Reviews

LogoLove

9 / 10
1145 beoordelingen
Schrijf beoordeling

93% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Reactiesnelheid
8.8/10
Snelheid oplevering
8.8/10
Klantvriendelijkheid
9.2/10
Kwaliteit logo / huisstijl / website
9/10

1145 Reviews

daarwoonik.nl

9/10

Korte lijntjes


Aissati

1/10

Ze reageren niet op mijn mail. Ik wacht al maanden op het bedrag die ze terug zouden storten.


Niels

1/10

Laat u niet voor de gek houden door LogoLove's mooie website, hippe praatjes, korting, en zogenaamde lovende recensies; het bedrijf levert waardeloze logo’s af, komt tijdafspraken niet na, en u kunt... Laat u niet voor de gek houden door LogoLove's mooie website, hippe praatjes, korting, en zogenaamde lovende recensies; het bedrijf levert waardeloze logo’s af, komt tijdafspraken niet na, en u kunt er nauwelijks contact mee krijgen.

Het aan mij opgeleverde logo bevatte twee afbeeldingen die gedownload zijn van andere websites en die niet bij elkaar passen. Na mijn feedback kreeg ik twee weken later hetzelfde plaatje terug met een paar minuscule wijzigingen. Van het gepretendeerde “design op hoog niveau” en “mega snel” blijkt niets waar te zijn.

Heb direct het contact verbroken.


Maarten

1/10

Ontzettend slecht. Logo ontvangen, zonder dat er werd gevraagd naar smaken, voorkeuren etc. Afin, het zijn professionals dus die keuze begrijp ik.
Echter krijg ik later dan beloofd een prima...
Ontzettend slecht. Logo ontvangen, zonder dat er werd gevraagd naar smaken, voorkeuren etc. Afin, het zijn professionals dus die keuze begrijp ik.
Echter krijg ik later dan beloofd een prima concept logo opgestuurd, maar niet volledig naar mijn smaak wat ik ook aangegeven heb. Wat aanpassingen zouden het logo naar mijn smaak ontzettend opknappen.

Vanaf dat moment radiostilte. Twee maanden verder en ik wordt gewoon opgelicht. Geen logo ontvangen waarmee gewerkt kan worden en ook geen enkele reactie op mijn emails. Bellen kan niet, dus bereikbaar zijn ze niet.

Eerste keer in mijn hele leven dat ik de noodzaak voel om een slechte review te schrijven. Triest bedrijf


Tl vloerservice

10/10

Super netjes snel en komen de afspraken na


ROC social

8/10

Top ze luisterde naar wat ik had ik had gevraagd en wat ik wilde aanpassen.


Voermans

1/10

Logolove bied geen klant tevredenheid. Zij leveren gewoon een visitekaart/briefpapier zonder naar de wensen van de klant te luisteren. Vooraf moet je de factuur betalen. Zij hebben dus het geld al... Logolove bied geen klant tevredenheid. Zij leveren gewoon een visitekaart/briefpapier zonder naar de wensen van de klant te luisteren. Vooraf moet je de factuur betalen. Zij hebben dus het geld al binnen en zo wordt je ook behandeld. Vrijwel geen contact mogelijk met het bedrijf. Sowieso niet per telefoon en per mail wordt ook laat gereageerd of helemaal niet gereageerd. Helaas is ons ontworpen visitekaartje/briefpapier helemaal niet bruikbaar door logolove en wordt ook niet aangepast. Weg gegooid geld!!!! Helaas door een externe partij moeten laten uitvoeren. Logolove gaat niet voor kwaliteit en reageert nergens meer op. Zeer slechte zaak!!! GEEN ZAKEN MEE DOEN!!!

Reactie LogoLove:

We staan altijd open voor feedback en nemen dit mee in ons proces. Er staan echter een aantal onwaarheden in de review - we hadden de huisstijl van € 59,- conform jouw wensen ontworpen en je was... We staan altijd open voor feedback en nemen dit mee in ons proces. Er staan echter een aantal onwaarheden in de review - we hadden de huisstijl van € 59,- conform jouw wensen ontworpen en je was hier uiteindelijk zeer tevreden over. De briefpapier wilde je graag ook in Word template, en dit hebben we voor je gemaakt. Je gaf meerdere malen aan dat je niet wist hoe je deze moest gebruiken, en we hebben ons best gedaan om uit te leggen hoe een Word template werkt


ConnectAir

10/10

Maken mooie logo's, geven snelle feedback en denken met je mee.


Rustenburg Radiation Protection

10/10

Aangenaam verrast met een prachtig logo!


VDS Food & Health

8/10

Zeer toegankelijk en vlotte service.