Cees Meijering

Inmiddels zijn de Powerview problemen opgelost! Mijn huwelijk is gered! Er waren problemen met hub. Servivemonteur Arjan heeft het gelukkig op kunnen lossen. Wij zijn nu weer tevreden en ik ga deze... Inmiddels zijn de Powerview problemen opgelost! Mijn huwelijk is gered! Er waren problemen met hub. Servivemonteur Arjan heeft het gelukkig op kunnen lossen. Wij zijn nu weer tevreden en ik ga deze producten weer met een gerust hart verkopen.

Mette

Heel tevreden over de geleverde en gemonteerde raamdecoratie door de Jongens Dornbos in Groningen

Wytse

Mooie Plisé shade geleverd

Berry geerligs

Jac Wegh

Willem

Zonnescherm Nova Shade: werkt prima, doet wat ie moet doen en is door Senft vakkundig gemonteerd en afgesteld op onze wensen

A. Scheffers

Gisteren is Duette met smartcord geïnstalleerd.
Het ziet er fantastisch uit en werkt super.

Rene de Vreng

Werkt slecht!
Tot een jaar na aankoop van de gemotoriseerde, met een app en dergelijke op afstand bedienbare PowerView zonweringen werkte alles perfect.
Toen kwam er een of andere...
Werkt slecht!
Toen kwam er een of andere software update (waar ik niet om gevraagd heb) en sindsdien reageren de zonweringen niet, gaan een andere kant op dan gevraagd of stoppen halverwege de gevraagde stand. Ook reageren soms totaal andere ‘producten’, om de luxaflex terminologie maar te gebruiken, dan de bedoelde. Na drie keer proberen via app, ‘scène controler’ of wat dan ook gaat het dan eindelijk misschien eens in de stand die ik opvraag.

Ik heb ‘extenders’ in elke kamer, ik heb alle reset, calibreer en andere oplossings-mogelijkheden in de bijbehorende ‘app’ geprobeerd. Zelfs het hele systeem naar fabrieksinstellingen teruggezet en opnieuw geïnstalleerd (hele dag werk). Nada! Probleem blijft.

Het ergste is: bij een support-verzoek aan luxaflex wordt je naar de dealer terug verwezen, maar die mensen hebben hun hele leven gordijnen verkocht. Ik weet zelf nog meer van apps en ‘instellingen’ dan zij.
Maar goed, het hele probleem twee weken terug op hun verzoek in een mailtje naar ze beschreven en verstuurd, en dan hoor je niks meer… van hen niet, van Luxaflex niet.
Ondertussen blijven de PowerView ‘producten’ niet reageren.

Nee, gewoon een touwtje om de boel omhoog of omlaag te schuiven, dan heb je die ellende niet 😄

Reactie Luxaflex Nederland:

Dag Rene, dat klinkt niet goed. Ik ga intern informeren of deze mail bij ons terecht is gekomen en zo ja waar die is gebleven. Kan je een kopie (en de naam van je leverancier) mailen naar... Dag Rene, dat klinkt niet goed. Ik ga intern informeren of deze mail bij ons terecht is gekomen en zo ja waar die is gebleven. Kan je een kopie (en de naam van je leverancier) mailen naar socialmedia@luxaflex.nl? ^TV

Pieters

Twee zonweringen met ritssysteem en een rolgordijn laten installeren. De montage ging soepel en de installateur heeft een korte uitleg geven over het gebruik. Met de Somfy elektrische bediening is... Twee zonweringen met ritssysteem en een rolgordijn laten installeren. De montage ging soepel en de installateur heeft een korte uitleg geven over het gebruik. Met de Somfy elektrische bediening is het super gemakkelijk. We zijn erg blij met de ventilatie stand op het rolgordijn. Daarnaast is de fluisterstand ook ideaal om het rolgordijn te bewegen. Het gaat iets langerzamer omhoog en omlaag, maar de geluidsreductie is enorm.

Inez

Twee dagen geleden de supergrote Duette met schaduwwerking
Twee dagen geleden de supergrote Duette met schaduwwerking
gekregen, montage verliep soepel, spelen met het verschuiven van onder en bovenkant, elke keer een andere lichtinval, en fijn om weer privacy te ervaren dankzij dit megagrote oppervlak!
Blij mee!!!

Prinsen

Ziet er allemaal top uit! Heel erg blij mee!