Jos van der hoorn

Firma rietdijk

Sickmann Amsterdam

Wij zijn bijzonder tevreden, zijn heel goed geinformeerd en de Luxafex is heel vakkundig geplaatst.

Lambregts

Wij hebben in onze keuken Luxaflex duette top-down / bottom-up met smart cord laten plaatsen door de firma Pelgrim in Westervoort. Het voordeel van de smart cord is dat te lijntjes waarmee het... Wij hebben in onze keuken Luxaflex duette top-down / bottom-up met smart cord laten plaatsen door de firma Pelgrim in Westervoort. Het voordeel van de smart cord is dat te lijntjes waarmee het systeem wordt bediend, altijd dezelfde lengte behouden, waardoor bij ons die lijntjes niet in uitgetrokken toestand op het kookeiland kunnen komen.
Op de keukendeur hebben we dezelfde duettes laten plaatsen maar dan met het trufit systeem. Bij Trufit wordt het geleidingssysteem op de ruit zelf bevestigd; erg handig omdat de deur regelmatig open moet. De wind heeft door dat Trufit-systeem geen vat op de duettes.

Vivante Be Home

Wij hebben onlangs een op maat gemaakte Luxaflex Duette kl. 0798, met Top-Down functie, laten plaatsen door Vivante Heerhugowaard. Wij vinden het een fantastisch en goed werkend systeem! We hadden... Wij hebben onlangs een op maat gemaakte Luxaflex Duette kl. 0798, met Top-Down functie, laten plaatsen door Vivante Heerhugowaard. Wij vinden het een fantastisch en goed werkend systeem! We hadden eerder deze keuze moeten maken!

S. Postema-Jochen

Hele mooie plissé gordijnen. Mooie kleur en prachtig om te zien. De plissé hordeur is makkelijk in gebruik en wij zijn er heel blij mee.

Kortrijk zonwering

Zeer tevreden over de nieuwe zonwering. Solide materiaal en mooi stevig doek. Laat de zon maar schijnen deze zomer.

N.Leenen

Onze ervaring is super goed. Het feit dat we onze plissé luxaflex al 20 jaar voor de ramen hadden en de trendsetters van de straat waren. Nou zou iedereen denken wat lang maar ze zagen er redelijk... Onze ervaring is super goed. Het feit dat we onze plissé luxaflex al 20 jaar voor de ramen hadden en de trendsetters van de straat waren. Nou zou iedereen denken wat lang maar ze zagen er redelijk goed uit en werd het nu toch wel tijd voor nieuwe. Er hangen nieuwe met andere mogelijkheden qua systeem te shine in het raam en we zijn zo blij ik blijf het maar zeggen.

meubelboulevard poortvliet

Wij hebben de duette 2stuks laten plaatsen door meubelboulevard poortvliet en dit raden we iedereen aan

Gerben van Ee

In onze fijne nieuwbouwwoning was de raambekleding de laatste stap in de inrichting. Met een deskundig advies en montage van Van Schuppen Wonen en Slapen zijn de duettes aan de voorzijde met een... In onze fijne nieuwbouwwoning was de raambekleding de laatste stap in de inrichting. Met een deskundig advies en montage van Van Schuppen Wonen en Slapen zijn de duettes aan de voorzijde met een mooi verloop van kleur, de stoere jaloezieën op de eerste etage en de hordeuren voor de openslaande deuren in de woon- en slaapkamer de kers op de taart geworden. Wat een uitstraling en gemak in gebruik! Perfect gedaan!

Caroline Weemaes

Wij zijn heel tevreden over onze op maat gemaakte duette. Er zat 1 productie foutje in de geleverde bestelling, dit is naar alle tevredenheid opgelost.