LogoLove

Snelheid oplevering
Kwaliteit logo / huisstijl / website

Logolove leverde snel een mooi logo voor mijn accountantskantoor. Precies zo als ze hadden afgesproken. Voor iedereen die probeert dit zelf te doen: laat het aan professionals over, die kunnen het... Logolove leverde snel een mooi logo voor mijn accountantskantoor. Precies zo als ze hadden afgesproken. Voor iedereen die probeert dit zelf te doen: laat het aan professionals over, die kunnen het echt veel beter. En een extra format achteraf was ook geen probleem, prima ervaring dus met Logolove.

Data Scientists Council

Mooie ontwerpen voor mooie prijzen, klantenservice = top, ook na het traject

Erg fijne ervaring! Er wordt goed geluisterd naar je wensen en de aanpassingen vinden snel plaats.

De La Rose

Ik ben erg tevreden over de goede service van LogoLove, creativiteit en het meedenken voor mijn logo en huisstijl.
Een echte aanrader !

www.gembui.com

We hadden nogal wat problemen met ons logo en Logolove heeft ons hiermee goed geholpen.
Geweldig bedrijf. We hebben contact gehad met Milan, iemand die zich graag inzet om anderen verder te helpen. De logo e.d. zien er fantastisch uit en zelfs als we graag aanvullende zaken nodig hebben doen ze hun best om dit voor elkaar te krijgen.

Lenny de Boeck

Super ervaring, denken echt met je mee. Hele vriendelijke contacten. Doen echt iets met je input.

tobecoached

Super tevreden met het logo voor mijn bedrijf. Meerdere malen contact gehad om het helemaal aan te passen naar mijn wensen.

Logolove is zo gefocust om een mooi product neer te zetten...

Logolove is zo gefocust om een mooi product neer te zetten dat ze soms over andere vragen in de mail heen lezen, waaraan je ze dan even moet herinneren. Maar dit wordt gelijk opgepakt wanneer vermeld.

Nogmaals, ik ben super tevreden en zou iedere startende ondernemer wie een uniek logo wilt aanraden om dit via logolove te laten ontwerpen.

Loopbaancoach Hilversum, Joep Lochtenberg

Fijne samenwerking, erg tevreden over het eindresultaat.

Reageerde snel op mijn feedback, aanpassingen werden gedaan zoals ik had gevraagd en ook na het opleveren van het logo en de huisstijl nog prettig contact over wat kleine details gehad.

Creatief, doeltreffend en snel!