LogoLove

Snelheid oplevering
Kwaliteit logo / huisstijl / website

Gerard Derks

Prachtig logo en website laten maken. Niets was teveel gevraagd

Mario

Prima conceptlogo, helaas na enkele wijzigingen geen reactie meer en wel betaald. Wij schakelen onze advocaat in.

Friendly Frisian

Ik heb mijn nieuwe logo laten ontwerpen bij LogoLove. Ik ben goed geholpen door Milan. Eigenlijk was het eerste ontwerp al meteen raak. Het eerste ontwerp liet iets langer op zich wachten dan de... Ik heb mijn nieuwe logo laten ontwerpen bij LogoLove. Ik ben goed geholpen door Milan. Eigenlijk was het eerste ontwerp al meteen raak. Het eerste ontwerp liet iets langer op zich wachten dan de beloofde 48 uur, maar dat is opzich niet erg. Zelf zou ik die belofte niet neerzetten als ik deze niet waar kan maken. Dit scheelt een hoop klachten. Maar na het eerste ontwerp, was de aanpassing zo gedaan en het logo helemaal naar wens. Ik ben zeer tevreden en raad LogoLove zeker aan.

Pilates Rebel

Zeer slecht

Flevo inloopdouche

Goed geholpen door Milan.
Snelle reactie op mijn mails.
Ook snel resultaat.
Aanpassingen zijn geen probleem.

Zeer tevreden met mijn logo.

EA Dienstverlening

Voor de tweede keer zeer vriendelijk en naar wensen geholpen door Logolove. Zeker een aanrader!

Grape Zero

Ik heb prettig samengewerkt met Logo Love! Ik kreeg binnen 48 uur mijn nieuwe logo en kon het meerdere keren aanpassen tot ik helemaal tevreden was!

NPB Bewind

Erg fijne ervaring. Ze zijn snel, klantvriendelijk en zeker aan te raden!

R. van den Berg Dienstverlening

Fijne communicatie, snelle reacties en niks is te veel gevraagd.
Heel erg tevreden! En dat voor deze prijs!

Vastgoed by Vincent

LogoLove is erg vakkundig. Ik heb een schets aangeleverd wat moest worden omgetoverd in een logo. Dit hebben ze onwijs goed gedaan!