LogoLove

Snelheid oplevering
Kwaliteit logo / huisstijl / website

Gemakkelijk eerste contact via app en een dag later telefonisch. Vervolg voornamelijk via de mail, waar ik voor het gedeelte wat feedback geven op voorgestelde concepten even aan moest wennen. Blij... Gemakkelijk eerste contact via app en een dag later telefonisch. Vervolg voornamelijk via de mail, waar ik voor het gedeelte wat feedback geven op voorgestelde concepten even aan moest wennen. Blij met het resultaat! Betrouwbare en creatieve partij!

De snelheid van de eerste oplevering liep wat vertraging op a.g.v. drukte aan het begin van het jaar.

Tempus Care

Vlot contact, zelfs op zondagen als je dat wil... super! Een prachtlogo in korte tijd mogen ontvangen, knap hoor!! Ik was verrast door het ontwerp en reuze blij!

Armen Abasov

Persoonlijk, vriendelijk, snel!

Jens Horemans

Logo ontworpen voor Facebook/Instagrampagina muzikant

Wij hebben een zeer goede ervaring met LogoLove. Zij wisten de merkbeschrijving op een pakkende manier om te zetten naar een heel mooi logo. De designers voelen precies aan wat de klant bedoelt.... Wij hebben een zeer goede ervaring met LogoLove. Zij wisten de merkbeschrijving op een pakkende manier om te zetten naar een heel mooi logo. De designers voelen precies aan wat de klant bedoelt. Daarnaast werken ze zeer snel, zijn uiterst vriendelijk en zijn pas tevreden als de klant dat ook is, fantastisch! Wij kunnen dit bedrijf ten zeerste aanbevelen!!

Lavida

Alles vlotjes verlopen.

Creatief, vriendelijk, niet is te veel, veel mogelijkheden tot aanpassingen, prettig om mee te werken.

Stefan Dirkx

Snelle en goed! Erg tevreden aangezien ik ze weinig had gegeven om mee te werken. Mooi eindresultaat.

Ilse / Juffrouw Polis

LogoLove heeft voor mij een heel mooi, passend logo ontworpen! Ik had van tevoren geen idee welke richting ik op wilde met mijn logo. Maar doordat je de mogelijkheid hebt om persoonlijk te vertellen... LogoLove heeft voor mij een heel mooi, passend logo ontworpen! Ik had van tevoren geen idee welke richting ik op wilde met mijn logo. Maar doordat je de mogelijkheid hebt om persoonlijk te vertellen wie je bent en wat je doet, wisten ze bij LogoLove al gauw wat een passend logo moest worden voor mijn bedrijf Juffrouw Polis. Ik heb meerdere malen contact gehad met Milan, die met mij mee dacht om de puntjes op de i de zetten. Dank jullie wel voor jullie ideeën en creativiteit, ik ben heel blij met het resultaat!

Goed: Flexibel en snelle reactie