Lumz.nl

Kwaliteit producten

Stefanie Vandermeersch

Vlot en eenvoudig

Hi Stefanie,
Dank voor het achterlaten van een beoordeling.
Veel plezier met je aankoop!

M.M. Kil

Was 1e x. via website benaderd. zeer tevreden over afhandeling, alles correct. of de stoel voor mij een goede oplossing is gezien mijn rugklachten, kan ik nog niet beoordelen. maar dat ligt niet aan... Was 1e x. via website benaderd. zeer tevreden over afhandeling, alles correct. of de stoel voor mij een goede oplossing is gezien mijn rugklachten, kan ik nog niet beoordelen. maar dat ligt niet aan het produkt, dat is een prima keus.

zie commentaar boven

geen, kan ik na 1 bestelling niet beoordelen.

Hi M.M. Kil,
Bedankt voor het achterlaten van een review!
Hopelijk bevalt de stoel 😀

Ruud Zoutenbier

Blij dat we Lumz via internet hebben gevonden.

Snelle levering, goede communicatie. Gebruiken een goede transporteur.

Hi Ruud,
Leuk om te lezen dat jullie ons via Internet hebben gevonden en blij zijn met ons - dank!
Veel plezier met je aankoop!

Loes

Na een bestelling met een kapotte fitting proberen contact op te nemen. Op de website staat dat ze bereikbaar zijn bij openingstijden, echter als je belt zijn ze op zaterdag niet bereikbaar.... Na een bestelling met een kapotte fitting proberen contact op te nemen. Op de website staat dat ze bereikbaar zijn bij openingstijden, echter als je belt zijn ze op zaterdag niet bereikbaar. Vervolgens op een door de weekse dag gebeld kunnen ze niet helpen. Dus moest een filmpje maken waarin zichtbaar was dat de fitting kapot was, die opsturen en dan keken ze of ze er iets aan konden doen (wat al duidelijk is dat dat niet kan want de fitting is gewoon kapot). Vind het persoonlijk heel veel gedoe voor een fitting van €5,- op een lamp van €150,-.

Mooie producten en snelle levering.

Betere service. Vond het nu erg onvriendelijk en diegene had zeker geen zin om te helpen. En retourbeleid is ook veel werk en zorgt er zeker niet voor dat ik nog iets bestel of het aanraad. Want... Betere service. Vond het nu erg onvriendelijk en diegene had zeker geen zin om te helpen. En retourbeleid is ook veel werk en zorgt er zeker niet voor dat ik nog iets bestel of het aanraad. Want fouten in producten kan altijd, kan een winkel niks aan doen maar de oplossing wel.

Julie-Ann Koks

Een goed bedrijf die zijn afspraken nakomt!

Hi Julie-Ann,
Mooier compliment kunnen we vandaag niet krijgen, bedankt hiervoor!

Marco Van Daelen

Alles liep zoals verwacht.

Hi Marco,
Leuk om terug te lezen dat alles is verlopen zoals je had verwacht, dit horen we graag.
LUMZ wenst je heel veel plezier met je aankoop.

J van Riemsdijk

Keurig en op tijd bezorgd.

Goed verpakt en zoals omschreven.

N. van Lieshout

Super blij met het geleverde televisiemeubel

Kreeg keurig een mail dat de levering was uitgesteld met 3 dagen maar werd toch nog op de 1e vermelde datum geleverd.

Hi N. van Lieshout,
Bedankt voor het plaatsen van een review!
En hoe fijn dat het tv-meubel toch eerder is geleverd 😀

Eva Storm

Goede service, klant vriendelijk, snel geholpen

Hi Eva,
Hartelijk dank voor je review en compliment 😉

Wanda Hendriks

Goede ervaring

Het gemak op alle vlakken

Hi Wanda,
Super bedankt voor het achterlaten van een positieve review!