Mary van der Vorst

T. Kuipers

TIelemans In- & Outdoor Eindhoven

Monique

Verschillende duettes besteld en laten monteren door Roseleur uit Haarlem. Wat een prachtige aanwinst voor mijn huis. Genot om door deze eenvoudig te bedienen duettes steeds weer een ‘andere’ kamer... Verschillende duettes besteld en laten monteren door Roseleur uit Haarlem. Wat een prachtige aanwinst voor mijn huis. Genot om door deze eenvoudig te bedienen duettes steeds weer een ‘andere’ kamer te hebben.

Rene de Boer

4 nieuwe duettes besteld en laten monteren door Veldkamp Thuis in Apeldoorn.
Uiteraard moest het Luxaflex worden.
In 1 woord geweldig, mooie lichtinval en geen gedoe met allerlei draadjes....
4 nieuwe duettes besteld en laten monteren door Veldkamp Thuis in Apeldoorn.
Uiteraard moest het Luxaflex worden.
In 1 woord geweldig, mooie lichtinval en geen gedoe met allerlei draadjes. Super!

Arnold van Sommeren

Netjes en correct geholpen

Mees guido

Geplaatst door Feryn belgie
Topkwaliteit en afwerking van zonneluifel en vakkundig geplaatst
Zijn prijs meer dan waard

Renate Dassen

Prachtige duettes geleverd die goed te combineren zijn in het interieur. Het ziet er strak uit en het bedieningssysteem werkt perfect en zonder lelijke kabels. Ik ben blij dat ik deze keuze gemaakt... Prachtige duettes geleverd die goed te combineren zijn in het interieur. Het ziet er strak uit en het bedieningssysteem werkt perfect en zonder lelijke kabels. Ik ben blij dat ik deze keuze gemaakt heb en zou het ook wel in de slaapkamers willen.

Henny Surendonk

Erg goed meegedacht en vakkundig geplaatst : deurhor, raam horren en Tru-Fit Duette’s

Kruider

Top wat een mooie en degelijke kwaliteit