Lumz.nl

Leenders-Verbeek VOF

Correcte voorstelling, snelle levering

onverzorgde verkoper

Hi Anja,
Hartelijk dank voor het plaatsen van een review!

N.Neve Molloy

Perfect allemaal

Rahime Mutlu

Makkelijk besteld, meteen gebeld voor afspraak levering

Hi Rahime,
Bedankt voor het plaatsen van een review!

Bright&Shine B.V

LUMZ altijd direct op voorraad en op bestelling kortse wachttijden voor levering of wat er word aangegeven komt bedrijf LUMZ na ik wil hierbij aangeven ik kan het bedrijf LUMZ niet vergelijken.

De kwaliteit wat LUMZ leverd is het geld waard en betaalbaar voor iedereen

franchise Formuler veel meer vestigingen en uitbreiden ik zal graag met dit bedrijf samen willen werken ik heb een schoonmaakbedrijf erkend bedrijf zal graag jullie vestigingen altijd betrouwbaar... franchise Formuler veel meer vestigingen en uitbreiden ik zal graag met dit bedrijf samen willen werken ik heb een schoonmaakbedrijf erkend bedrijf zal graag jullie vestigingen altijd betrouwbaar schoon willen houden

Hi,
Hartelijk dank voor het delen van jouw ervaring 🙂

Monika Herroelen

SUPER !

heel klantvriendelijk

Hi Monika,
Haha, leuk om te zien dat je enthousiast bent 😊

Marianne Bal

Prima ervaring, de levering liet even wachten maar dat was ook van tevoren bekend. Uiteindelijk door keurige bezorgdienst geleverd en goede afspraken te maken. Tevreden klant dus!

Hi Marianne,
Bedankt voor het delen van jouw ervaring met LUMZ!

Winy de Haan

Uitstekend

Luxe uitstraling, mooi product

Hi Winy,
Hartelijk dank voor het plaatsen van een review!

K. Charleston

Super snel en vriendelijk

Hi Kim,
Dank voor het achterlaten van een mooie review!

Martijn van Wolfswinkel

Fijn en overzichtelijk

Klantvriendelijk en goede service

Hi Martijn,
Dank voor het delen van jouw ervaring 😊

Rijnders

Aardige medewerkers alleen jammer dat je op de dag dat je bankstel komt van de vervoerder te horen krijg dat je samen met de vervoerder je bankstel naar binnen moet brengen. wordt lastig waneer je... Aardige medewerkers alleen jammer dat je op de dag dat je bankstel komt van de vervoerder te horen krijg dat je samen met de vervoerder je bankstel naar binnen moet brengen. wordt lastig waneer je slecht te been bent. ook jammer dat je dit niet wordt verteld maar ergens in de algemene voorwaarde moet lezen wanneer je al wat heb gekocht. de Vervoerder was dan weer wel zeer behulpzaam

vriendelijk personeel

je niet achter de algemene voorwaardes verschuilen maar van te voren netjes aangeven dat je de spullen zal naar binnen moet sjouwen samen met de bezorger.