LogoLove

Kwaliteit logo / huisstijl / website

VividHome

Makkelijk en snel

Lorious

Top kwaliteit, ik ben zeer content met mijn logo en visitekaart. Ziet er erg professioneel uit. Service is verder goed en er werd goed geluisterd naar onze wensen

Sports Trucido

Zeer klantvriendelijke services en professioneel logo voor mijn bedrijf Sports Trucido

DMR Uit en luchtafdichting

Ik ben heel goed geholpen en zeer tevreden. Voor mij een dikke 10

Trotsche

Mijn logo, huisstijl en website heb ik laten ontwerpen door LogoLove. Ontzettend tevreden met de service die zij bieden. Ze zijn erg aardig en reageren erg snel als ik een vraag heb of er iets aan... Mijn logo, huisstijl en website heb ik laten ontwerpen door LogoLove. Ontzettend tevreden met de service die zij bieden. Ze zijn erg aardig en reageren erg snel als ik een vraag heb of er iets aan de hand is. Zeker een aanrader dus!

ICT by Eef

Het design brengt precies dat naar voren wat belangrijk is

Sound 2 Sound

Professioneel en passen met veel geduld logo aan tot je tevreden bent !

KInt

Mateloos slecht!!!

Dutch Scuba

Goed. Tussen de eerste ontwerpen en mijn reactie hierop geen reactie gekregen. Totdat ik er zelf achteraan ging. Hier hadden Logolove beter een mailtje kunnen sturen dat ze de mail ontvangen hebben,... Goed. Tussen de eerste ontwerpen en mijn reactie hierop geen reactie gekregen. Totdat ik er zelf achteraan ging. Hier hadden Logolove beter een mailtje kunnen sturen dat ze de mail ontvangen hebben, aan een nieuw voorstel werken, oid.