Alles verliep netjes, ook het contact achteraf of er nog vragen waren.

Reactie MKB Lease:

Super om dit te lezen, dank je wel en veel veilige kilometers gewenst!
Groet, Jorrit van MKB Lease

De aflevering van de auto bij Nefkens Tilburg is als zeer prettig ervaren.
Echter het ontbreken van de laadpas is als niet fijn ervaren, aangezien de auto volledig elektrisch is.

Reactie MKB Lease:

Dank voor het delen van je positieve ervaring rondom de levering van de auto.
Dank voor het delen van je positieve ervaring rondom de levering van de auto.
Dat de laadpas wat later is ontvangen, nemen we uiteraard mee ter verbetering van onze service. Dat kan niet de bedoeling zijn en hoort snel geregeld te zijn. Excuses voor het ontstane ongemak.

Oguz

Prettige en vriendelijke service, helemaal top!

Reactie MKB Lease:

Dank u wel voor deze topreactie!

Rob

Goed, duidelijke info. ook als er iets even niet hellemaal goed gaat.

Reactie MKB Lease:

Dank voor deze prettige reactie.
Heel veel veilige kilometers gewenst met uw nieuwe auto!

Willem van der Sluis

Ten eerste 1 jaar te laat en leaseprijs onrechtmatig

Reactie MKB Lease:

Bedankt voor de gegeven feedback!
Bedankt voor de gegeven feedback!
Inmiddels hebben we er contact over gehad. Fijn dat we tot een oplossing zijn gekomen en positief naar de toekomst kunnen kijken. Veel rijplezier met de nieuwe bedrijfswagens!
Groet, Team MKB Lease

Goed, alles ging lekker snel. Bij vragen kreeg ik ook snel antwoord op mijn vragen.

Reactie MKB Lease:

Dank voor uw reactie en de positieve ervaring rond de levering van de nieuwe auto!
Wij wensen u veel veilige kilometers toe.
Vriendelijke groet,
Jorrit van MKB Lease

MKB heeft maar een kleine rol in de aflevering. Die brengt je alleen in contact met de leverancier

Dank voor uw reactie.
Veel plezier met uw nieuwe auto gewenst!

J. Vogel

Communicatie niet zo pro- actief. Vaak zelf vragen moeten stellen. Bij inleveren/wisselen auto is voor de afgesproken controle van in te wisselen niemand op komen dagen, ondanks afspraak.

Reactie MKB Lease:

Hartelijk dank voor de beoordeling en de gegeven feedback!
Hartelijk dank voor de beoordeling en de gegeven feedback!
Hartstikke vervelend dat het maken van de afspraak voor inspectie van de auto niet goed is gegaan. Door een foutje in het digitale formulier is dit niet goed gelopen, we werken inmiddels al aan een oplossing hiervoor. Inmiddels heeft u hier ook telefonisch contact over gehad met onze account manager.
Excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren. Veel veilige kilometers gewenst met uw nieuwe auto!
Groet, Jorrit van MKB Lease

Geen echte bijzonderheden maar wél raar dat ik mailtjes krijg over de de aflevering terwijl ik de auto nog niet had ontvangen.

Reactie MKB Lease:

Bedankt voor uw bericht en feedback!
Bedankt voor uw bericht en feedback!
Het te vroeg ontvangen van communicatie is niet zoals het hoort uiteraard. Hier gaan we intern aandacht aan geven om dit in de toekomst te voorkomen. Excuses voor het ongemak.
Veel rijplezier gewenst met uw nieuwe auto!

W. Baars

Vlot en kundig geholpen

Reactie MKB Lease:

Hartelijk dank voor deze topscore! Veel veilige kilometers gewenst met uw nieuwe auto.