Leo

Zeer tevreden. Oogt overeenkomstig onze verwachting en bleek uitstekend te zijn ingemeten in de hier en daar niet volledig haakse kozijnen van ons oude huis. Sluit overal dus prima aan. Binnen... Zeer tevreden. Oogt overeenkomstig onze verwachting en bleek uitstekend te zijn ingemeten in de hier en daar niet volledig haakse kozijnen van ons oude huis. Sluit overal dus prima aan. Binnen leveringstermijn gebracht en soepeltjes geïnstalleerd en toegelicht.

Paul van Zeijl

Wij zijn erg blij met onze luxaflex zonnewering. De oude zonnewering was echt aan vervanging toe en we hebben bewust weer voor een Luxaflex gekozen omdat die wij hiermee hele goede ervaringen hebben... Wij zijn erg blij met onze luxaflex zonnewering. De oude zonnewering was echt aan vervanging toe en we hebben bewust weer voor een Luxaflex gekozen omdat die wij hiermee hele goede ervaringen hebben hebben. Wij hebben onze luxaflex gekocht bij Eurohome Interieur in Boskoop en die hebben hem ook vakkundig gemonteerd.

Poels atelier te Horst.

Wij zijn zeer tevreden over Luxaflex, hangen mooi en goed afgehandeld door Poels atelier in Horst.

P.M. van Tunen

Allemachtig, wat prachtig! We zijn heel blij met onze Luxaflex Duette met smartcords top down. Onze werkkamer heeft een profi uitstraling; veel licht en toch privacy tijdens het werk! Vakkundig... Allemachtig, wat prachtig! We zijn heel blij met onze Luxaflex Duette met smartcords top down. Onze werkkamer heeft een profi uitstraling; veel licht en toch privacy tijdens het werk! Vakkundig opgemeten en gemonteerd door Decorette Heemskerk.

Lonneke van Driel

Luxaflex, vanaf ouders op kinderen wordt dit merk meegegeven toch, het kenmerk voor kwaliteit! Na veel nadenken en rondkijken kwamen we bij duette shades. De oplossing tussen veel licht in huis en... Luxaflex, vanaf ouders op kinderen wordt dit merk meegegeven toch, het kenmerk voor kwaliteit! Na veel nadenken en rondkijken kwamen we bij duette shades. De oplossing tussen veel licht in huis en toch gezelligheid en sfeer! Precies wat we zochten!

Familie, Erren

We zijn zeer tevreden over Luxaflex, ze hangen zeer mooi.
Alles netjes en volgens afspraak afgehandeld door Boxmeers Tapijtuis. Top.

P.Korendijk

In de showroom van Eijerkamp in Veenendaal troffen we Home Fashion aan. Luxaflex in alle kleuren, uitvoeringen en maten. Wij kozen voor Plissé top-down bottom up. Zowel het bestellen, opmeten en... In de showroom van Eijerkamp in Veenendaal troffen we Home Fashion aan. Luxaflex in alle kleuren, uitvoeringen en maten. Wij kozen voor Plissé top-down bottom up. Zowel het bestellen, opmeten en plaatsen verliep probleemloos en we zijn zeer tevreden met het resultaat.

Chris

Bij ons is een Duette Shades van Luxaflex gemonteerd. Niks bijzonders want in veel huizen zie je screens van diverse merken voor de ramen.
Luxaflex is voor mij onderscheidend in de zorg na...
Luxaflex is voor mij onderscheidend in de zorg na aankoop van het product. Er zat een kleine weeffout in het doek. Nauwelijks te zien. De monteur attendeerde mij erop en 5 minuten later garandeerde Luxaflex mij een geheel nieuw product. Kwaliteit is prima en after sales idem dito.
Chris.

Heezen

Volop keuze en mogelijkheden qua bediening. Snelle levering en het past perfect bij de rest van het interieur.

Elenbaas Noom Vlissingen

Uit het royale assortiment hebben we Duette shades gekozen met smartcord. De monteur was de deur nog niet uit, of het leek al of er nooit iets anders gehangen had. Precies pas en heel passend.