Lumz.nl

Communicatie kan beter

overzichtelijke website

communicatie mbt leveringstijd

Hi Rob,
Dank voor het achterlaten van een review en verbeterpunt.

Paul van Alphen

Snelle levering, top service

Super snelle levering, vandaag besteld morgen in huis

Hi Paul,
Bedankt voor het plaatsen van een review! 😀

Maaike Middeldorp

Slecht, nooit wat bestellen. Zonde van je geld

Niet

Alles op het gebied van bezorgen en naar de klant toe

Reactie Lumz.nl:

Hi Maaike, bedankt voor het achterlaten van een review.
Vervelend om te vernemen dat je niet tevreden bent over onze service.
Zoals besproken via de mail heb je neerzettoestemming gegeven...
Hi Maaike, bedankt voor het achterlaten van een review.
Vervelend om te vernemen dat je niet tevreden bent over onze service.
Zoals besproken via de mail heb je neerzettoestemming gegeven voor deze zending via het GLS systeem en heeft de chauffeur het pakket afgeleverd in de achtertuin, poort zijkant.
De wet schrijft hier voor dat als dit word gedaan alle verantwoordelijkheden voor de geadresseerde zijn.
Wij snappen dat dit harstikke vervelend is en uit coulance hebben wij je ook een kortingscode aangeboden voor de aanschaf van een nieuwe kapstok.

Olivier WATTHY

Zeer mooi meubels !

Kwaliteit van producten

Levering

Hi Olivier,
Hartelijk dank voor het achterlaten van een mooie review! 😀

Lieke van de Beek

Na een goed contact met de klantenservice met wat vragen over de bank hebben wij de bank besteld. Er was een korte levertijd en bij levering was er een fijne bezorger die ook nog even tijd maakte om... Na een goed contact met de klantenservice met wat vragen over de bank hebben wij de bank besteld. Er was een korte levertijd en bij levering was er een fijne bezorger die ook nog even tijd maakte om de oude bank naar een andere plek te tillen.

Fijn contact met de klantenservice

Jerry Janssens

Prima service, zeker interessant voor nieuwe aankopen!!

Mooie artikelen voor competitieve prijzen.

niets, alles loopt vlot

Hi Jerry,
Bedankt voor het plaatsen van een review en we hopen je snel weer terug te zien! 😉

Bea Coudeville

Kwaliteit en levering zoals afgesproken.

Vriendelijke medewerker en opgebeld indien product onderweg. Kwaliteit.

Hi Bea,
Bedankt voor het plaatsen van een review!

Ilona Bewaert

Heel tevreden over de kwaliteit van de producten, de opvolging, de levering. Het is heel onwaarschijnlijk dat men wordt opgebeld door de koerierdienst om te vragen wanneer het past dat men de... Heel tevreden over de kwaliteit van de producten, de opvolging, de levering. Het is heel onwaarschijnlijk dat men wordt opgebeld door de koerierdienst om te vragen wanneer het past dat men de bestelling komt leveren. Wel, bij Lumz is dit hun standaard dienstverlening en heel gebruikelijk. De producten zijn zoals ze zijn afgebeeld en ik deed nog nooit een miskoop. Een echte aanrader!

Betrouwbaar, levering volgens verwachtingen, topmerken die heel kwalitatief zijn.

J. van den Berg

Makkelijk te bestellen en snel geleverd.

Eén van de 3 aangeschafte eetkamerstoelen wiebelt enorm. Met precisie in elkaar gezet, maar wat we ook doen, hij blijft wiebelen.

Hi Josca,
Dank voor het achterlaten van een review!
Vervelend om te lezen dat een van de stoelen wiebelt.
Hi Josca,
Dank voor het achterlaten van een review!
Vervelend om te lezen dat een van de stoelen wiebelt.
Graag kijken we hierin mee naar een oplossing. Om de situatie te kunnen laten beoordelen, willen we u vragen om ons te voorzien van een filmpje waarop het wiebelen voor ons zichtbaar is.
Zodra wij het filmpje hebben ontvangen, zal onze kwaliteitsmedewerker de situatie bekijken en beoordelen.

TT

Goed en snel contact

Goed contact met de klantenservice en koerier.

Omdat de levering via een koeriersdienst gaat, moet je daarvoor thuis zijn. En vanwege ons werk, hebben we helaas een paar weken gewacht op de lamp. Daarom 2 sterren voor de snelheid.

Hi Tara,
Bedankt voor het achterlaten van een beoordeling en verbeterpunt 😉