Wilma Tump

Van de week zijn onze duettes - vier stuks - gemonteerd. Door meetfouten zijn er twee maal verkeerde duettes geleverd - geheel buiten de schuld van Luxaflex - dus we hebben er lang op moeten... Van de week zijn onze duettes - vier stuks - gemonteerd. Door meetfouten zijn er twee maal verkeerde duettes geleverd - geheel buiten de schuld van Luxaflex - dus we hebben er lang op moeten wachtenmaar nu hangen ze er toch en we zijn er heel blij mee. Prachtig, met een heel fijn bedieningssysteem: Smartcords. Het zijn heel grote duettes ca. 1.50 x 2,50 meter, maar met dit systeem haal je ze gemakkelijk op.

Berg en Berg Driebergen- Rijsenburg

Petra van Oeffelen

7 jaar geleden 4 duettes aangeschaft via Tapijt drive-in Roosendaal voor ongeveer € 3.500,00. Een paar maanden geleden liet er bij eentje de lijmlaag los waardoor er een opening te zien is. Tot mijn... 7 jaar geleden 4 duettes aangeschaft via Tapijt drive-in Roosendaal voor ongeveer € 3.500,00. Een paar maanden geleden liet er bij eentje de lijmlaag los waardoor er een opening te zien is. Tot mijn verbazing is hier niets meer aan te doen en bovendien werd gezegd "ze zijn al 7 jaar oud"

Reactie Luxaflex Nederland:

Dag Petra,
Dag Petra,
Kan ik heel kort over zijn: Hoort niet zo te zijn en is legitieme klacht die we ook gewoon in behandeling gaan nemen. Laat je dealer maar contact met ons opnemen, want dit is niet verlopen zoals het hoort. ^TV

Nicolette Hilarius

Ik heb al 2 jaar ervaring met deze luxaflex en ik besloot daarom in mijn nieuwe appartement dezelfde soort aan te schaffen. Ook omdat de kleuren subliem zijn. Ik heb de lichtgele laten plaatsen,... Ik heb al 2 jaar ervaring met deze luxaflex en ik besloot daarom in mijn nieuwe appartement dezelfde soort aan te schaffen. Ook omdat de kleuren subliem zijn. Ik heb de lichtgele laten plaatsen, heerlijk zonnig en vrolijk en zonwerend. dank u wel voor dit mooie product.

vandenberg wonen in sittard

Vandaag 2 duette raamluxaflex geplaatst door,vandenberg wonen uit sittard,dit is vakkundig en snel geplaatst door de monteur,hij gaf ook goede uitleg over het hanteren van de 2 smartcords.we zijn... Vandaag 2 duette raamluxaflex geplaatst door,vandenberg wonen uit sittard,dit is vakkundig en snel geplaatst door de monteur,hij gaf ook goede uitleg over het hanteren van de 2 smartcords.we zijn er heel blij mee en onze kamer is nu een stuk lichter,dank jullie wel voor de snelle levering en plaatsing.

Ron de Lang

Zojuist mijn bottum up/ top down Luxaflex Duette met smartcord voor de ramen in de kamer en keuken laten installeren. Dit is heel snel en uiterst vakkundig gedaan door Van der Lingen. Man wat ziet... Zojuist mijn bottum up/ top down Luxaflex Duette met smartcord voor de ramen in de kamer en keuken laten installeren. Dit is heel snel en uiterst vakkundig gedaan door Van der Lingen. Man wat ziet dat er super gaaf uit. het fijne is verder dat deze en verduisteren en ook nog eens een isolatiewaarde hebben... wat wil je nog meer. wij zijn er onwijs blij mee.
Trouwens dat geldt ook voor de nieuwe luxaflex horren die in de slaapkamer zijn opgehangen.... Laat de muggen maar komen (-:.

Familie Burgers

Vandaag een Luxaflex Nova Shade zonwering laten plaatsen door Kortrijk Zonwering Groningen. Erg blij met het mooie strakke ontwerp en de donker blauwe kleur van het doek. Het scherm gaat bijna... Vandaag een Luxaflex Nova Shade zonwering laten plaatsen door Kortrijk Zonwering Groningen. Erg blij met het mooie strakke ontwerp en de donker blauwe kleur van het doek. Het scherm gaat bijna geruisloos in en uit. De levering was erg snel, 6 weken! Ook het plaatsen ging snel en netjes!

Streefland

Afgelopen maand luxaflex duette aangeschaft en laten monteren door het kompas Moordrecht. Het truefit systeem is echt een aanrader, netjes op her raam gemonteerd, ziet er fantastisch uit en werkt... Afgelopen maand luxaflex duette aangeschaft en laten monteren door het kompas Moordrecht. Het truefit systeem is echt een aanrader, netjes op her raam gemonteerd, ziet er fantastisch uit en werkt perfect. Nergens gaten, ideaal product, zeker aan te bevelen

W.Theijssen

Vandaag zijn de door mij bestelde duetten aangebracht door dhr.Rietveld uit Den Bosch. Mooi op maat gemaakt en heel gemakkelijk in gebruik. Super blij mee.