LogoLove

Snelheid oplevering
Kwaliteit logo / huisstijl / website

41Soul

Erg tevreden met het resultaat.

S-Hagman BV

Snelle reacties, duidelijkheid, geen "addertjes onder het gras"... Binnen 2 werkdagen 2 ontwerpen! Voor ons was moeilijk om één logo uit te kiezen, omdat beide erg uniek en mooi waren. Met wat... Snelle reacties, duidelijkheid, geen "addertjes onder het gras"... Binnen 2 werkdagen 2 ontwerpen! Voor ons was moeilijk om één logo uit te kiezen, omdat beide erg uniek en mooi waren. Met wat sparren met LogoLove kwamen we heel snel uit. LogoLove weet wat je wilt hebben! Goede service en klantvriendelijk 10+

Jan-Martin Parent / SecWorks

Matige ervaring. De voorbeeld-ontwerpen op de logolove website zien er erg goed uit, vandaar mijn keuze voor hen. Maar mijn verwachtingen van het uitbesteden van mijn ontwerp waren iets te hoog denk... Matige ervaring. De voorbeeld-ontwerpen op de logolove website zien er erg goed uit, vandaar mijn keuze voor hen. Maar mijn verwachtingen van het uitbesteden van mijn ontwerp waren iets te hoog denk ik. Aanvankelijk kwamen er alleen maar voorstellen die je met een online logomaker zelf ook kan maken. Na zo'n 10-15 iteraties was ik uiteindelijk wel tevreden met het design. Eenmaal het design vastgesteld werd alles snel opgeleverd. Tegenvaller is dat je apart moet betalen voor MS Doc templates. Communicatie gaat bijna alleen maar via email, en niet direct met een ontwerper, maar met een tussenpersoon. Ik vermoed dat de ontwerper(s) ergens off-shore zit(ten).

Reactie LogoLove:

Beste Jan-Martin,
Beste Jan-Martin,
Hartelijk dank voor je review. Om zo transparant mogelijk te zijn reageren we normaliter niet op een review, ongeacht of deze positief of negatief is. Er staan echter helaas een aantal onwaarheden in jouw review, wat ons toch dwingt tot een reactie.
We hebben inderdaad maar liefst 15+ iteraties doorgevoerd aan jouw logo, iets wat we normaliter nooit doen gezien onze scherpe prijzen. Het design waar je uiteindelijk tevreden over was, is een ontwerp wat totaal buiten ons begrip van sterk design valt. Dit duidt aan dat er simpelweg geen klik was tussen ons en jouw idee over design.
Verder had je na het traject een order geplaatst voor een Word template, wat natuurlijk buiten onze pakketten valt en slechts 19,95 (!) kost. In plaats van het netjes betalen van de order leek het je nodig om hierover in conclaaf te gaan, wat zeer bizar is en tot op heden nooit eerder is voorgekomen. Het aannemen dat extra producten/werk gratis zouden moeten zijn is simpelweg onacceptabel!
De vermoeden dat wij of onze ontwerpers off-shore zitten is volledig ongegrond en tevens ook bizar. We zijn een hardwerkend en transparant bedrijf en posten met regelmaat foto's en video's online van ons team en kantoor in hartje Den Bosch.

InCoöp Consultancy

Snelle levering, aardige en meedenkende service. Absoluut een aanrader!

Daniel Slaman Guitars/ Guitars Support Children Foundation

Positief, ik heb wel de indruk dat er aan één logo veel tijd besteed is en aan de andere wat minder; maar maakt in dit geval niet uit omdat ik heel tevreden ben met één van de aangeboden logo's

Cams

Mooi strak logo, snelle service en klantvriendelijk!
Alleen is een logo ontwerp binnen 48u wel een strakke deadline (is naar mening niet behaald).

ASB Schrijnwerkerij

Zeer aangenaam, snel en professioneel contact

Landman Voegwerken / Jantienus Landman

Helemaal super, snelle reactie en klantgericht.

Snelle reacties gekregen en we zijn zeer tevreden met ons nieuwe en stoere logo!