LogoLove

Snelheid oplevering
Kwaliteit logo / huisstijl / website

M. Van Venrooij Schilderwerken

Top! Tevreden met het resultaat weinig aanpassingen hoeven doen!

Reset met Liset

Positief. Krijg de indruk dat een professional snel kan responden op vraag/wens klant

ALT Diensten

Prima bedrijf

HaPo Solutions

Top ontwerpers die snel, mooi en doelgericht werk leveren

Johan11

Helemaal verliefd op mijn nieuw logo :) Communicatie verliep erg soepel en de eerste ontwerpen spraken meteen aan. Meteen een keuze kunnen maken en hierna ook de huisstijl documenten ontvangen.... Helemaal verliefd op mijn nieuw logo :) Communicatie verliep erg soepel en de eerste ontwerpen spraken meteen aan. Meteen een keuze kunnen maken en hierna ook de huisstijl documenten ontvangen. AANRADER

TravelHuys

Mooi logo ontworpen, blij mee. Wel jammer dat je niet even kunt bellen en je gevoel kunt bespreken. Ik denk dat we dan sneller tot een goed logo waren gekomen. Veder prima en zeker een aanrader,... Mooi logo ontworpen, blij mee. Wel jammer dat je niet even kunt bellen en je gevoel kunt bespreken. Ik denk dat we dan sneller tot een goed logo waren gekomen. Veder prima en zeker een aanrader, wordt creatief meegedacht, Milan is kundig en enthousiast.

G.Boeren

Her top ervaring gehad met prachtig logo ontwerp

Kenneth postema

Verschrikkelijk slecht bedrijf!

Sunny Exodus

Milan heeft voor mij een prachtig bedrijfslogo, een visitekaartje en briefpapier ontworpen. Na maanden kwam ik bij hem terug met meerdere vragen. Hij hielp mij direct. Wat een klasse! Een echte... Milan heeft voor mij een prachtig bedrijfslogo, een visitekaartje en briefpapier ontworpen. Na maanden kwam ik bij hem terug met meerdere vragen. Hij hielp mij direct. Wat een klasse! Een echte aanrader!

Incoser

Duidelijk, helder en goed meer is er niet nodig