Nicoliene van Dijk

De Berkelaer, woninginrichting- aan huis.nl

Anja Jaber

Mijn duettes zijn perfect gehangen door Tapijt Drive-in uit Roosendaal. Goede service, vakmanschap en de perfecte duettes van Luxaflex. Mooie kleuren, mooie materialen. Deze klant is h.e.l.e.m.a.a.l... Mijn duettes zijn perfect gehangen door Tapijt Drive-in uit Roosendaal. Goede service, vakmanschap en de perfecte duettes van Luxaflex. Mooie kleuren, mooie materialen. Deze klant is h.e.l.e.m.a.a.l tevreden

Pelgrim Westervoort

Zoals al eerder ervaren leverde Luxaflex perfecte spullen met een perfecte kwaliteit. Zorgvuldig en veilig aangeleverd.

Fam Temminck

Vanaf het opmeten tot aan het ophangen van de duettes zeer netjes gedaan een plus punt voor luxaflex en Van Zanten woning inrichting uit Leerdam wij zijn positief Gr Fam Temminck Leerdam

sfeervolwnen DeWin Leende

Paar jaar geleden op bovenverdieping screens laten hangen en nu beneden.werkt perfect en ziet er goed uit

P.Spaan

Het bevestigen van duettes gaat aan de metalen klemmetjes gaat uitermate moeilijk. Meerdere keren proberen om er zeker van te zijn dat ze blijven hangen. De kwaliteit van de duettes is vele malen... Het bevestigen van duettes gaat aan de metalen klemmetjes gaat uitermate moeilijk. Meerdere keren proberen om er zeker van te zijn dat ze blijven hangen. De kwaliteit van de duettes is vele malen beter dan deze bevestigingsklemmetjes. Andere klemmen zijn geen overbodige luxe. We zijn wel zeer tevreden met het eindresultaat.

Angela de Konink

Wauw wauw wauw wat ben ik blij met mijn nieuwe Duettes. Het ophangen, het bedienen, de uitstraling alles is echt perfect! Heel blij met de kleur van de stof en de behuizing. Kortom JA ik zou ze... Wauw wauw wauw wat ben ik blij met mijn nieuwe Duettes. Het ophangen, het bedienen, de uitstraling alles is echt perfect! Heel blij met de kleur van de stof en de behuizing. Kortom JA ik zou ze absoluut aanbevelen. En zoals mijn zoon zei: mam het lijkt wel of we in en villa wonen zo chique is ons huisje nu.

M.I. Spoelstra

Het heeft even geduurd in verband met problemen levering maar sinds eergisteren hangt er nu een prachtig zonnescherm. Niet alleen wat betreft de kleuren maar ook met vele de mogelijkheden. Te... Het heeft even geduurd in verband met problemen levering maar sinds eergisteren hangt er nu een prachtig zonnescherm. Niet alleen wat betreft de kleuren maar ook met vele de mogelijkheden. Te bedienen op afstand met een app maar ook met een gewone afstandsbediening.

T

Helaas laat de lijmlaag tussen de kamers van onze duette’s los. Het systeem hangt 6 jaar dus net buiten de garantie. Via de dealer wordt toegegeven dat het een ondeugdelijke lijmlaag is en dat de... Helaas laat de lijmlaag tussen de kamers van onze duette’s los. Het systeem hangt 6 jaar dus net buiten de garantie. Via de dealer wordt toegegeven dat het een ondeugdelijke lijmlaag is en dat de rest van onze duette’s het probleem ook gaan krijgen. Dealer kan voor vervanging zorgen maar wij moeten €400,- bijbetalen. We krijgen maar geen direct contact met luxaflex (diverse mails gestuurd wel antwoord gehad naar steeds wordt er gewezen naar de dealer) er is ons een ondeugdelijk product geleverd met een fabricage fout. Luxaflex neem je verantwoording en los het op!

Reactie Luxaflex Nederland:

Goedendag,
Ik laat mijn collega's in het dossier duiken. We komen er op terug. ^TV

Marisa Coopman

We hebben gekozen voor een luxaflex duette omdat deze makkelijk te bedienen is. Vandaag geplaatst en hij past gelijk in één keer. Eindelijk iets wat gelijk goed gaat in onze verbouwing…