LogoLove

Snelheid oplevering
Kwaliteit logo / huisstijl / website

Culicore

Zeer professionele service! Ondanks dat ik nog niet geheel wist wat ik wilde met mijn logo en huisstijl, heeft Logolove feilloos en zeer snel een perfect passende en modern zakelijke stijl... Zeer professionele service! Ondanks dat ik nog niet geheel wist wat ik wilde met mijn logo en huisstijl, heeft Logolove feilloos en zeer snel een perfect passende en modern zakelijke stijl ontwikkeld voor mijn bedrijf. Milan en Logolove , dankjewel!
-Maxime Hindriks, Culicore

Workbliss

LogoLove is een goede en snellere manier om aan een logo en huisstijl dat passend is te komen dan menig grafisch ontwerper. Het logo binnen 48 uur is niet gered, maar kreeg wel gelijk reactie toen... LogoLove is een goede en snellere manier om aan een logo en huisstijl dat passend is te komen dan menig grafisch ontwerper. Het logo binnen 48 uur is niet gered, maar kreeg wel gelijk reactie toen ik hier wat over mailde. De aanpassingen werd ook goed naar geluisterd en als jezelf al goede voorbereidingen treft en dit meestuurt bij de aanvraag dan gaat het natuurlijk sowieso snel en makkelijk.
Ik ben zeer tevreden!

Lala Gadzieva Lifestyle Coach

Super!!!

De professionals van LogoLove hebben een logo en huisstijl voor mijn bedrijf ontworpen, en ik ben erg blij met het resultaat. Het hele proces verliep soepel en efficiënt. Bedankt, LogoLove!

PURO CBD

Heel goed en relax gedaan !

Mathijssen Verreikerverhuur

Er word goed meegedacht met het ontwerp, ook je eigen inbreng gebruiken ze bij het ontwerp van je logo. Ik ben heel erg tevreden.

Lux prints

Super vriendelijk. En professioneel met een geweldige ontwerpers

RJ Metals

Top communicatie! Erg blij met het resultaat

Klink

Wat een top bedrijf! Contact verliep goed en niets is te gek. Meerdere malen aanpassingen aan het logo laten doen zonder problemen.

Royalparel

Fantastisch, professioneel en snel werk geleverd