Lumz.nl

Kwaliteit bezorging
Kwaliteit producten

Wies Wings

Top

Goeie afspraak met leverancier en op tijd

Wim Dijk

Gewoon goed

zeer tevreden

Hi Wim,
Mooi compliment, dank! 😀

Amila Hirkic

Top!

Hi Amila,
Bedankt voor je beoordeling!

Yamilla La Heij-Stöcker

Onlangs een nieuw zitmeubel besteld. Bestelling verliep goed: het was eenvoudig en duidelijk. Omtrent de levering ben ik vooraf gebeld met de verwijzing naar een mail waarin het tijdvak op de dag... Onlangs een nieuw zitmeubel besteld. Bestelling verliep goed: het was eenvoudig en duidelijk. Omtrent de levering ben ik vooraf gebeld met de verwijzing naar een mail waarin het tijdvak op de dag van levering werd gespecificeerd. Fijn om te weten! Meubel is prachtig. Kortom, een tevreden klant!

Communicatie levering

Hi Yamila,
Leuke positieve review - dank!
We wensen je heel veel plezier met je prachtige fauteuil van Passe Partout Pastille.

MPA van Bakel

Aankopen van een kapstok in 2023

doe even aftersales?

Hi Marcel,
Hi Marcel,
Dank voor het achterlaten van een review!
Wellicht dat je ons een e-mail kan sturen aan daarin aan kan geven welke aftersales je van ons had verwacht. Wij staan altijd open voor verbeterpunten.

J. Janssen

In 1 woord VRESELIJK

Niks positiefs te melden

Bezorging en voorbereiding hierop was ronduit associaal. Wanneer je persoonlijk in de winkel iets besteld, verwacht je wel wat meer service. Ze hebben een extern koeriersbedrijf voor de levering.... Bezorging en voorbereiding hierop was ronduit associaal. Wanneer je persoonlijk in de winkel iets besteld, verwacht je wel wat meer service. Ze hebben een extern koeriersbedrijf voor de levering. Maar je levert in UTRECHT.. in UTRECHT zijn 90% van de woningen bovenwoningen met halletje en trap. Het koeriersbedrijf levert enkel tot de deur. HOE DENK JE DAT IK ALS MEISJE VAN HALF 20 EEN BANK VAN 130KG OMHOOG GA KRIJGEN??????? De bezorger antwoordde met: ''Weet ik veel'' - dat noem ik geen service. Bij elke andere soort leverancier wordt je gevraagd op welke etage je woont. Al had ik er extra voor moeten betalen interesseert me niet maar dit is de meest slechte service die ik ooit heb ervaren.

Hi Julia,
Hi Julia,
Dank voor het achterlaten van een review!
Het klopt inderdaad dat de vervoerder met wie wij samenwerken, enkel de bank op een bovenetage levert, indien er een lift aanwezig is waar de bank dan ook in past.
Uiteraard vervelend om te lezen dat je niet op de hoogte was van onze bezorgingsvoorwaarden, waarvoor onze excuses.
Dit punt zullen wij onder de aandacht brengen bij ons winkelpersoneel.
Als wij je ergens nog mee kunnen helpen, neem dan vooral contact op met onze klantenservice.

Rabia Saglam

Mijn ervaring was heel goed

Proffesioneel

Niet

Hi Rabia,
Hartelijk dank voor het achterlaten van een mooie beoordeling 😊

Ton Knijnenburg

Te weinig service

Levering van alle artikelen is 2x uitgesteld, maar een buffetkast is plotseling eerder geleverd. Helaas door 1 persoon en is de kast over de drempel neergezet in 2 delen. Zoek maar uit hoe je de... Levering van alle artikelen is 2x uitgesteld, maar een buffetkast is plotseling eerder geleverd. Helaas door 1 persoon en is de kast over de drempel neergezet in 2 delen. Zoek maar uit hoe je de kast, zonder instructies, als 1 geheel krijgt. Voor een kast van zoveel geld, had ik geen bouwpakket verwacht. Beschadigingen aan de kast worden nu a.d.h.v. foto's beoordeeld. Ik had een betere service verwacht.

Cloe Stoelwinder

Niet eerlijke informatie over levertijd. Duurde extreem lang.

Daphne Van Helden

Levering was een ramp