin met taxi terug moeten komen naar NL. Heeft ook 3 dagen geduurd voordat ik een andere tijdelijke wagen had met de vraag heeft u hem echt nodug.....(hebben jullie de leasetermijn volgende maand echt nodig?). Nu bijna 4 wk later weet ik nog niet of de auto teug in NL is met de nodige persoonlijke spullen erin.

Wet van Murphy. Een dik jaar geleden hetzelfde maar toen op weg naar Vliegveld Weeze......

Geachte heer Schipperen,
Geachte heer Schipperen,
Dit is gewoon een ontzettend vervelende kwestie geworden en helaas nog steeds lopende. Dat betreuren we enorm. Inmiddels heeft u uitvoerig contact gehad met ons team, en dat houden we komende tijd ook nog even rondom dit voorval. Om uiteindelijk natuurlijk tot de definitieve oplossing te komen.
Oprechte excuses voor al het ontstane ongemak en we gaan dit uiteraard zo goed mogelijk afwikkelen.

In het algemeen een goede ervaring met de accountmanagers en service. Denken graag met je mee.

Reactie MKB Lease:

Mooi te lezen dat je het contact met de account managers als goed ervaart. We staan graag naast u als ondernemer en helpen u met uw mobiliteitsvraagstukken. Uw uitdaging is ook onze uitdaging!

Patrick

Als er niets is subliem! Kink in de kabel oei pas maar op.

Beste Patrick,
Beste Patrick,
Hartelijk dank voor de gegeven feedback. Naar aanleiding daarvan hebben we inmiddels, via uw vaste account manager, uitvoerig contact gehad om het voorval te bespreken en af te handelen. Uiteraard gebruiken we de gegeven terugkoppeling ter verbetering van onze service.
Excuses voor al het ontstane ongemak!
Jorrit van MKB Lease

Goede contacten met account manager die met je mee denkt

Reactie MKB Lease:

Leuk dat je het persoonlijke contact zo waardeert, dank voor de woorden!

G. Bergman

Wij zijn via Autoplanning bij MKB lease gekomen waardoor de contacten en insteek anders zijn dan voorheen.

Reactie MKB Lease:

Bedankt voor de beoordeling meneer Bergman!
Bedankt voor de beoordeling meneer Bergman!
We betreuren dat u de insteek wat anders ervaart dan u in het verleden gewend was. Dat kan absoluut niet de bedoeling zijn. Inmiddels hebben we hier uitvoerig over gesproken en is de betreffende kwestie afgehandeld.
Excuses voor het ontstane ongemak.
Groet, Jorrit van MKB Lease

Goede ondersteuning. Neemt de tijd en denkt mee. Vriendelijk en goed eindresultaat.

Reactie MKB Lease:

Dank voor de geïnvesteerde tijd en de moeite om aan ons jaarlijkse onderzoek mee te doen. We zijn blij dat u zo enthousiast bent!

Jeffrey

Over het algemeen goed, schade afhandelen is ronduit slecht.

Beste Jeffrey,
Beste Jeffrey,
Vriendelijk bedankt voor de gegeven feedback. We hebben de afgelopen periode herhaaldelijk geprobeerd om met u in contact te komen over deze kwestie. Om het zo goed mogelijk af te handelen. Helaas krijgen we geen contact met u.
Als u dit leest, zou u dan wellicht contact met ons kunnen opnemen via de bekende gegevens? Alvast hartelijk dank!
Vriendelijke groet, Jorrit van Team MKB Lease