Decorette Leiderdorp

Na 16 jaar vervanging van een vijftal plissée gordijnen in huiskamer en hordeur nu opnieuw modernere Luxaflex plissée versie en hordeur perfect gemonteerd door de Decorette Leiderdorp. Erg mooi en... Na 16 jaar vervanging van een vijftal plissée gordijnen in huiskamer en hordeur nu opnieuw modernere Luxaflex plissée versie en hordeur perfect gemonteerd door de Decorette Leiderdorp. Erg mooi en tevreden.

Beurkens

We zijn erg blij met onze nieuwe raambekleding de silhouette shades.
Het is een heel mooi systeem, veel licht in huis en weinig inkijk over dag en in de avond heel makkelijk te sluiten. We zijn erg blij met onze nieuwe raambekleding de silhouette shades.
Het voldoet volledig aan onze verwachting en staat prachtig.

A Mulder

Wat zijn we blij met onze duette raambekleding.
Bottom-up /top-down
Een fantastisch systeem en het loopt allemaal zo soepel.
Een erg goede keus.

O. de Bruijn

Topkwaliteit van gebruikte materialen van de Duette shade. Ziet er heel mooi uit en top down-bottom up mechaniek solide. Subtiel de draden verwerkt. Wij hadden aan de voorkant al een Duette en nu... Topkwaliteit van gebruikte materialen van de Duette shade. Ziet er heel mooi uit en top down-bottom up mechaniek solide. Subtiel de draden verwerkt. Wij hadden aan de voorkant al een Duette en nu ook aan de tuinkant. Blij mee!

J. van der Meulen

Prachtige Duette Shades met handige bediening.

Prachtige Duette Shades met handige bediening.

Nieuwe kleuren op de muren en kozijnen vragen uiteraard ook om nieuwe raam bekleding. De oude Duette shades bevielen al prima, maar de bediening van deze nieuwe is veel beter.

Alleen de katten zijn minder tevreden, geen lange bungelende touwtjes meer om mee te spelen ;)

A Smits

Fijn product en voor mij voldoet het aan de door mij gestelde eisen en het is zeer decoratief in mijn interieur.
Uiterst tevreden tot nu toe!👍👍

te Roller Henk

Wij hebben onze raamdecoratie gekocht bij van Slooten in Leusden. De display waarop de verschillende soorten raamdecoratie geshowd konden worden was top. Goed was te zien hoe het er bij ons thuis... Wij hebben onze raamdecoratie gekocht bij van Slooten in Leusden. De display waarop de verschillende soorten raamdecoratie geshowd konden worden was top. Goed was te zien hoe het er bij ons thuis uit zou komen te zien. Het advies was deskundig en prettig. Het later afmonteren bij ons thuis werd snel en vakkundig uitgevoerd.

Wooning decoratie aan huis Maasluis

Geweldig

Suso

Zeer slecht

Reactie Luxaflex Nederland:

Dat is niet best. We nemen contact met u op zodat we u hopelijk beter van dienst kunnen zijn. ^TV

Frank Post

Na de verbouwing van onze keuken mag natuurlijk de raambekleding niet vergeten worden. Ook de vorige duettes (10 jaar terug) waren van Luxaflex en dan is de keuze snel gemaakt. Prachtige nieuwe... Na de verbouwing van onze keuken mag natuurlijk de raambekleding niet vergeten worden. Ook de vorige duettes (10 jaar terug) waren van Luxaflex en dan is de keuze snel gemaakt. Prachtige nieuwe frisse kleuren en gelijk ook maar ff de woonkamer meegepakt. Geen seconde spijt van Luxaflex. Dit product staat voor betrouwbaarheid. Je weet prcies waar je aan toe bent. Kleurvast en eenvoudig in bediening. Top product!