Lumz.nl

Kwaliteit producten

Martha Driessen

Was de 1e keer

Hi Martha,
Bedankt voor het plaatsen van een positieve beoordeling!

P. Hanssen

Schommelstoel voor mijn dochters babykamer besteld, na snelle levering blijkt de stoel precies goed voor te zijn.

Hi P. Hanssen,
Wat fijn om te lezen dat de schommelstoel precies is wat jullie zochten. Wij wensen uw dochter heel veel plezier van de schommelstoel 😄

Galel Aktaou

Uitstekende Service!

Informatie

Hi Galel,
Bedankt voor het mooie compliment 😊
Veel plezier met je prachtige salontafel!

Peter van der Steege

Lumz adverteert met levertijden van 3 tot 5 werkdagen(nog steeds) terwijl we straks langer dan een maand hebben moeten wachten. De snelle levertijd was voor ons juist bepalend, maar dit blijken ze... Lumz adverteert met levertijden van 3 tot 5 werkdagen(nog steeds) terwijl we straks langer dan een maand hebben moeten wachten. De snelle levertijd was voor ons juist bepalend, maar dit blijken ze niet waar te kunnen maken. Erg misleidend..

Actuele levertijden hanteren op de website.

Hi Peter,
Vervelend om te vernemen dat je niet tevreden bent. Dit vinden we natuurlijk jammer om te horen.
Hi Peter,
Helaas is de bestelde bank vertraagd doordat de vrachtwagen Oekraïne niet kon verlaten en werd vastgehouden bij de
Oekraïens-Poolse grens. Dit heeft helaas voor een vertraging gezorgd, waarvoor onze excuses. Dit is helaas onmacht waar we geen grip op hebben.
Echter staat er op onze website niet dat de bank binnen 3-5 werkdagen wordt bezorgd, dit dagen lopen namelijk pas vanaf 22 december wat dus ook kloppend is.
Heeft u nog vragen, aarzel dan niet op contact op te nemen met onze klantenservice.

Jetty Temme

Fijne duidelijke website, snelle afhandeling

Hi Jetty,
Bedankt voor het achterlaten van een mooie review!

J.H.M. (José) de Pijper-van Oostrum

Keurige service

Nvt

Nvt

Hi José,
Mooi compliment - dank! 😊

M. A. Visser

Goede ,vriendelijke ontvangst in de winkel.

niet opvallend

Hi M.A. Visser,
Hartelijk dank voor het plaatsen van een mooie beoordeling en compliment voor mijn collega's uit de winkel! 😀

Riny van der Velden

3 flessen - lampenkapjes gekocht. Prima kwaliteit en kleur. Alleen de bezorging ging moeizaam.

bezorging!

Hi Riny,
Bedankt voor het plaatsen van een review en het wijnrek naar wens is.
Hi Riny,
Bedankt voor het plaatsen van een review en het wijnrek naar wens is.
Kunt u ons laten weten wat er niet goed is gegaan aan de bezorging. We willen je vragen om ons hierover een e-mail te sturen naar klantenservice@lumz.nl

Intweeger

Heel goed!

Fijn kapstokje

Hi Gerard,
Bedankt voor het plaatsen van een review!
Veel plezier met je aankoop.

Hanny Leusink

Ophangsysteem voor Urban Cotton gekocht.

Hi Hanny,
Hartelijk dank voor het achterlaten van een review!