LogoLove

Snelheid oplevering
Kwaliteit logo / huisstijl / website

Misty Christy

Ons logo huisstijl en website is recentelijk opgeleverd! Ik vind het geheel er zeer professioneel uit zien, ook zijn onze wijzigingen netjes en accuraat doorgevoerd.

Dikke vette 10 van mij jongens!

Monique van der Kris

Zeer snelle en prettige samenwerking. Logo was zelfs beter dan ik zelf heb kunnen bedenken. Logolove is een absolute aanrader

Riek Brandts

Hele snelle reactie, begrepen precies wat ik bedoelde en super service! En een goede prijs

Vlotte reacties, logo's voldoen prima.
Heel fijn dat de feedback goed werd verwerkt!

SkyOpSys

Oplevering in 48 uur, maar in werkelijkheid was het eerder 2 weken. Voor mij was het geen probleem, maar adverteren met iets wat niet behaald wordt en zonder communicatie: Is echt niet meer van deze... Oplevering in 48 uur, maar in werkelijkheid was het eerder 2 weken. Voor mij was het geen probleem, maar adverteren met iets wat niet behaald wordt en zonder communicatie: Is echt niet meer van deze tijd.

Vervolgens probeer je zelf contact te zoeken en krijg je ineens een Out of Office bericht dat ze gesloten zijn. Een mail naar bestaande opdrachten had op zijn plaats geweest. Informeer je "bestaande" klanten van te voeren.

Verder wel tevreden met het resultaat!

Als de communicatie en de snelheid hiervan omhoog gaat, dan scoren jullie een 8

Marieke

Zojuist mijn oplevering in de mail gekregen! We kunnen dankzij LogoLove een mooie start maken met een prachtig logo :)

Thanks guys!!!

Prismatic

Aantal maanden terug een mooi logo huisstijl laten maken, inmiddels ook een website. Communicatie gaat soepeltjes en designwerk zijn we ook zeer tevreden over

Top desginbureau wat mij betreft