LogoLove

Snelheid oplevering
Kwaliteit logo / huisstijl / website

MR real estate makelaars

Logolove heeft ons bedrijfslogo ontworpen, goede afhandeling en prijs-kwaliteit verhouding is top!

Fantasia Kapsalon

Snelle en vriendelijke service, prima werk (logo en een huisstijl) geleverd

The Link Base

Mooi profrssioneel en snel! Geen poespas

Linda

Super mooi logo gekregen, na een paar kleine aanpassingen was ik er helemaal tevreden over

FullGreen Energy Solutions

Snel, vriendelijk, efficient, "to-the-point"

TriVia

Erg leuk contact gehad via mail, al mijn vragen waren netjes en snel beantwoord. Hierna had ik logolove meteen de opdracht gegeven om mijn logo te maken, een paar dagen later kreeg ik mijn eerste... Erg leuk contact gehad via mail, al mijn vragen waren netjes en snel beantwoord. Hierna had ik logolove meteen de opdracht gegeven om mijn logo te maken, een paar dagen later kreeg ik mijn eerste logo en deze was meteen helemaal perfect, te mooi voor woorden zelfs. Helemaal happy

Bear Pilot Shop

Professioneel, snel en keurig mijn wensen vertaald. Was in 1 keer goed, geen aanpassingen nodig

En Petra

Hele goede service, ik ben ontzettend blij met het prachtig logo dat LogoLove heeft ontworpen voor mijn bedrijfje. Mijn visie is mooi omgetoverd in een mooi logo en huisstijl. Aanrader!

daarwoonik.nl

Korte lijntjes

Aissati

Ze reageren niet op mijn mail. Ik wacht al maanden op het bedrag die ze terug zouden storten.