Aflevering auto door Volvo Dealer Serva was erg goed. Wel waren er problemen met het door MKB Lease ingebouwde alarm

Reactie MKB Lease:

Hartelijk dank voor de review en de gegeven feedback!
Hartelijk dank voor de review en de gegeven feedback!
Inmiddels hebben we nog even contact met u gehad inzake de gegeven opmerking. We vertrouwen erop dat het naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht er nog iets zijn, dan kunt u altijd contact leggen met uw vaste accountteam :-)
Geniet van uw nieuwe auto!
Vriendelijke groet,
Jorrit van MKB Lease

Dat was zeer goed

Reactie MKB Lease:

Dank u wel voor deze beoordeling!

Mart

Alles was super goed geregeld door Bob. De medewerker van de dealer had alle informatie vooraf gekregen.

Beste Mart,
Veel dank voor de top beoordeling! Fijn dat alles goed is verlopen.
Veel veilige kilometers gewenst met de nieuwe auto!
Groet, Jorrit van MKB Lease

Heb de auto zelf opgehaald bij de dealer en dat als zeer prettig ervaren met alle uitleg die is gegeven. Voortraject van keuze en bestelling was ook prima.

Hartelijk dank!

De auto is keurig netjes afgeleverd. Alleen het afgesproken tijdstip van leveren was met dik 2,5 uur vertraagd. Toch wel vervelend als je nog een afspraak bij een klant hebt en deze moeten afzeggen... De auto is keurig netjes afgeleverd. Alleen het afgesproken tijdstip van leveren was met dik 2,5 uur vertraagd. Toch wel vervelend als je nog een afspraak bij een klant hebt en deze moeten afzeggen ivm leveringsproblemen.

Reactie MKB Lease:

Dank u wel voor de beoordeling!
Dank u wel voor de beoordeling!
Heel erg vervelend dat het aflever tijdstip onverwachts naar een later moment ging, dat is onprettig. Hier gaan we uiteraard aandacht aan besteden zodat dit niet meer voorkomt.
Veel plezier gewenst met uw nieuwe auto!

Goede ervaring. Iedereen is vriendelijk en servicegericht. Iedereen wilt tijd vrij maken voor de klant en er wordt goed geluisterd naar de wensen en behoefte. Wel een tip: bij binnenkomst moet de... Goede ervaring. Iedereen is vriendelijk en servicegericht. Iedereen wilt tijd vrij maken voor de klant en er wordt goed geluisterd naar de wensen en behoefte. Wel een tip: bij binnenkomst moet de bezoeker een bel indrukken. Dit is naar mijn mening onpersoonlijk, maar kan op zich werken. Maar dan is het wel belangrijk dat iemand echt helemaal naar benden loopt, en niet boven aan de trap om het hoekje kijkt, en als iemand moet wachten hij of zij in ieder geval wat te drinken aangeboden krijgt. Dan is het onpersoonlijke van de bel opgelost :). Dit zou vanuit mijn marketing oog een kleine tip zijn, maar verder was alles super klantvriendelijk en servicegericht! Dank jullie wel!

Reactie MKB Lease:

Vriendelijk bedankt voor de gegeven feedback. Dat gaan we meenemen ter verbetering!

Zeer goede aflevering van de leaseauto bij Nefkens Valkenswaard. Zeer tevreden.

Reactie MKB Lease:

Hartstikke fijn om te lezen, dank u wel!

Pietje Pyuk

Prima service

Reactie MKB Lease:

Veel dank voor uw beoordeling!

simone

Tevreden, goed bereikbaar en duidelijk bij vragen. wel vind ik het verwarrend dat ik bv de ene keer wel een herinneringsmail krijg voor bv verwisselen winterbanden en de andere keer niet. Ook bij bv... Tevreden, goed bereikbaar en duidelijk bij vragen. wel vind ik het verwarrend dat ik bv de ene keer wel een herinneringsmail krijg voor bv verwisselen winterbanden en de andere keer niet. Ook bij bv een bekeuring krijg ik die meestal rechtstreeks van jullie via de mail onlangs kreeg ik het via mijn werkgever. Ik zou uniformiteit hierin wel op prijs stellen.

Hallo Simone,
Hallo Simone,
Bedankt voor de beoordeling en de gegeven feedback! Dat is hartstikke waardevol. We gaan dit even voor u nakijken en zorgen dat het zoveel mogelijk op een uniforme wijze bij u aankomt. Wel zo duidelijk inderdaad :)
Veel plezierige kilometers gewenst met uw auto!
Groet, Jorrit van MKB Lease

Tot nu toe nog weinig mee te maken gehad, dus eigenlijk geen ervaringen rijker.

Reactie MKB Lease:

Dank voor uw reactie en de ingevulde beoordeling!