Inez

Twee dagen geleden de supergrote Duette met schaduwwerking
Twee dagen geleden de supergrote Duette met schaduwwerking
gekregen, montage verliep soepel, spelen met het verschuiven van onder en bovenkant, elke keer een andere lichtinval, en fijn om weer privacy te ervaren dankzij dit megagrote oppervlak!
Blij mee!!!

Prinsen

Ziet er allemaal top uit! Heel erg blij mee!

Roy

Duetten laten plaatsen op de voordeur en raam met Trufit systeem. Naast de functionaliteit ziet het er geweldig uit. De kwaliteit van de materialen is naar verwachting.

Mensink

Een Screen Beaufort 100 laten plaatsen, door een erkend bedrijf. Geweldig blij zijn we ermee, het staat mooi, en het is een goede zonwering, een sieraad voor het huis.
Het plaatsen is ook zeer...
Het plaatsen is ook zeer vakkundig gedaan. Top!!!!

Cees Meijering

Powerview: Ėėn groot drama!1 Na ca. 3 jaar geef ik de moed maar op! 6 rolgordijnen waarvan er maar 2 werken, vele pogingen gedaan door verschillende monteurs. Het blijft een drama. Dus ben ik nu... Powerview: Ėėn groot drama!1 Na ca. 3 jaar geef ik de moed maar op! 6 rolgordijnen waarvan er maar 2 werken, vele pogingen gedaan door verschillende monteurs. Het blijft een drama. Dus ben ik nu zover dat ik de powerview meuk eraf gooi en gewoon een ketting eraan!
Het ergste is nog dat ik zelf dit product verkoop! En daar schaam ik mij voor!

Prinsen

Mooie spul. Sierraden aan de nieuwe woning.

Venetian Blinds Kerkrade

Luxaflex buitenscreens aan de zuidwest kant van ons huis geïnstalleerd door een erkend bedrijf. Uiterst tevreden over de installatie en de kwaliteit van dit product. Nog belangrijker is de... Luxaflex buitenscreens aan de zuidwest kant van ons huis geïnstalleerd door een erkend bedrijf. Uiterst tevreden over de installatie en de kwaliteit van dit product. Nog belangrijker is de functionaliteit van deze screens waar wij uiterst tevreden mee zijn.

Mari Frunt

Vandaag mijn Duette Shade gekregen ze hangen fantastisch ben er nu al blij mee

Rob de Maat

Onze Duettes kregen na een aantal jaren, ruim na de garantieperiode defecten. Zijn toen voor een alleszins redelijke prijs vervangen door geheel nieuwe. Goed voorbeeld van hoe coulance werkt, en hoe... Onze Duettes kregen na een aantal jaren, ruim na de garantieperiode defecten. Zijn toen voor een alleszins redelijke prijs vervangen door geheel nieuwe. Goed voorbeeld van hoe coulance werkt, en hoe belangrijk het is om foutieve producten ook buiten de garantieperiode goed op te lossen.