Frank Post

Na de verbouwing van onze keuken mag natuurlijk de raambekleding niet vergeten worden. Ook de vorige duettes (10 jaar terug) waren van Luxaflex en dan is de keuze snel gemaakt. Prachtige nieuwe... Na de verbouwing van onze keuken mag natuurlijk de raambekleding niet vergeten worden. Ook de vorige duettes (10 jaar terug) waren van Luxaflex en dan is de keuze snel gemaakt. Prachtige nieuwe frisse kleuren en gelijk ook maar ff de woonkamer meegepakt. Geen seconde spijt van Luxaflex. Dit product staat voor betrouwbaarheid. Je weet prcies waar je aan toe bent. Kleurvast en eenvoudig in bediening. Top product!

R Janssen

Na een oriënterend bezoek aan de winkel zijn wij thuis geadviseerd over mogelijke systemen en kleuren. Voor de gehele woning is uiteindelijk gekozen voor diverse producten van Luxaflex. Duetten,... Na een oriënterend bezoek aan de winkel zijn wij thuis geadviseerd over mogelijke systemen en kleuren. Voor de gehele woning is uiteindelijk gekozen voor diverse producten van Luxaflex. Duetten, duetten combi en een hordeur. Inmiddels een kleine 2 weken verder hebben wij met alle producten dagelijks ervaring opgedaan met uitzondering van de hordeur. Het bedieningsgemak verrast ons iedere dag, en de kwaliteit geeft vertrouwen door het goed functioneren van het neerlaten tot het optrekken van de systemen.
Ook de duidelijke klik bij ontgrendeling geeft vertrouwen in het product. Wij zijn bijzonder tevreden over de service van Profita: het adviseren in de voor onze situatie juiste producten, kleur, afhandeling en keurige correcte installatie met oog voor detail!

PdB-Prive

I.v.m. het verder automatiseren van onze woning en het ontnemen van zicht voor ongenode gasten in de voortuin, zijn we over gegaan tot het plaatsen van een prachtige Duette met Powerview.
Dit...
Dit alles gekoppeld aan Apple Homekit en opgenomen in de automatisering.
De prachtige Duette versteld nu automatisch zodra opstaan, het huis verlaten, avond of thuis komen, naar bed gaan of er ongenode gasten in de voortuin verschijnen. Wij zijn heel tevreden over Luxaflex.
Hiermee hebben we een prachtige keuken gekregen en is ons huis weer iets minder aantrekkelijk voor ...........

M Visser

Wim Van der Werff

judith

Na de lichte woonkamer,nu eindelijk genieten van een verduisterde slaapkamer

Maaike Smilde

Wooncentrum Walinga

Alie Bergsma

Prachtig afgewerkte zonneschermen en markies. En wat veel keus in de kleuren van het doek en zelfs van de omlijsting.

Jan Willem Beukers

Waardeloos

Reactie Luxaflex Nederland:

Goedendag. Jammer dat u ontevreden bent. Kunt u ons laten weten wat er aan de hand is, dan kijken we graag mee naar een oplossing. Dat kan via socialmedia (a) luxaflex.nl ^TV

Erik de Bruine

Voor de achtergevel hebben we gekozen voor een duette met een rustige bladerenprint. Voor het zijraam hangt een naar onder en boven sluitende duette in een bijpassend groene tint (voor elk moment... Voor de achtergevel hebben we gekozen voor een duette met een rustige bladerenprint. Voor het zijraam hangt een naar onder en boven sluitende duette in een bijpassend groene tint (voor elk moment van de dag de gewenste hoeveelheid uitzicht of privacy). Samen geeft dit onze woon-/eetkamer een prachtige uitstraling!
De monteur was rap en vakkundig. Wij zijn zeer tevreden!