Edwin

In augustus 2021 hebben wij voor bijna 1900 euro drie @Literise rolgordijnen van Luxaflex besteld bij een dealer die de maten hiervan bij ons thuis heeft opgemeten. Een maand later kwam zijn zoon de... In augustus 2021 hebben wij voor bijna 1900 euro drie @Literise rolgordijnen van Luxaflex besteld bij een dealer die de maten hiervan bij ons thuis heeft opgemeten. Een maand later kwam zijn zoon de rolgordijnen monteren. Hij kwam met vier rolgordijnen aan terwijl er drie besteld waren..... Na de montage bleken alle drie de gordijnen totaal niet te functioneren. Eentje liep volledig vast en de twee anderen konden wel naar beneden maar niet meer omhoog. De zoon gaf aan dat hij vaker problemen heeft met dit systeem en dat hij er niet van gecharmeerd was. "Een mooi idee, maar veel te vroeg op de markt gebracht terwijl het niet functioneert" zei hij letterlijk. Dat is voor een klant natuurlijk niet bepaald een prettig gehoor bij rolgordijnen van bijna 1900 euro! De rolgordijnen zijn weer meegenomen en er volgde een communicatie loze maand waarin zowel de dealer als Luxaflex geen antwoorden gaven op onze vragen. Toegezegde telefoontjes bleven uit en op emails werd niet gereageerd door Luxaflex. Na inschakeling van onze rechtsbijstandsverzekering is er uiteindelijk een afspraak met Luxaflex monteurs tot stand gekomen. De vrij arrogante mevrouw van het inplannen van afspraken gaf aan dat het wel eens voorkomt dat er veren/ touwtjes van het @Literise systeem breken. Onbegrijpelijk dat dit dan bij alle drie de rolgordijnen het geval is geweest. Blijkbaar vind er geen kwaliteitscontrole plaats bij Luxaflex (wat pretendeert een A-merk te zijn) voordat deze behoorlijk dure rolgordijnen naar de klant toe gaan. Op nadrukkelijk verzoek zijn wij (veel te laat) nog gebeld door een vertegenwoordiger van Luxaflex. In eerste instantie vind dus alle communicatie tussen de dealer en de klant (de contractpartijen) plaats zoals ik (helaas) later ook bij vele reviews hieronder heb kunnen lezen. Luxaflex is slechts de producent, hoewel dit nu ook weer niet zo zwart/ wit zou zijn volgens hem.... Hij kon niet aangeven wat er nu precies mis was geweest met onze rolgordijnen, maar alles zou helemaal in orde komen. Vervolgens zijn er twee Luxaflex monteurs langs geweest met drie rolgordijnen waarvan dit keer de maatvoering niet klopte! Vermoedelijk heeft dit te maken gehad met de eerdere levering van vier, waarbij er twee lange in plaats van de twee korte lengtes zijn gerepareerd. Echt onvoorstelbaar (dit controleer je immers toch eerst)! De maten zouden ook nog eens verkeerd zijn opgemeten door de dealer volgens hen. Er konden alvast twee rolgordijnen worden opgehangen naast een van onze oude. Het derde rolgordijn zou dan met weer een maand en mogelijk nog langer volgen.... Onbegrijpelijk dat Luxaflex niet in staat is in dit soort gevallen veel sneller te handelen om de klant met spoed van dienst te zijn! Via onze rechtsbijstandsverzekering is de koopovereenkomst nu gelukkig ontbonden en hebben wij onze aanbetaling van bijna 400 euro teruggekregen van de dealer. Heel irritant dat Luxaflex zich zo afhoudend opstelt ten opzichte van haar klanten. Wij hadden ons een geheel andere voorstelling gemaakt van dit merk. Deze aankoop heeft ons enorme hoofdpijn in plaats van mooie nieuwe rolgordijnen bezorgd. Onze inmiddels 27 jaar oude rolgordijnen die wij destijds (drie stuks voor 500 gulden) zelf op maat hebben gezaagd en geknipt laten wij voorlopig nog maar even hangen. Die functioneren helaas nog steeds een stuk beter dan Luxaflex @Literise rolgordijnen!

Reactie Luxaflex Nederland:

Hey Edwin, wat jammer dat het zo gelopen is... we begrijpen dat dit frustrerend is. We willen je graag verder helpen. Zou je je gegevens over je bestelling naar mij willen mailen?... Hey Edwin, wat jammer dat het zo gelopen is... we begrijpen dat dit frustrerend is. We willen je graag verder helpen. Zou je je gegevens over je bestelling naar mij willen mailen? socialmedia@luxaflex.nl? Dan ga ik uitzoeken wat ik voor je kan doen. ^Céline

Laan

Wachten inmiddels al 5 maanden op onze shutters i.p.v. de beloofde 3 maanden. Bellen door onze dealer met luxaflex levert helaas ook nog geen enkele reactie op. Erg teleurstellend hoor!!

