LogoLove

Snelheid oplevering
Kwaliteit logo / huisstijl / website

De Laadpaal Installateur

Geweldige bedrijf, prijs-kwaliteitverhouding prima enigste verbeter punt vindt ik dat alles via de mail gaat. Ik zelf heb liever persoonlijk contact met iemand maar dat is voor ieder anders. Voor de... Geweldige bedrijf, prijs-kwaliteitverhouding prima enigste verbeter punt vindt ik dat alles via de mail gaat. Ik zelf heb liever persoonlijk contact met iemand maar dat is voor ieder anders. Voor de rest zijn wij prima geholpen door Milan 👍

Michael

Na betaling geen reactie meer!!! We zijn 1 week verder!

Therapiepraktijk Marit Kuijper

Prettige communicatie, snelle reacties

NOZEBRA

Topwerk, mooie logo’s, altijd open voor feedback, goede service!

Richard Lemmens / Lemmens Interim HRM

Milan heeft direct gereageerd op mijn verzoek en mijn kernwaarden vertaald in een mooi, professioneel en aansprekend logo. De contactlijnen waren kort en de reactie snelheid was uitermate goed.

Vivamus Sani

Goede service en mooi logo

Zwennes Totaal Service

Heel vriendelijk! We hebben van Milan een mooi nieuw logo ontvangen waar we erg enthousiast over zijn!! Dank je wel!!

Fysio op Bedrijfslocatie

Prettige snelle samenwerking heel wat logo's bekeken uiteindelijk gekozen voor logo love snel een mooi strak design wat mij zeer naar het zin is.

IT Ghesquiere

Alles dik in orde

Haze Klusbedrijf

Er wordt goed nagedacht over welk logo goed past bij jouw bedrijf. Ik heb een uniek en modern logo gekregen. Waar mee ik mijn bedrijf goed kan presenteren