LogoLove

Snelheid oplevering
Kwaliteit logo / huisstijl / website

Hoeven Supercars

Snel en goed geholpen tot een tevreden eindresultaat!

Heel amateuristische ontwerpen. Belachelijke ontwerpen, zeker niet professioneel. Ik moest zelf zeggen wat waar hoort te staan. Ontwerpen hebben niets te maken met de portefeuille die ze... Heel amateuristische ontwerpen. Belachelijke ontwerpen, zeker niet professioneel. Ik moest zelf zeggen wat waar hoort te staan. Ontwerpen hebben niets te maken met de portefeuille die ze voorstellen. Geen aanrader!

M. Bakker Schilder & Klusbedrijf

Logolove heeft een mooi en stijlvol loge voor ons gemaakt. Prettig is dat je contact hebt met 1 accountmanager, dus gaat de communicatie snel. En onze vragen en opmerkingen over de ontwerpen werden... Logolove heeft een mooi en stijlvol loge voor ons gemaakt. Prettig is dat je contact hebt met 1 accountmanager, dus gaat de communicatie snel. En onze vragen en opmerkingen over de ontwerpen werden goed opgepakt.

mka yachting bvba

Snel leuke terug koppeling

Fijne samenwerking gehad! Altijd snelle reacties en goede medewerking. Ze gaan echt door totdat je zelf tevreden bent.

Fijne ervaring en snelle levering!

Keratoconuscentrum Nederland

Snel, vriendelijk en professioneel geholpen

Autorijschool Theo van Helden

Prima, snel, to the point, goede inschatting van jouw wensen op basis van de info die je aanlevert.