LogoLove

Snelheid oplevering
Kwaliteit logo / huisstijl / website

FUE Transplant Clinic Haarlem

Gewoon geweldig en top, lieve klantenservice, extreem mooi logo mogen krijgen, goede afterservice. Zeer zeker een aanrader

VKJ dakwerken

Mijn ervaring met Logolove is helemaal onder alle verwachtingen. Boekhoudkundig gezien is het blijkbaar heel moeilijk om een factuur te verkrijgen om in de boekhouding te verwerken.
Maar waar...
Maar waar het om gaat, hun "core" bestaat uit professionele logo's te maken... Helaas het resultaat is zo amateuristisch dat je zelfs nog betere logo"s kan opzoeken in website's die standaard logo's maken. Je krijgt niets van communicatie of dergelijke.

Snelle en deskundige service.

Goede snelle service en een mooi logo ontwerp! :-)

Succes Entertainment

Snelle oplevering, goede service, zelf gebeld naar LogoLove en kon met mijn accountmanager praten. Zo was het gelijk duidelijk met wie ik te maken. Ik ben goed geholpen door Milan.

Bram Handyman services

Verbluffende kwaliteit en reactiesnelheid!

Top ervaring!
Het ontwerp was vanaf het eerste voorstel volledig in lijn met onze verwachtingen en wensen.
Samenwerking met Milan van der Aa ging zeer vlot, met zeer snelle reactie op...
Top ervaring!
Samenwerking met Milan van der Aa ging zeer vlot, met zeer snelle reactie op emails. Super!
Wij komen zeker terug voor meer.

Emile Berckmoes

Had wat meer creativiteit verwacht, eerste versies waren niet goed, daarna hebben ze het prima opgepakt.

In 2 woorden: kwaliteit + klantvriendelijk ineen. Top!

RASolutions

De samenwerking met LogoLove was perfect!