Levering nieuwe auto was later dan het einde van het vorige lease contract. Ik heb de voorgaande auto kunnen gebruiken tot de dag waarop mijn nieuwe auto is geleverd.
Vorige Auto is thuis...
Vorige Auto is thuis opgehaald. Nieuwe auto zelf opgehaald bij afleverpunt.
Levering nieuwe auto liep via leverancier. Daarin heb ik geen contact gehad met MKB. Alleen een melding gedaan van de leveringsdatum nieuwe auto waarna er een afspraak is gemaakt voor het ophalen van de oude auto

Reactie MKB Lease:

Dank u wel voor de uitgebreide toelichting! En fijn dat alles goed is verlopen.
Heel veel plezier gewenst met uw nieuwe auto.

Albin

Erg goed, prima geinformeerd en snelle afhandeling

Reactie MKB Lease:

Dank u wel voor deze mooie woorden!
Veel rijplezier met uw nieuwe auto.

john

Zeer slecht de bussen zijn niet afgeleverd conform contract
herstellen kan niet meer of moet weer 1 jaar wachten op nieuwe bussen

Beste John,
Hartelijk dank voor de tijd en moeite die u heeft genomen voor deze feedback.
Beste John,
Hartelijk dank voor de tijd en moeite die u heeft genomen voor deze feedback.
Inmiddels hebben we meermaals contact met gehad met jullie over dit verhaal. Het is hartstikke vervelend dat de bestelde bussen anders geleverd zijn door de importeur, als door jullie besteld (en ook door ons besteld bij de importeur). Inmiddels zijn we in overleg tot een oplossing gekomen, echter wij begrijpen ook dat die niet 100% naar wens is.
Vanuit onze kant, ondanks dat het ook overmacht is, nogmaals oprechte excuses voor deze vervelende zaak. We hopen dat de taart wel lekker gesmaakt heeft :-)
Vriendelijke groet,

M Heffelaar

Goed afgeleverd

Reactie MKB Lease:

Veel dank voor je enthousiaste reactie, Mark. Geniet van je nieuwe auto!

Alles werd heel vlot geregeld. Brandstofpas lag in de brievenbus op de dag dat de auto uitgeleverd werd.

Reactie MKB Lease:

Dank voor je positieve reactie over de aflevering van je nieuwe leaseauto. Heel veel veilige kilometers gewenst!
Groet,

Mandy

Het contact verloopt goed en alles met betrekking tot de aflevering was duidelijk. Het hele proces is erg prettig en soepel verlopen.

Reactie MKB Lease:

Mandy, super bedankt voor deze prachtige toelichting! Fijn dat je hier de tijd en moeite voor hebt genomen.

Prima, voldoende informatie voorafgaand

Reactie MKB Lease:

Dank u wel voor deze review en veel veilige ritten gewenst met uw nieuwe leaseauto!

Mark-Jan Videler

Prima aflevering, met fijne contacten over en weer.

Reactie MKB Lease:

Hartelijk dank voor de reactie, meneer Videler!

Bouke Brinkman

Slechte communicatie mbt tot de aflevering, mede door Wensink Zwolle, uiteindelijk heeft de auto 3,5 week bij de dealer gestaan voordat ik een datum kon afspreken. Daarnaast ging de aflevering niet... Slechte communicatie mbt tot de aflevering, mede door Wensink Zwolle, uiteindelijk heeft de auto 3,5 week bij de dealer gestaan voordat ik een datum kon afspreken. Daarnaast ging de aflevering niet zoals afgesproken en heb ik de auto zelf maar in Zwolle opgehaald.
2 weken later werd ik geconfronteerd met schade aan de ingeleverde auto, waarvan ik zeker weet dat ik die niet heb veroorzaakt.
Al met al geen goede ervaring

Reactie MKB Lease:

Vriendelijk bedankt voor de feedback, Bouke Brinkman!
Vriendelijk bedankt voor de feedback, Bouke Brinkman!
Vervelend dat het traject niet naar gehele tevredenheid is gegaan. Excuses hiervoor. Inmiddels hebben we hierover, via de wagenparkbeheerder van uw organisatie, contact gehad en zijn we tot een oplossing gekomen. Verder hebben we besproken hoe we e.e.a. in de toekomst beter kunnen invullen, zodat zaken voorkomen kunnen worden.
Veel veilige kilometers gewenst met uw nieuwe auto!

Jan loenen

Heel vriendelijk, geduldig en enthousiast.
Leuke aflevering met heerlijke attentie.

Beste Jan,
Veel dank voor je enthousiaste reactie! Veel veilige ritten gewenst in de nieuwe auto!
Groet,