LogoLove

Snelheid oplevering
Kwaliteit logo / huisstijl / website

Rustenburg Radiation Protection

Aangenaam verrast met een prachtig logo!

VDS Food & Health

Zeer toegankelijk en vlotte service.

Financieel beSchermer

Ik heb hier mijn Logo, briefpapier en visitekaartje laten maken. Dik tevreden!! Zij denken goed met naar jou wensen. Snelle reactie en levering. Zeker een aanrader!

Gamez & More

Perfect logo mogen ontvangen, erg blij mee!!! We overwegen om ook meteen een mooie website te laten maken

Sofie Declercq

Eerste contact aangenaam, maar na mijn laatste aanlevering informatie plots volledige radiostilte sinds 6 juni. Ik heb ondertussen reeds meerder keren gemaild om te vragen wat de stand van zaken... Eerste contact aangenaam, maar na mijn laatste aanlevering informatie plots volledige radiostilte sinds 6 juni. Ik heb ondertussen reeds meerder keren gemaild om te vragen wat de stand van zaken is, maar ik krijg geen enkele reactie. m.a.w ik heb betaald voor een pakket logo en huisstijl en heb nog steeds niet eens een logo ontvangen. Zeer onprofessioneel !

JDC Elektrotechniek

Geen mening

24Home

Goede ervaring. We hebben hier meerdere logo's laten ontwerpen en meestal waren ze bijna meteen goed.

INN CAR detailing

Zeker inorde!

Sol Security

Ik heb binnen een week het eerste logo ontwerp gekregen, hier wou ik een kleine aanpassing op hebben en dit was met een dag geregeld.
Ik ben helemaal tevreden