LogoLove

Snelheid oplevering
Kwaliteit logo / huisstijl / website

i-spy

Zeer goede en snelle communicatie en inzicht wat de klant wenst. Modern en strak logo ontvangen. Grote en kleine aanpassingen vormen geen probleem en worden moeiteloos uitgevoerd. Correcte service,... Zeer goede en snelle communicatie en inzicht wat de klant wenst. Modern en strak logo ontvangen. Grote en kleine aanpassingen vormen geen probleem en worden moeiteloos uitgevoerd. Correcte service, van begin tot oplevering logo.

Snel en flexibel. Logo wordt naar wens aangepast tot het gewenste resultaat is bereikt. Fijn contact met de ontwerper.

Dominique Vandelannoote

Mooi werk, snel, fijne communicatie.

One4All Security

Top bedrijf. Snelle levering en reactie.

Snelle service, perfecte kwaliteit!

Danielle

Zeer kundig en creatief. De eerste ontwerpen waren meteen goed! Ik kon al niet meer kiezen zo leuk waren ze.
Ze denken echt met je mee en reageren zeer snel op je e-mail.

Kip

Snelle service en de eerste resultaten waren direct spot on! Mooi zakelijk logo met de juiste uitstraling.

Een fijn bedrijf. Communicatie loopt goed en er wordt echt wat gedaan met de feedback die je geeft. Ik ben erg blij met het uiteindelijke logo dat voor mij gemaakt is.

Jeroen Beardbados

Helemaal top!
super blij met mijn logo en huisstijl

Anish

Als beginnend bedrijf heb je te maken met tientallen kleine situaties die constant om je aandacht vragen. De meeste kan je zelf afhandelen, maar voor sommige zaken heb je toch echt professionals... Als beginnend bedrijf heb je te maken met tientallen kleine situaties die constant om je aandacht vragen. De meeste kan je zelf afhandelen, maar voor sommige zaken heb je toch echt professionals nodig die jouw visie kunnen vertalen naar een kwalitatief hoogwaardig product. Kunnen ze daarbij ook nog eens met je meedenken en zijn ze helder in de communicatie, dan is dat mooi meegenomen, maar je durft er in deze huidige tijd geen harde eis van te maken.

Tot mijn grote plezier kan ik iedereen die op zoek is naar een logo de mensen van LogoLove van harte aanbevelen! Met ons bedrijf waren we in mei/juni van dit jaar in de fase van het laten ontwikkelen van een logo, en de uitdaging hierbij was om het plaatje dat we in ons hoofd hadden, te laten vertalen naar het uiteindelijke logo.

LogoLove heeft ons hier uitstekend bij geholpen, door goed te luisteren naar wat we wilden, onze ideeën (ik probeerde het telkens zo goed mogelijk te omschrijven, maar beheerste het jargon natuurlijk niet) perfect te vertalen naar ons uiteindelijke logo en telkens zeer positief te reageren op alle feedback die ik hen stuurde. Ze gaven mij echt het gevoel dat ze niet zouden stoppen totdat ik tevreden was, en dat zorgde er op mijn beurt weer voor dat ik gerust alle feedback en wijzigingen liet doorvoeren totdat het eindresultaat volledig naar wens was (een doel dat na slechts enkele contactmomenten al werd bereikt).

Een creatief proces tot een goed einde volbrengen is natuurlijk onmogelijk zonder goed met elkaar te kunnen communiceren, en ook op dit vlak beoordeel ik LogoLove als uitstekend; ze reageren snel en ondanks eventuele gebrekkige kennis vanuit jou als klant, beantwoorden ze al je vragen volledig, nemen ze je opmerkingen serieus en komt in hun communicatie altijd dat ene einddoel goed naar voren: jouw visie zo goed mogelijk tot leven brengen. Nou, dat is ze helemaal gelukt, iedereen die tot nu toe ons logo onder ogen heeft gekregen begreep in één oogopslag wie wij zijn en waar wij voor staan!

Wat ik graag ook nog even wil vermelden: toen ik deze week na bijna drie maanden alsnog een kleine wijziging in het logo wilde laten aanbrengen, was dit binnen een uur geregeld en ook nog geheel kosteloos. Met name dat laatste is iets dat je niet vaak tegenkomt; het illustreert wederom hun betrokkenheid en heeft ervoor gezorgd dat we ons in de toekomst voor al onze grafische vraagstukken weer tot LogoLove zullen wenden.

Dit is de eerste review die ik heb geschreven die zó lang is geworden, maar dat onderstreept wat mij betreft alleen maar hoe tevreden ik ben. Bottom line: ben je op zoek naar deskundige, betrokken en klantvriendelijke professionals voor het laten maken van je logo, dan is LogoLove waar je moet zijn!