LogoLove

Snelheid oplevering
Kwaliteit logo / huisstijl / website

Richard Meulen

Geweldig, inmiddels mijn 5e logo laten maken bij LogoLove. Voor al mijn bedrijven hebben ze een mooie branding mogen maken

Jean-Paul

Enorm goed en leuk bedrijf! Ik was zelf heel erg zoekende met het logo en wist niet zo goed wat ik wil. Ik heb een aantal voorbeelden gestuurd van logo’s die mij aanspreken. Op basis daarvan heb ik... Enorm goed en leuk bedrijf! Ik was zelf heel erg zoekende met het logo en wist niet zo goed wat ik wil. Ik heb een aantal voorbeelden gestuurd van logo’s die mij aanspreken. Op basis daarvan heb ik een leuk logo mogen ontvangen. De kleuren spraken mij niet aan, maar dit werd netjes aangepast. Verder weinig op aan te merken, ik vond de communicatie erg fijn en duidelijk

Jacqueline Bakhuizen

Zeer slecht. Onbeschofte manier van antwoorden en aanspreken van klanten. Te laat en copyright kennen ze niet.

Reactie LogoLove:

Hallo Jacqueline, bedankt voor je feedback! We kunnen ons hier helaas totaal niet in vinden. We hebben je via de mail zeer netjes beantwoord altijd. We zagen een enorme frustratie toen het eerste... Hallo Jacqueline, bedankt voor je feedback! We kunnen ons hier helaas totaal niet in vinden. We hebben je via de mail zeer netjes beantwoord altijd. We zagen een enorme frustratie toen het eerste ontwerp niet aansprak. Dat is wat ons betreft natuurlijk geen probleem, gezien we onbeperkt correcties aanbieden. Helaas wilde je hier geen gebruik van maken. Mocht je van gedachte veranderen pakken we het graag voor je op zodat we een mooi logo voor je maken!

Timed Control

Snelle levering en mooi resultaat

Bas

Goed contact houden je goed op de hoogte

The Story Goes

Heel fijn bedrijf om mee samen te werken, ik heb hier mijn logo en huisstijl laten ontwerpen

Hoveniersbedrijf voswijk

Geweldige service

A&A Thuiszorg

Positief, snelle service, klantgericht. Ze kwamen in één keer met een goed logo-voorstel. We vroegen nog wat alternatieven en kozen hun eerste voorstel. We gebruiken dit inmiddels al jaren met... Positief, snelle service, klantgericht. Ze kwamen in één keer met een goed logo-voorstel. We vroegen nog wat alternatieven en kozen hun eerste voorstel. We gebruiken dit inmiddels al jaren met trots. We hebben er ook wat varianten op laten maken. Zojuist heb ik weer een variant gevraagd. Ik vroeg een kleine aanpassing en die kreeg ik supersnel. Naar tevredenheid. Aanrader!

DH Logistics

Snel en goed

Sara

Logolove heeft mijn wensen perfect vertaald in een mooi logo, snelle reacties en doorlooptijd,