LogoLove

Snelheid oplevering
Kwaliteit logo / huisstijl / website

Hoek trainingen

Meerdere logo's gekregen maar uiteindelijk niet in de buurt van de logo's kwaliteit die op de website staan. Meerder malen gemaild om te vragen contact met me op te nemen. Zijn nu een jaar verder,... Meerdere logo's gekregen maar uiteindelijk niet in de buurt van de logo's kwaliteit die op de website staan. Meerder malen gemaild om te vragen contact met me op te nemen. Zijn nu een jaar verder, nog geen logo of website. Wordt volledig genegeerd. Kan ze niet bellen.

Aannemersbedrijf IJff

Via internet heb ik de website Logolove gevonden. Ik ben super tevreden over het eindresultaat, na een aantal voorbeelden te hebben doorgestuurd en mijn wensen te hebben doorgegeven, is er door... Via internet heb ik de website Logolove gevonden. Ik ben super tevreden over het eindresultaat, na een aantal voorbeelden te hebben doorgestuurd en mijn wensen te hebben doorgegeven, is er door Logolove een mooi logo en huisstijl geleverd. Waren ook erg klantvriendelijk.

Retro Vases

10/10 aanrader deze week onze tweede logo hier laten maken.

Ralf - Adapt One

Logo en huisstijl laten maken, erg gaaf! Logolove is momenteel bezig met mijn website, dat zal ook goed komen

Design Store Amsterdam

Het geweldige logo was zeer snel ontworpen en geleverd, het was verrassend mooi, creatief en voldeed aan mijn eisen met een perfecte kwaliteit. Ik ben echt tevreden met hun professionele service en... Het geweldige logo was zeer snel ontworpen en geleverd, het was verrassend mooi, creatief en voldeed aan mijn eisen met een perfecte kwaliteit. Ik ben echt tevreden met hun professionele service en communicatie.

Cises

Prima contact, snelle reacties en een origineel een mooi logo. Merkenrecht is inmiddels toegekend, dat zegt voldoende.

Digital Elephant

Zeer mooi logo voor mij gemaakt. Geen poespas en straight to the point, was ineenkeer raak!

HKA

Niet mee te werken. Reageren niet als je vraagt om een reactie. Tot nu toe weggegooid geld.

Skin2Skin Care

Heel blij mee, ze hebben een heel mooi logo met een huisstijlpakket voor ons ontworpen. Eerste oplevering was snel, feedbackpuntjes duurden wat langer. Was voor mij niet heel erg in principe. Al met... Heel blij mee, ze hebben een heel mooi logo met een huisstijlpakket voor ons ontworpen. Eerste oplevering was snel, feedbackpuntjes duurden wat langer. Was voor mij niet heel erg in principe. Al met al een aanrader

Ik heb inmiddels 3 voorstellen gehad maar nog steeds niet het resultaat wat ik graag zou willen zien. Meerdere malen gemaild, maar krijg erg slecht contact. Heb ook aangeboden te willen bellen,... Ik heb inmiddels 3 voorstellen gehad maar nog steeds niet het resultaat wat ik graag zou willen zien. Meerdere malen gemaild, maar krijg erg slecht contact. Heb ook aangeboden te willen bellen, mochten mij onduidelijk zijn. Hierop ook geen reactie. Tot nu toe nog niet blij met de service en aangeleverde logo's. Ik wil graag door met mijn project maar kan zelf elke week hen mailen om te vragen of er al een nieuw logo is gemaakt. Ik baal hier enorm van. Ik ben een startende ondernemer. Heb geld betaald op basis van de goede reviews en portfolio. Maar heb nu nog geen waard voor mijn geld.