LogoLove

Snelheid oplevering
Kwaliteit logo / huisstijl / website

Melissa

Zijn echt oplichters! Komen met de simpelste dingen aanzetten. Waarschijnlijk iemand uit India gemaakt voor €10,- en de rest steken hun in eigen zak. Want als je vraagt om een nieuw ontwerp laten ze... Zijn echt oplichters! Komen met de simpelste dingen aanzetten. Waarschijnlijk iemand uit India gemaakt voor €10,- en de rest steken hun in eigen zak. Want als je vraagt om een nieuw ontwerp laten ze niks meer van zich horen. Uiteindelijk na een maand, omdat ze oh zo druk zijn. Maar een simpel ontwerp heb je binnen 24u? Daarna zijn ze ineens zo druk dat ze nooit meer kunnen reageren. En daarna heb jij het nog gedaan ook. Wat een belachelijk bedrijf!! Ik raad het echt niemand aan!

Reactie LogoLove:

Bedankt voor jouw review Melissa, echter klopt het bovenstaande niet. We zijn begonnen met een logo waar je zelf tevreden over was en ook het volgende zei (copy-paste uit mail):
Bedankt voor het...
Bedankt voor het logo! Hij is mooi, professioneel en compact, toch mis ik iets. Misschien de lijnen weg boven en onder Meos Skincare?
Op basis hiervan hebben we het logo ook conform jouw feedback 3 keer gewijzigd, waarna je het project wilde annuleren en een restitutie wilde. Dit is uiteraard niet mogelijk omdat het een maatwerk-project is - we hanteren tevens ook altijd onbeperkt correcties indien een klant niet tevreden is. Dit staat ook allemaal uiteraard in onze algemene voorwaarden en is algemeen bekend met maatwerkprojecten. De bovenstaande beschuldigingen kunnen we ons ook absoluut niet in vinden.

TACT Tiemens Advies Coaching Training

Fijn contact. Het eerste ontwerp bleek al goed in de richting te zitten van het uiteindelijke ontwerp.

Mantelzorghulpmiddelen

Het is de 2de keer dat ik gebruik maak van LogoLove. Weer een super ervaring ! er wordt goed geluisterd naar je wensen en ingespeeld op het onderscheidend vermogen wat je met het logo wilt bereiken.... Het is de 2de keer dat ik gebruik maak van LogoLove. Weer een super ervaring ! er wordt goed geluisterd naar je wensen en ingespeeld op het onderscheidend vermogen wat je met het logo wilt bereiken. Dank je wel voor weer een mooi logo !

BSO Kidstown

Fijne ervaring, hebben een mooi logo gemaakt

Steffie

Geen contact meer mee te krijgen!

Willeke Lourens - HR interim & advies

Heel fijn schakelen, mooie ontwerpen, het resultaat mag er zijn!

Doesburg Diamanttechniek

Prettig contact, denken goed mee met de wensen.

Sanitas botanica

Ze doen wat ze beloven; ze hebben voor mij een prachtig logo ontworpen waar ik heel erg blij mee ben.

Johnny’s Klusbedrijf & Allround dienstverlening

LogoLove is echt een aanrader 👌🏼

LogoLove is echt een aanrader 👌🏼

Na het opgeven van mijn voorkeuren en de betaling te hebben voldaan kreeg ik al snel mijn eerste ontwerp en was in grove lijnen al tevreden. Nog wat kleine details laten aanpassen en al gauw had ik mijn logo compleet naar mijn smaak! Echt top 👍🏼

Heuvelman Advies

Goed 👍🏻