LogoLove

Snelheid oplevering
Kwaliteit logo / huisstijl / website

InOpSc25 Interim Management

Snelle, goede en inventieve oplossingen en voorstellen.

Antriek

Topkwaliteit, goede communicatie, snelle levering en bereid om te luisteren naar de wensen van de klant, echt top!

Prestige Tuinen

Allereerst is het een heel mooi logo geworden. Ik heb hierin duidelijk aan kunnen geven wat ik wilde en mooi vind. Na een paar ontwerpen uitgekomen op een mooi en duidelijk logo. De communicatie is... Allereerst is het een heel mooi logo geworden. Ik heb hierin duidelijk aan kunnen geven wat ik wilde en mooi vind. Na een paar ontwerpen uitgekomen op een mooi en duidelijk logo. De communicatie is goed en snel verlopen!

Hartelijk dank namens Prestige tuinen

Bakker.com

Snel, professioneel en handig!

Box Administratie

Gewoon goed, zo hoort het te gaan!

MKBenes Management & Consultancy

LogoLove team is echt creatief. Zij begrijpen hoe belangrijk een goed design is; een kleine verandering kan echt een hele nieuwe look & feel geven.
Enige minpuntje is dat communicatie...
Enige minpuntje is dat communicatie voornamelijk via email gaat, maar als je duidelijk bent in wat je wilt dan reageren ze goed.

Mint RenoVaties

Zeer tevreden!

Horse & Stay

Ondanks dat de eerste versie ver van mijn omschrijving lag is er naar al mijn feedback geluisterd en zijn er verschillende versies aangepast en doorgestuurd. Erg fijn!

Boekhandels Vlaanderen

Ontwierp tweemaal logo's voor onze organisatie

MijnSnoepjes

Uitstekende snelle en professionele service. Ik gaf alleen mijn bedrijfsnaam door en de rest deden zij zelf bij LogoLove. Design hoefde geeneens verbeterd te worden. Was direct goed zoals ik het... Uitstekende snelle en professionele service. Ik gaf alleen mijn bedrijfsnaam door en de rest deden zij zelf bij LogoLove. Design hoefde geeneens verbeterd te worden. Was direct goed zoals ik het wilde. Topmerk!