M . Kegge

Bij van E&S in Reeuwijk gekocht . Helemaal blij mee mooie kwaliteit fijne service goed af gewerkt en op gehangen .

Rinus

Na een correcte uitleg in de winkel wat een duette voor ons zou kunnen betekenen hebben wij bij Decokay Elenbaas-Noom een duette aangeschaft. Onze eerste ervaring hiermee is dat deze duette lekker... Na een correcte uitleg in de winkel wat een duette voor ons zou kunnen betekenen hebben wij bij Decokay Elenbaas-Noom een duette aangeschaft. Onze eerste ervaring hiermee is dat deze duette lekker afsluit en de slaapkamer donker houd. De warmte reductie ion de slaapkamer moeten we aanstaande zomer nog gaan ervaren.

Amanda

Na fijn contact en een bezoek aan de winkel hebben wij gekozen voor Lucaflex Duette's.
De kleur die we hebben gekozen staat heel mooi in de woning, we hebben ook veel meer licht in de woonkamer met de nieuwe Duette's.
Met Smartcord zit de Duette nooit meer scheef, het werkt super simpel en ook hebben we nu veel minder koorden dan bij de vorige shades (dit vind de kat minder leuk ;).
De prijs is het volledig waard, ik kan het iedereen aanraden.

J.A. van der Steen

Helemaal top goede plaatsing en duidelijke hulp en aanleg met het programmeren

Ilse van Casteren

Ontzettend tevreden met de duetten van Luzaflex. Super dat het touwtje niet meer tot op de grond komt.

Hb interieurs in rhoon

Heel secuur gewerkt tijd en moeite genomen om uit te leggen hub ingesteld ge kontroleerd afval mee genomen

PAUL VAN DER VEEN

Helaas raakte mijn oude luxaflex duette na bijna 30 jaar defect, en ben opnieuw voor dit merk gegaan! ik vind dit systeem perfect het isoleert tegen warmte en kou. bovendien heeft de moderne duette... Helaas raakte mijn oude luxaflex duette na bijna 30 jaar defect, en ben opnieuw voor dit merk gegaan! ik vind dit systeem perfect het isoleert tegen warmte en kou. bovendien heeft de moderne duette een nieuw systeem wat mij zeer goed bevalt,voor hopelijk ook weer 30jaar. groetjes paulus

Rob Westerman

Zeer hoge kwaliteit voor een goede prijs, upgrade voor ons appartement

sfeervolwonen DeWin Leende

Sfeervol wonen de win leende

Astrid Roben

Wij hebben 30 jaar geleden via Berg&Berg een van de eerste silhouette vitrages van Luxaflex gekocht. Ze deden het tot voor kort fantastisch. Maar het touwtje brak en dat kon niet meer worden... Wij hebben 30 jaar geleden via Berg&Berg een van de eerste silhouette vitrages van Luxaflex gekocht. Ze deden het tot voor kort fantastisch. Maar het touwtje brak en dat kon niet meer worden hersteld. Berg&Berg heeft tot de levering van de nieuwe silhouette ervoor gezorgd dat ook die met het ingekorte touwtje nog open en dicht kon. Sinds afgelopen dinsdag (binnen een record tijd) hangen er nieuwe silhouettes met de clear vieuw variatie en het is fantastisch. Net of je gewoon door het venster naar buiten kijkt. Wat een verschil en lekker schoon weer. Ook boven op de werkkamer hangt sinds kort een silhouette luxaflex en ook hier is een geweldig gordijn, met elk moment de jiuste lichtinval. Kortom ik hoop dat deze ook weer heel lang mee zullen gaan. Dank je wel Berg&Berg en natuurlijk Luxaflex.