LogoLove

Snelheid oplevering
Kwaliteit logo / huisstijl / website

Jeffrey Vermeer

Ik ben ontzettend tevreden met het nieuwe logo dat voor ons bedrijf is ontworpen. Het team heeft een geweldige job gedaan en hun creativiteit is echt indrukwekkend. Ze hebben onze visie perfect... Ik ben ontzettend tevreden met het nieuwe logo dat voor ons bedrijf is ontworpen. Het team heeft een geweldige job gedaan en hun creativiteit is echt indrukwekkend. Ze hebben onze visie perfect weten te vertalen naar een uniek en professioneel logo dat onze merkidentiteit perfect weerspiegelt.

Fen Jay

Leuk bedrijf met goede ideeën.

Sally cuisine

Creatief team met prachtig resultaat! Communicatie ging super vlot. Een prachtige logo ontvangen in een keer.
Wat ben ik blij dat ik hier terecht ben gekomen :D
Bedankt LogoLove <3

Prima Frio

Voor mijn derde project bij Logolove een mooi logo laten maken! Super blij mee! Aanrader

Deborah

Mijn ervaring met logolove was erg positief, ze hadden mijn ideeën op een professionele en mooie manier kunnen omzetten in een zeer modern logo

Bal B&B

Heel tevreden over de wijze waarop ik als klant ben behandeld. We hebben zeer snel zaken kunnen doen en absoluut tevreden over het eindresultaat.
Inmiddels al de 2 logo laten ontwerpen (dit...
Inmiddels al de 2 logo laten ontwerpen (dit keer voor onze B&B) en alweer uitstekend gedaan.

Vrienden

Hele leuke samenwerking. Zit ook een super tempo achter. Echt het gevoel, dat er naar je geluisterd wordt.

Tandartspraktijk Kang

Onze huisstijl was toe aan vervanging. We hebben contact opgenomen met LogoLove en direct een pakket via de website besteld. We hadden binnen 2 dagen een mooi logo ontwerp ontvangen. Voila, meteen... Onze huisstijl was toe aan vervanging. We hebben contact opgenomen met LogoLove en direct een pakket via de website besteld. We hadden binnen 2 dagen een mooi logo ontwerp ontvangen. Voila, meteen perfect!

Beter Duurzaam Aan

Op 19 juni hebben we een overeenkomst gesloten en helaas ook al betaald. Vervolgens op 1 juli maar een berichtje gestuurd want onze website bouwer en drukker stonden te wachten op het logo en de... Op 19 juni hebben we een overeenkomst gesloten en helaas ook al betaald. Vervolgens op 1 juli maar een berichtje gestuurd want onze website bouwer en drukker stonden te wachten op het logo en de huisstijl. Binnen 48 uur zou er een origineel en handgemaakt logo gemaakt worden met tevredenheidsgarantie.
Vlot na mijn bericht kwam er een logo… nou ja onze naam met een generiek plaatje erachter. Nu is onze naam (3 woorden 17 posities) vrij lang waardoor het niet erg bruikbaar is voor een logo ons inziens. Dat was ook niet waar we naar op zoek waren. Dit aangegeven en daarna nog 2 keer via mail contact gehad waarbij Milan in zijn schrijven aangaf dat dat niet zijn schuld was en sindsdien is er radiostilte. Ik heb de telefoon gegevens opgezocht omdat het contact dat volgens de website fantastisch en enorm gewaardeerd werd door klanten, maar er geen telefoonnummer wordt gegeven maar via de KVK opgezocht, maar ook daar geen gehoor, voicemail ingesproken., maar u begrijpt ook daar geen reactie.
Ze vragen niet veel dat kunnen we eerlijk toegeven, maar verwacht er ook niet te veel van, een maandabonnement op Canva levert hetzelfde resultaat op, maar geen gedoe en bespaart u een hoop geld.

RVI

Helaas hebben ze niet veel inspiratie. Eerste logo precies hetzelfde als een bedrijf dat ik ken. Blijkbaar hadden hun ook de logo hier laten maken. Na opmerking hierover wel nieuwe logo mogen... Helaas hebben ze niet veel inspiratie. Eerste logo precies hetzelfde als een bedrijf dat ik ken. Blijkbaar hadden hun ook de logo hier laten maken. Na opmerking hierover wel nieuwe logo mogen ontvangen . Helaas bijna geen verschil met eerste logo. Door de lange wachttijd op een reactie er maar bij gelaten.