LogoLove

Snelheid oplevering
Kwaliteit logo / huisstijl / website

MijnSnoepjes

Uitstekende snelle en professionele service. Ik gaf alleen mijn bedrijfsnaam door en de rest deden zij zelf bij LogoLove. Design hoefde geeneens verbeterd te worden. Was direct goed zoals ik het... Uitstekende snelle en professionele service. Ik gaf alleen mijn bedrijfsnaam door en de rest deden zij zelf bij LogoLove. Design hoefde geeneens verbeterd te worden. Was direct goed zoals ik het wilde. Topmerk!

Idris Kosein

Heb 2 logo’s laten maken en ze zijn top ben heel erg tevreden mee

Maarten - Coach voor je leven, merknaam Personal Life Levels

Nadat ik mijn wensen duidelijk had gemaakt hebben de mensen van LogoLove mij een paar opties gegeven die daar allemaal aan voldeden. Vervolgens de mooiste gekozen en die kreeg ik vrij snel in alle... Nadat ik mijn wensen duidelijk had gemaakt hebben de mensen van LogoLove mij een paar opties gegeven die daar allemaal aan voldeden. Vervolgens de mooiste gekozen en die kreeg ik vrij snel in alle officiële documenten toegestuurd. Toen ik 2 weken later toch een wijziging wou doorvoeren werd dit snel opgepakt, met als gevolg een zeer tevreden klant! :)

Techn. Sup.PM Amat

Tech.Sup.PM Amat

Jan-Willem Hoogeweegen, A&A Thuishulp

A&A Thuishulp

Abdel

Snelle reacties en deskundig werk

Peppertoni

Snel, vriendelijk en vakkundig

Inner and Outer worlds

Positieve ervaring

Zelia Martins Indi

Milan top!
Logolove super!
Mijn eigen logo subliem!
Dank jullie wel voor de professionele en snelle service!

Mousset Coaching

Ik ben heel erg tevreden over LogoLove! Mooi logo ontworpen, op basis van mijn wensen en flexibel om een paar dingen in de huisstijl naderhand nog aan te passen. Dank jullie wel!