Lumz.nl

Kwaliteit bezorging
Kwaliteit producten

Minie Rensink

Prima, snelle en correcte levering

goede bereikbaarheid klantenservice

ga zo door

Hi Minie,
Dank voor het plaatsen van een review!

Turkan Ogurlu-Cangir

Zeer ervaren personeel, vriendelijk en vlot. Komen afspraken na

Snelle en correcte levering
Vriendelijk, meedenkend

Op de website lopt de kleurentelevisie vaak vast.

Celine Hoogendijk

Blij met mijn bank, prima levering en afspraak om te leveren, dank!

Hi Celine,
Fijn om te lezen dat je tevreden bent met je bank 😁

Cornel van der Pol

De kwaliteit van de bezorging heb ik niet ingevuld omdat wij in 1e instantie een verkeerd product geleverd kregen. Deze fout bleek bij de vervoerder te liggen. De klantenservice van Lumz (Lisa) had... De kwaliteit van de bezorging heb ik niet ingevuld omdat wij in 1e instantie een verkeerd product geleverd kregen. Deze fout bleek bij de vervoerder te liggen. De klantenservice van Lumz (Lisa) had het e.e.a. binnen één dag hersteld. Klasse.

Sterke klantenservice m.n. Lisa (onze contactpersoon)

Hi Cornel,
Vervelend om te lezen dat de levering niet lekker is verlopen, waarvoor nogmaals onze excuses.
Hi Cornel,
Natuurlijk wel fijn dat mijn collega je snel hebt geholpen en de levering alsnog binnen een dag heeft kunnen plaatsvinden 😁

G van Dijk

Prettige winkel. We hadden een hanglamp gekocht en lieten die thuis bezorgen. Daar zitten geen extra kosten aan vast. Maakt niet uit waar je woont. Dat is toch super! Inmiddels hangt de lamp en we... Prettige winkel. We hadden een hanglamp gekocht en lieten die thuis bezorgen. Daar zitten geen extra kosten aan vast. Maakt niet uit waar je woont. Dat is toch super! Inmiddels hangt de lamp en we zijn er erg tevreden over.

Snelle levering zonder bezorgkosten.

Nvt

Hi G. van Dijk,
Mooie review waarvoor onze dank!
Fijn om te lezen dat je ervaring prettig was met ons 😉
Veel plezier met je aankoop!

Jens De Coster

Heel vlot onze stoelen online besteld inclusief een mooie korting die ze in een andere fysieke winkel niet konden geven. Levering werd netjes afgesproken via telefoon en op de afgesproken dag... Heel vlot onze stoelen online besteld inclusief een mooie korting die ze in een andere fysieke winkel niet konden geven. Levering werd netjes afgesproken via telefoon en op de afgesproken dag geleverd. Heel positieve ervaring!

Lydia Telnekes

Servicegerichte en deskundige ervaring met Lumz

Klantvriendelijkheid en deskundigheid

Hi Lydia,
Bedankt voor het plaatsen van een mooie review! 🙂

Ingeborg

Geweldig!

Duidelijke foto’s en omschrijving, komen afspraken na, zeer snelle levering door eigen koerier.

Hi Ingeborg,
Bedankt voor het plaatsen van een beoordeling!

Suzanne Wiersma

Zeer goede en vriendelijke ervaring met dit bedrijf goede service en vriendelijk personeel. Bezorgers hebben de bank naar binnen gebracht en bank is van goede prijs kwaliteit.

Vriendelijk personeel en erg behulpzaam

Hi Suzanna,
Dank voor de tijd welk je hebt genomen om een mooie review voor ons achter te laten - wordt gewaardeerd! 😊

Arzu

Prima! Duidelijk en volgens afspraak

Prachtige salontafel gekocht voor een leuke prijs en keurig bezorgd

Hi Arzu,
Dank voor het plaatsen van een review!