LogoLove

Snelheid oplevering
Kwaliteit logo / huisstijl / website

TriVia

Erg leuk contact gehad via mail, al mijn vragen waren netjes en snel beantwoord. Hierna had ik logolove meteen de opdracht gegeven om mijn logo te maken, een paar dagen later kreeg ik mijn eerste... Erg leuk contact gehad via mail, al mijn vragen waren netjes en snel beantwoord. Hierna had ik logolove meteen de opdracht gegeven om mijn logo te maken, een paar dagen later kreeg ik mijn eerste logo en deze was meteen helemaal perfect, te mooi voor woorden zelfs. Helemaal happy

Bear Pilot Shop

Professioneel, snel en keurig mijn wensen vertaald. Was in 1 keer goed, geen aanpassingen nodig

En Petra

Hele goede service, ik ben ontzettend blij met het prachtig logo dat LogoLove heeft ontworpen voor mijn bedrijfje. Mijn visie is mooi omgetoverd in een mooi logo en huisstijl. Aanrader!

daarwoonik.nl

Korte lijntjes

Aissati

Ze reageren niet op mijn mail. Ik wacht al maanden op het bedrag die ze terug zouden storten.

Niels

Laat u niet voor de gek houden door LogoLove's mooie website, hippe praatjes, korting, en zogenaamde lovende recensies; het bedrijf levert waardeloze logo’s af, komt tijdafspraken niet na, en u kunt... Laat u niet voor de gek houden door LogoLove's mooie website, hippe praatjes, korting, en zogenaamde lovende recensies; het bedrijf levert waardeloze logo’s af, komt tijdafspraken niet na, en u kunt er nauwelijks contact mee krijgen.

Het aan mij opgeleverde logo bevatte twee afbeeldingen die gedownload zijn van andere websites en die niet bij elkaar passen. Na mijn feedback kreeg ik twee weken later hetzelfde plaatje terug met een paar minuscule wijzigingen. Van het gepretendeerde “design op hoog niveau” en “mega snel” blijkt niets waar te zijn.

Heb direct het contact verbroken.

Maarten

Ontzettend slecht. Logo ontvangen, zonder dat er werd gevraagd naar smaken, voorkeuren etc. Afin, het zijn professionals dus die keuze begrijp ik.
Echter krijg ik later dan beloofd een prima...
Echter krijg ik later dan beloofd een prima concept logo opgestuurd, maar niet volledig naar mijn smaak wat ik ook aangegeven heb. Wat aanpassingen zouden het logo naar mijn smaak ontzettend opknappen.

Vanaf dat moment radiostilte. Twee maanden verder en ik wordt gewoon opgelicht. Geen logo ontvangen waarmee gewerkt kan worden en ook geen enkele reactie op mijn emails. Bellen kan niet, dus bereikbaar zijn ze niet.

Eerste keer in mijn hele leven dat ik de noodzaak voel om een slechte review te schrijven. Triest bedrijf

Tl vloerservice

Super netjes snel en komen de afspraken na

ROC social

Top ze luisterde naar wat ik had ik had gevraagd en wat ik wilde aanpassen.

Voermans

Logolove bied geen klant tevredenheid. Zij leveren gewoon een visitekaart/briefpapier zonder naar de wensen van de klant te luisteren. Vooraf moet je de factuur betalen. Zij hebben dus het geld al... Logolove bied geen klant tevredenheid. Zij leveren gewoon een visitekaart/briefpapier zonder naar de wensen van de klant te luisteren. Vooraf moet je de factuur betalen. Zij hebben dus het geld al binnen en zo wordt je ook behandeld. Vrijwel geen contact mogelijk met het bedrijf. Sowieso niet per telefoon en per mail wordt ook laat gereageerd of helemaal niet gereageerd. Helaas is ons ontworpen visitekaartje/briefpapier helemaal niet bruikbaar door logolove en wordt ook niet aangepast. Weg gegooid geld!!!! Helaas door een externe partij moeten laten uitvoeren. Logolove gaat niet voor kwaliteit en reageert nergens meer op. Zeer slechte zaak!!! GEEN ZAKEN MEE DOEN!!!

Reactie LogoLove:

We staan altijd open voor feedback en nemen dit mee in ons proces. Er staan echter een aantal onwaarheden in de review - we hadden de huisstijl van € 59,- conform jouw wensen ontworpen en je was... We staan altijd open voor feedback en nemen dit mee in ons proces. Er staan echter een aantal onwaarheden in de review - we hadden de huisstijl van € 59,- conform jouw wensen ontworpen en je was hier uiteindelijk zeer tevreden over. De briefpapier wilde je graag ook in Word template, en dit hebben we voor je gemaakt. Je gaf meerdere malen aan dat je niet wist hoe je deze moest gebruiken, en we hebben ons best gedaan om uit te leggen hoe een Word template werkt