Franken-Nuiten

Een mooi produkt, prachtige zonwering en ook in de winter handig om tocht tegen te gaan en de warmte binnen te houden.

Maikel Maes

Enorm raam met de tuin aan de andere kant, en kantoor binnen. De keuze viel op Duette, wegens zo veel keuze aan kleuren en up/down mogelijkheid waarmee ik de storende elementen van de horizon kan... Enorm raam met de tuin aan de andere kant, en kantoor binnen. De keuze viel op Duette, wegens zo veel keuze aan kleuren en up/down mogelijkheid waarmee ik de storende elementen van de horizon kan wegnemen, terwijl het tuincontact optimaal is. Monteurs waren zo klaar. Een van de plastic bedieningskoord-hangers was gebroken tijdens transport en zal morgen worden vervangen, komt goed en vertrouw ik op. Dit is perfecte kwaliteit.

C. Lankhaar

Kan niet anders beschrijven dan perfect! De monteur was zo klaar. De duettes die wij hebben zijn makkelijk bedienbaar en voldoet aan onze verwachtingen.

Yvonne Joosse

Aankoop luxaflex mega view en zonnescherm van luxaflex. Wat een ingenieus systeem zijn de luxaflex megaview lamellen. Zo kunnen smalle lamellen in het raam toch een goede doorkijk (grotere opening)... Aankoop luxaflex mega view en zonnescherm van luxaflex. Wat een ingenieus systeem zijn de luxaflex megaview lamellen. Zo kunnen smalle lamellen in het raam toch een goede doorkijk (grotere opening) naar buiten geven. Heel blij mee!!! En aan de buitenkant wordt het geheel mooi afgemaakt met een nieuw zonnescherm dat mooi oogt in een slanke bak!

Bart en Bianca Vels

Na ruim 12 jaar was onze Luxaflex Duette Shades aan vervanging toe omdat we een ander kleurenpalet in de woonkamer hebben. Met behulp van de website van Solano Wonen konden we heel eenvoudig een... Na ruim 12 jaar was onze Luxaflex Duette Shades aan vervanging toe omdat we een ander kleurenpalet in de woonkamer hebben. Met behulp van de website van Solano Wonen konden we heel eenvoudig een nieuwe bestellen, ook nu weer Top-Down maar nu met SmartCord. De levering exact op planning, en binnen 10 minuten geinstalleerd door de beugels op het kozijn te schroeven en de bovenkast erin te klikken. De bediening is echt geweldig, ondanks de breedte van 296 gaat dat super makkelijk. De kwaliteit is weer top, dus deze zal ook weer minimaal 10 jaar meegaan verwachten we.
En wat helemaal mooi is, onze oude Duette hangt nu gewoon bij iemand anders, die kan er nog jaren van genieten.

Olbrechts France

Luxaflex Stores Silhouette is het perfecte product als u van het uitzicht naar buiten Wiltshire genieten en tegelijkertijd het zicht voor nieuwsgierige blikken wilt behouden. Bovedien geeft het een... Luxaflex Stores Silhouette is het perfecte product als u van het uitzicht naar buiten Wiltshire genieten en tegelijkertijd het zicht voor nieuwsgierige blikken wilt behouden. Bovedien geeft het een modern tintje aan je interieur. Laat het monteren door een vakman die de stores tot in de puntjes zal plaatsen. Ik raad Deceulener interieur in Halle aan die de tijd neemt om naar je te luisteren en die nauwgezet werkt. Bedankt voor dit mooie product!

Geke Zantingh

Zeer mooie,nette en strakke duettes heb ik van luxaflex voor mijn ramen!... top kwaliteit!

GIEZEN

Via Giezen woninginrichting

Matthijs Quik

Prima deskundig advies gekregen en uiteindelijk ook besteld.

Tiny Slomp

Een offerte opgevraagd voor vouwgordijnen bij de lokale Decokay. Ik ging uit van de prijsindicatie voor een gordijn van 120X160 van € 275 zoals die op de site van Luxaflex staat. De offerte bedraagt... Een offerte opgevraagd voor vouwgordijnen bij de lokale Decokay. Ik ging uit van de prijsindicatie voor een gordijn van 120X160 van € 275 zoals die op de site van Luxaflex staat. De offerte bedraagt € 498 (alleen voor het gordijn zelf, prijscategorie 1). Bij navraag blijkt de prijs op de site "oude collectie vorig jaar" te zijn.
Een prijsverhoging van ruim € 200?! Het ging totaal om 5 vouwgordijnen, die laten wij nu elders maken. Ik wil best betalen voor kwaliteit en een merknaam maar Luxaflex naait liever klanten dan gordijnen denk ik.