LogoLove

Snelheid oplevering
Kwaliteit logo / huisstijl / website

VA & Financial Support Yolanda van Leeuwen

De beloofde 2 werkdagen werd niet gehaald, dit is een paar dagen later geworden. Dit is natuurlijk nog steeds snel. Er wordt snel op e-mails gereageerd en het contact met Milan kan ik als zeer... De beloofde 2 werkdagen werd niet gehaald, dit is een paar dagen later geworden. Dit is natuurlijk nog steeds snel. Er wordt snel op e-mails gereageerd en het contact met Milan kan ik als zeer prettig ervaren. Al met al ben ik heel erg blij met mijn mooie logo. En is het precies geworden zoals ik me had voorgesteld.

Viva la vida zorg

Snel en vakkundig

Walter

Erg professioneel en wij zijn enorm blij met het logo en huisstijl. Dikke 5 sterren en aanrader voor iedereen die op zoek is naar een mooi logo

ITformed

Ze luisteren goed naar je wensen en komen met een snelle reactie en oplevering.

Schoenenmaker Rick

Ik ben zeer tevreden met het prachtige logo en de huisstijl die ik heb ontvangen. Het geleverde werk en de klantenservice zijn van uitstekende kwaliteit.

Jacobs Jewellery

Logolove levert prachtig werk, reageert snel op vragen en biedt snelle levering. Hun ontwerpen zijn van hoge kwaliteit en ze zorgen voor een geweldige klantenservice. Ik beveel ze ten zeerste aan... Logolove levert prachtig werk, reageert snel op vragen en biedt snelle levering. Hun ontwerpen zijn van hoge kwaliteit en ze zorgen voor een geweldige klantenservice. Ik beveel ze ten zeerste aan voor iedereen die op zoek is naar een professioneel logo-ontwerp.

Johan Dekkers

Op korte termijn een mooi logo en huisstijl laten maken vriendelijke service erg blij mee

Gesneden Koek

Hoezo goede reviews? Onze ervaring met LogoLove is waardeloos. Geen reactie meer gekregen, geen logo gekregen. Geld nu kwijt?

Onze ervaring:
Op 16 januari een logo aangevraagd. We...

Onze ervaring:
Op 16 januari een logo aangevraagd. We kregen al snel een eerste ontwerp. Maar in dat ontwerp zagen we niet onze wensen terug. Na een mail teruggestuurd te hebben met onze feedback kregen we een tweede ontwerp. Dit ontwerp was zeer amateuristisch. LogoLove plukte een plaatje van het internet en zetten daar onze bedrijfsnaam op en dat was dat. Dus geen eigen ontwerp maar een stockplaatje van het internet. Om je te schamen vinden wi.j Na een fatsoenlijke reactie van onze kant hierop te hebben gegeven hebben we NIETS meer gehoord van LogoLove. Geen Logo, geen reactie, geen geld.
De eerste mail met de feedback op het 2e "ontwerp" was op 9 maart 2023. Eerste vraag waar de reactie bleef was: 4 april 2023, tweede maal; 21 april en derde keer; 25 mei. Tot op heden niks teruggehoord van LogoLove. Ga hier niet mee in zee.

maerth

Niet beantwoord aan opdracht, gebrek aan inspiratie, reactie duurt langer dan beloofd, geen reactie na opmerkingen

Car4Y

Wij zijn erg blij met ons nieuw logo en huisstijl bedankt jongens