Reactie Luxaflex Nederland:

Helaas lopen we inderdaad tegen vertraging aan in de aanvoer, iets waar meer maakbedrijven helaas mee te maken hebben. We houden u via uw leverancier zo goed als mogelijk op de hoogte, maar kunnen... Helaas lopen we inderdaad tegen vertraging aan in de aanvoer, iets waar meer maakbedrijven helaas mee te maken hebben. We houden u via uw leverancier zo goed als mogelijk op de hoogte, maar kunnen als het maternaal niet beschikbaar is ook niet versnellen. ^TV

Rob en Olga van den Berg

Wij hebben schitterende Duettes met PowerView in de slaapkamer geinstalleerd en het ziet er fantastisch uit! Met name het veranderen van verduisterend naar transparant met een simpele druk op de... Wij hebben schitterende Duettes met PowerView in de slaapkamer geinstalleerd en het ziet er fantastisch uit! Met name het veranderen van verduisterend naar transparant met een simpele druk op de knop uit bed voelt als pure luxe.

Toos Smits

Heel orgineel, zal ik niet zijn! Al 15 jaar of langer ben ik heel tevreden over deze winkel en medewerkers. Ze denken mee ,hebben goede ideeen ,zijn gezellig en weten waar ze het over hebben. Het... Heel orgineel, zal ik niet zijn! Al 15 jaar of langer ben ik heel tevreden over deze winkel en medewerkers. Ze denken mee ,hebben goede ideeen ,zijn gezellig en weten waar ze het over hebben. Het voelt vertrouwd!!!!!!!!!!!!!!

Gina en Wim Hemerijckx-Verhoeyen

Zwarte houten jaloeziën in bureel en wit houten jaloeziën in de badkamer zorgen in beide ruimtes voor een speciale lichtinval die je naargelang je eigen humeur kan aanpassen :-)
In de dressing...
In de dressing lieten we op advies van Diline Soft uit Denderwindeke zwarte silhouette shades ophangen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik eerst niet 100% overtuigd was, maar nu ze er hangen mag ik wel zeggen dat ik fan ben :-)
Luxaflex + Diline = Mooi werk, degelijke kwaliteit en een chique uitstraling!

Familie Hemerijckx-Verhoeyen

Diline Soft uit Denderwindeke

Fam. Sieben

Op de plezierige en vakkundige wijze geadviseerd en geplaatst (door firma Wim van der Werff uit Alkmaar), goede productkennis en denken mee op basis van de gebruikswensen. De Duette Shades voelen... Op de plezierige en vakkundige wijze geadviseerd en geplaatst (door firma Wim van der Werff uit Alkmaar), goede productkennis en denken mee op basis van de gebruikswensen. De Duette Shades voelen als een degelijk en duurzaam product.

Frans van Steijn Woninginrichting

Ten eerste heel goed en prettig advies gekregen van Frans van Steijn woninginrichting.
Had geen eerder ervaring met luxaflex maar ik ben er erg blij mee.

Wilma Fransen-Meulendijks

28 oktober 2021 Montage Duette Luxaflex via Van den Eijnde Someren-Eind. Zeer tevreden. Vakkundig geplaatst. Heel erg mooi.

s van keulen

Na vele maanden wachten ( juni besteld, november geleverd) , stond dan eindelijk de monteur van Bekenkamp voor de deur. Na plaatsing bleek het systeem niet te werken. Oorzaak volgens de monteur is... Na vele maanden wachten ( juni besteld, november geleverd) , stond dan eindelijk de monteur van Bekenkamp voor de deur. Na plaatsing bleek het systeem niet te werken. Oorzaak volgens de monteur is de batterijen / afstandsbediening die niet werkt . Dit komt vrij veel voor en heeft te maken met slordigheid van de leverancier Luxaflex.
Dit mankement zou door de monteur gemakkelijk verholpen kunnen worden. Echter producent Luxaflex wil de software niet ter beschikking stellen aan hun doorverkopers. . En dat dit betekent dat de klant weer weken kan wachten , maar dat zal Luxaflex kennelijk een worst wezen . Wij verheugen ons nu al weer op de verhalen en Corona smoezen die Luxaflex ons gaat vertellen op het moment dat we gebeld worden voor een "vervolg" afspraak.

Reactie Luxaflex Nederland:

Jammer dat u dit zo ervaart. Mijn collega heeft u intussen per mail geïnformeerd over de genomen stappen en we vertrouwen erop dat eea snel opgelost is. ^TV