Jeffrey

Over het algemeen goed, schade afhandelen is ronduit slecht.

Beste Jeffrey,
Beste Jeffrey,
Vriendelijk bedankt voor de gegeven feedback. We hebben de afgelopen periode herhaaldelijk geprobeerd om met u in contact te komen over deze kwestie. Om het zo goed mogelijk af te handelen. Helaas krijgen we geen contact met u.
Als u dit leest, zou u dan wellicht contact met ons kunnen opnemen via de bekende gegevens? Alvast hartelijk dank!
Vriendelijke groet, Jorrit van Team MKB Lease

tevreden klant

Tevreden

Reactie MKB Lease:

Bedankt voor de feedback!

Steven Schoemans

Slechte service voor het duurst mogelijke contract. Totaal geen support omdat er op het noodnummer 1 iemand als bezetting zit. Heb per direct alles ontbonden.

Geachte heer Schoemans,
Wij betreuren uw ontevredenheid, excuses voor het ontstane ongemak. We respecteren uw keuze voor de ontbinding van het contract en inmiddels loopt e.e.a. ook al.
Wij...
Geachte heer Schoemans,
Wij wensen u goede zaken in de toekomst toe!

Mark Thomassen

Zeer goede informatie en begleiding. Regelmatig contact, ook om te controlleren of alles goed is of goed is opgelost. Zeer betrokken Account Manager

Reactie MKB Lease:

Prachtige woorden Mark, erg prettig om dit te vernemen!
Veel rijplezier en veilige kilometers met je nieuwe leaseauto.

F. van Haarlem

Gewoon goed. Netjes afgeleverd.

Reactie MKB Lease:

Helemaal top om dit te lezen, dank u wel voor de reactie en heel veel rijplezier met de nieuwe auto!
Groet, Jorrit van MKB Lease

Het kosstte veel tijd om af te stemmen tussen de leverancier van de auto en MKBLease voor het omwisselen van de lease auto's

Reactie MKB Lease:

Dank voor de feedback op diverse punten. Inmiddels hebben we er ook contact met u over gehad om e.e.a. te bespreken en netjes op te lossen.
Wij wensen u heel veel plezier en veilige ritten met...
Wij wensen u heel veel plezier en veilige ritten met de nieuwe auto!
Groet, Jorrit van MKB Lease

Verliep soepel, echter lagen er vier banden in de achterbak wat niet de bedoeling was.

Reactie MKB Lease:

Hartstikke fijn dat alles soepel is verlopen. Wel vervelend wat betreft de banden in de achterbak. Is dit inmiddels wel opgelost? Mochten we u er nog mee kunnen helpen, laat het ons dan weten via... Hartstikke fijn dat alles soepel is verlopen. Wel vervelend wat betreft de banden in de achterbak. Is dit inmiddels wel opgelost? Mochten we u er nog mee kunnen helpen, laat het ons dan weten via hallo@mkblease.nl of telefonisch via 033-4224888.
Groet, Jorrit van MKB Lease

Ik werd niet op de hoogte gehouden van de (vertraagde) aflevering van de auto. Zelfs toen de geplande levertijd al voorbij was geen enkele actie.
Proces rondom de laadpaal is bijzonder slecht....
Proces rondom de laadpaal is bijzonder slecht. Hierover is volgens mij door mijn werkgever een klacht ingediend. Tot op heden niet naar tevredenheid afgehandeld.
Aflevering auto was in orde.

Reactie MKB Lease:

Vriendelijk bedankt voor uw waardevolle feedback! Ronduit vervelend dat e.e.a. niet naar tevredenheid is gegaan. De communicatie rondom de aflevering heeft onze aandacht om verder te verbeteren, in... Vriendelijk bedankt voor uw waardevolle feedback! Ronduit vervelend dat e.e.a. niet naar tevredenheid is gegaan. De communicatie rondom de aflevering heeft onze aandacht om verder te verbeteren, in samenspraak met de samenwerkende dealerbedrijven.
Voor wat betreft de laadpaal zijn we inmiddels separaat in contact en werken we aan een oplossing. Excuses voor het ontstane ongemak en desalniettemin veel veilige kilometers gewenst in uw nieuwe auto!

Barbara Baelemans

Netjes geïnformeerd over de leverdatum, wat ik moest doen voor het inleveren van mijn vorige lease auto. Alle bescheiden waren thuisgestuurd.

Reactie MKB Lease:

Veel dank voor uw positieve beoordeling rondom de levering van de nieuwe auto! Wij wensen u veel aangename en veilige ritten toe!

JdR

Het contact met MKB was wederom perfect voor mekaar. Ook de levering via Nefkens Nieuwegein verliep vlekkeloos. Beiden super.

Reactie MKB Lease:

Veel dank voor uw reactie en de mooie woorden!
Wij wensen u veel veilige ritten toe in de nieuwe auto.