Kennis personeel
Diversiteit in aanbod

N. de Jager

Prima, vriendelijk geholpen.

Verbeterpunten of tips winkel

Personeel verteld niet altijd dezelfde informatie. Dat kan verwarrend zijn voor de klant. Is uiteindelijk zonder problemen goed gekomen.

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Via Google en plaatselijke bekendheid.

Nienke de Vries

Goed advies, goede service en fijn personeel

Via een eerdere order/google

Cora van der Ham

Super goeie service en heel goed advies. Fijn ontvangst. We voelde ons echt welkom. Ook lieten ze ons lekker op ons gemakje zoeken

Via Facebook

Rene van der Werff

Een prettige ervaring, je wordt goed geholpen en je krijg het juiste advies.

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Via Eno is oude kennis van mijn vrouw

Mischa Plug

Fijne verkoper, goed en duidelijk geholpen, kwamen ter plaatse kijken, kregen proefstukjes mee, kortom niets op aan te merken!

Via een kennis

Jeff Leito

Meerdere malen langs geweest en elke keer weer uitstekend geholpen. Ik heb hier laminaat gehaald voor het huis van mijn nicht en dat is mij zo goed bevallen dat ik hier ook laminaat en plinten voor... Meerdere malen langs geweest en elke keer weer uitstekend geholpen. Ik heb hier laminaat gehaald voor het huis van mijn nicht en dat is mij zo goed bevallen dat ik hier ook laminaat en plinten voor mijn eigen huis heb gekocht.

Vriendelijke medewerkers en altijd top service!

Google

Charles Hartman

Zeer tevreden over de winkelervaring!

Verbeterpunten of tips winkel

Geen, we zijn vriendelijk en ontspannen welkom geheten en zijn vervolgens kundig geholpen. Top!

Online gevonden

Tim le Belle

Zeer vriendelijke benadering naar de klant!

Verbeterpunten of tips winkel

Misschien als personeel ook allemaal een mondkapje op?

Via schoonouders

Puck Veeling

Wij zijn de afgelopen maanden heel fijn en professioneel geholpen bij Laminaat Outlet. Hoewel wij lange tijd nog geen definitieve verhuisdatum hadden en dus nog geen order konden plaatsen, werden we... Wij zijn de afgelopen maanden heel fijn en professioneel geholpen bij Laminaat Outlet. Hoewel wij lange tijd nog geen definitieve verhuisdatum hadden en dus nog geen order konden plaatsen, werden we met veel geduld geholpen en hebben we contact gehouden over de status van onze verhuizing. Toen er eenmaal een datum was stond alles keurig in het systeem en was alles zoals besproken voorradig. Ook bij het definitief maken van onze bestelling werd de tijd genomen en zorgvuldig alles nagelopen. Aanrader!

Geen.

Via vrienden/familie.