LogoLove

Snelheid oplevering
Kwaliteit logo / huisstijl / website

maerth

Niet beantwoord aan opdracht, gebrek aan inspiratie, reactie duurt langer dan beloofd, geen reactie na opmerkingen

Car4Y

Wij zijn erg blij met ons nieuw logo en huisstijl bedankt jongens

Nikki

ZEER SLECHT BEDRIJF, de logo's die je krijgt zijn echt om te janken. Ik vroeg om een logo met veel kleur en print en wat krijg je een zwart wit logo, daarna nog een moodboard gemaakt en ook daarop... ZEER SLECHT BEDRIJF, de logo's die je krijgt zijn echt om te janken. Ik vroeg om een logo met veel kleur en print en wat krijg je een zwart wit logo, daarna nog een moodboard gemaakt en ook daarop kreeg ik niet wat ik wilde. Daarop het contact verbroken binnen de tijd dat je je kon afmelden en nog steeds na maanden geen geld terug gehad. BESTEL HIER NOOIT JE LOGO !!!!!!

Noordelijk adviesbureau WOZ

Heel goed

MD Consulting

Goede snelle en professionele service.

A1-Security

Zeer tevreden

Mare Uitvaartbegeleiding

Het was even zoeken om goed af te stemmen, maar uiteindelijk een mooi logo gekregen. Lastig dat je niet telefonisch kan overleggen, dat zou het proces kunnen versnellen.

Antje Boek

Ik kan alleen maar zeggen dat ik goede ervaringen heb gehad met dit bedrijf. Intuïtief heb ik voor dit bedrijf gekozen en mijn intuïtie zei hier moet je je logo laten ontwerpen. Ik ben mijn... Ik kan alleen maar zeggen dat ik goede ervaringen heb gehad met dit bedrijf. Intuïtief heb ik voor dit bedrijf gekozen en mijn intuïtie zei hier moet je je logo laten ontwerpen. Ik ben mijn intuïtie achterna gegaan en alles klopte gewoon. Ze zeggen weleens als je je intuïtie volgt komt het mooier uit dan je met je hoofd hebt kunnen bedenken. Het was ook zo, want ik kreeg meteen een logo die echt bij mij paste. Ik zou zeggen volg altijd je intuïtie in welke situatie ook, dan zul je zien dat het mooier uitkomt dan je met je hoofd kan bedenken.

Berkhout & Wessing Bouw en Projectmanagement B.V.

In eerste instantie hadden wij alleen ons logo bij Logolove ondergebracht. De samenwerking met Logolove ging zo goed dat we ook besloten hebben om onze huisstijl en website hier onder te brengen. We... In eerste instantie hadden wij alleen ons logo bij Logolove ondergebracht. De samenwerking met Logolove ging zo goed dat we ook besloten hebben om onze huisstijl en website hier onder te brengen. We zijn er super blij mee en het ziet er nu allemaal erg mooi en professioneel uit. Fijn om zo de start van ons nieuwe bedrijf te kunnen beginnen!