LogoLove

Snelheid oplevering
Kwaliteit logo / huisstijl / website

Danny

Spot-on ontwerpen, dikke aanrader vooral voor starters met een niet al te groot budget maar toch zeer goede kwaliteit willen

Hoeven Supercars

Snel en goed geholpen tot een tevreden eindresultaat!

LaLaLand Studios

LogoLove heeft mij geholpen met het professionaliseren van mijn bedrijf d.m.v. een zeer professioneel ogend logo en huisstijl. Na het traject ook een Word Template aangeschaft, works like a charm!!... LogoLove heeft mij geholpen met het professionaliseren van mijn bedrijf d.m.v. een zeer professioneel ogend logo en huisstijl. Na het traject ook een Word Template aangeschaft, works like a charm!! Geen blokken of afbeeldingen die verschuiven in Word!

Mooie website laten maken, goede service, adequaat, ik ben echt zeer positief over ogolove.

Dirk Consultancy

Top service & prachtig logo ontwerp, huisstijl duurde iets langer maar dat vond ik niet erg

Heel amateuristische ontwerpen. Belachelijke ontwerpen, zeker niet professioneel. Ik moest zelf zeggen wat waar hoort te staan. Ontwerpen hebben niets te maken met de portefeuille die ze... Heel amateuristische ontwerpen. Belachelijke ontwerpen, zeker niet professioneel. Ik moest zelf zeggen wat waar hoort te staan. Ontwerpen hebben niets te maken met de portefeuille die ze voorstellen. Geen aanrader!

M. Bakker Schilder & Klusbedrijf

Logolove heeft een mooi en stijlvol loge voor ons gemaakt. Prettig is dat je contact hebt met 1 accountmanager, dus gaat de communicatie snel. En onze vragen en opmerkingen over de ontwerpen werden... Logolove heeft een mooi en stijlvol loge voor ons gemaakt. Prettig is dat je contact hebt met 1 accountmanager, dus gaat de communicatie snel. En onze vragen en opmerkingen over de ontwerpen werden goed opgepakt.

mka yachting bvba

Snel leuke terug koppeling