LogoLove

Snelheid oplevering
Kwaliteit logo / huisstijl / website

A&A Thuiszorg

Positief, snelle service, klantgericht. Ze kwamen in één keer met een goed logo-voorstel. We vroegen nog wat alternatieven en kozen hun eerste voorstel. We gebruiken dit inmiddels al jaren met... Positief, snelle service, klantgericht. Ze kwamen in één keer met een goed logo-voorstel. We vroegen nog wat alternatieven en kozen hun eerste voorstel. We gebruiken dit inmiddels al jaren met trots. We hebben er ook wat varianten op laten maken. Zojuist heb ik weer een variant gevraagd. Ik vroeg een kleine aanpassing en die kreeg ik supersnel. Naar tevredenheid. Aanrader!

DH Logistics

Snel en goed

Sara

Logolove heeft mijn wensen perfect vertaald in een mooi logo, snelle reacties en doorlooptijd,

The Botox Company

Goede prijskwaliteit verhouding en vriendelijke klantenservice, echt een heel finn bedrijf om mee samen te werken.

Johanna

Hele fijne ervaring met LogoLove, hebben mij van begin tot eind en zelfs daarna goed ondersteund en duidelijk uitleg gegeven over hoe ik mijn logo het beste kan toepassen

Nicole

Onprofessioneel!

Sonja

Ik heb nog nooit zo'n onfatsoenlijk bedrijf meegemaakt . Ze hebben een logo gestuurd (die ik zelf had uitgetekend) met een kleine verandering. Ik heb gevraagd om er iets aan te veranderen en vanaf... Ik heb nog nooit zo'n onfatsoenlijk bedrijf meegemaakt . Ze hebben een logo gestuurd (die ik zelf had uitgetekend) met een kleine verandering. Ik heb gevraagd om er iets aan te veranderen en vanaf dat moment is er geen enkel contact meer geweest. Ik heb vele mails gestuurd maar geen reactie. Meerdere malen heb ik om een btw factuur gevraagd, ook daar geen reactie.
Ik zal het nog even afwachten, anders gaat er een derde partij naar het bedrijf kijken en contact zoeken.

Transform@work

Ik heb ons nieuwe logo door Logolove laten ontwerpen en was blij verrast met de suggesties en het ontwerp. Het definitieve ontwerp past precies bij de briefing. Ik ben er erg blij mee.

IT-Intelligence

Creatief en professioneel bedrijf

Dutchsquatch

Vlotte en correcte communicatie.