Chris

Bij ons is een Duette Shades van Luxaflex gemonteerd. Niks bijzonders want in veel huizen zie je screens van diverse merken voor de ramen.
Luxaflex is voor mij onderscheidend in de zorg na...
Luxaflex is voor mij onderscheidend in de zorg na aankoop van het product. Er zat een kleine weeffout in het doek. Nauwelijks te zien. De monteur attendeerde mij erop en 5 minuten later garandeerde Luxaflex mij een geheel nieuw product. Kwaliteit is prima en after sales idem dito.
Chris.

Heezen

Volop keuze en mogelijkheden qua bediening. Snelle levering en het past perfect bij de rest van het interieur.

Elenbaas Noom Vlissingen

Uit het royale assortiment hebben we Duette shades gekozen met smartcord. De monteur was de deur nog niet uit, of het leek al of er nooit iets anders gehangen had. Precies pas en heel passend.

Godfried Willems

Wij zijn heel tevreden met de kwaliteit en service van Luxaflex.De rolgordijnen passen bovendien mooi in het interieur
G Willems

J. de Waard

Wij hebben buitenzonwering van Luxaflex aangekocht. Heel fijn is, dat je kunt kiezen in welke RAL-kleur je de metalen buis wilt. Het scherm hangt prachtig.

Christine M Merkel

De nieuwe Luxaflex Duvette Shades in de schuifraam van 1930 - een perfecte kombinatie! Fatastisch product. Houd licht en kou tegen en zit er onderdag heel mooi uit. Heel blij met deze aankoop. De... De nieuwe Luxaflex Duvette Shades in de schuifraam van 1930 - een perfecte kombinatie! Fatastisch product. Houd licht en kou tegen en zit er onderdag heel mooi uit. Heel blij met deze aankoop. De feestdagen kunnen komen.

Niek van der Sleen

Vandaag zijn onze nieuwe Luxaflex Duette shades gemonteerd en het ziet er prachtig uit! Aan het SmartCord moeten we nog even wennen, doordat de Duette in de dag gemonteerd is kan het touwtje maar... Vandaag zijn onze nieuwe Luxaflex Duette shades gemonteerd en het ziet er prachtig uit! Aan het SmartCord moeten we nog even wennen, doordat de Duette in de dag gemonteerd is kan het touwtje maar nèt ver genoeg opzij om de Duette op hoogte vast te zetten. Groot voordeel is dat onze katten niet meer zoals met onze oude rolgordijnen aan hun achterpoten door de lucht vliegen, maar de touwtjes altijd op veilige hoogte zijn.

Karel steensma

We hebben het hele huis voorzien van luxaflex door de firma Huis en Zon.
Zeer mooi geworden zijn uitermate tevreden over de producten en het bedrijf dat het geplaatst heeft.

Marlies Evenblij

Topproducten van Luxaflex met luxueuze uitstraling: voor de hoge ramen tot de grond prachtige Silhouettes met smartcord: een praktische en sfeervolle combinatie van vitrage en jaloezieën. Voor de... Topproducten van Luxaflex met luxueuze uitstraling: voor de hoge ramen tot de grond prachtige Silhouettes met smartcord: een praktische en sfeervolle combinatie van vitrage en jaloezieën. Voor de overige ramen hangen handige Duettes: transparant, lichtdoorlatend of verduisterend, met smartcord of handbediening. Zowel de stoffen als de systemen zien er heel mooi uit, het straalt goede kwaliteit uit. Contacten via de website van Luxaflex verliepen soepel. Door Inhuis Plaza vakkundig begeleid bij de keuze en keurig opgehangen binnen de voorzegde levertermijn. Ons nieuwe huis is nu ons thuis!

J Groenendijk

Vandaag duettes luxaflex ontvangen, we konden niet wachten om ze op te hangen.
wat een gemak en luxe uitstraling. een aanwinst in je interieur.