Kennis personeel
Diversiteit in aanbod

Cynthia Borg

Erg vriendelijk personeel, met verstand van zaken. Goed meegedacht door de medewerker, waardoor we met een goed gevoel onze bestelling konden plaatsen

Verbeterpunten of tips winkel

eigenlijk prima zoals het is

Via google

Carmel Ben Ami

We had a great experience with LaminaatOutlet. The service was professional, quick and above all the people were so nice! We highly recommended

geen:-)

via vrienden

Daphna Avadish- Studio Daphna

Very good.

Verbeterpunten of tips winkel

I had an excellent experience. The staff were so nice and kind.

a friend recommended.

Fam. Hartman

Inmiddels hebben wij vier keer laminaat gekocht voor onze woning(en) bij de Laminaat Outlet en alle keren naar volle tevredenheid! De medewerkers zijn erg vriendelijk, kundig en denken met je mee.... Inmiddels hebben wij vier keer laminaat gekocht voor onze woning(en) bij de Laminaat Outlet en alle keren naar volle tevredenheid! De medewerkers zijn erg vriendelijk, kundig en denken met je mee. Er is een groot assortiment om uit te kiezen en heel veel soorten laminaat liggen als voorbeeld in de winkel, wat de keuze veel gemakkelijker maakt.

nvt

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

De vloer bij vrienden kwam destijds ook bij de Laminaat Outlet vandaan, dus hun voorbeeld gevolgd

Radwane

Mijn zoektocht naar de perfecte laminaatvloer bracht me bij Outlet Laminaat, en ik kan niet anders dan opgetogen zijn over mijn recente ervaring. Bij het binnenstappen van de winkel werd ik... Mijn zoektocht naar de perfecte laminaatvloer bracht me bij Outlet Laminaat, en ik kan niet anders dan opgetogen zijn over mijn recente ervaring. Bij het binnenstappen van de winkel werd ik hartelijk begroet door het vriendelijke personeel, dat al snel aanvoelde als vrienden die me hielpen bij een belangrijke beslissing.

Wat me onmiddellijk opviel bij Outlet Laminaat was hun ongelooflijke balans tussen prijs en kwaliteit. Ze leverden niet alleen een prachtige, hoogwaardige vloer, maar deden dat ook tegen een prijs die me aangenaam verraste. Het personeel nam de tijd om mijn budget en wensen te begrijpen en stelde vervolgens enkele fantastische opties voor.

De kwaliteit van het laminaat was buitengewoon, en ik kon meteen voelen dat dit een vloer was die vele jaren meegaat. Het eindresultaat was verbluffend, en mijn huis voelde meteen stijlvoller en duurzamer aan.

De klantenservice bij Outlet Laminaat was uitzonderlijk. Ze namen de tijd om al mijn vragen te beantwoorden, ongeacht hoe klein of groot, en stonden altijd klaar om te helpen. Ik voelde me gehoord en gewaardeerd als klant, wat mijn hele ervaring nog waardevoller maakte.

In een notendop kan ik Outlet Laminaat van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar kwaliteitslaminaat voor een redelijke prijs, samen met vriendelijke en deskundige service. Ze hebben niet alleen mijn huis getransformeerd, maar ook mijn verwachtingen overtroffen. Met trots geef ik Outlet Laminaat vijf welverdiende sterren!

Via het internet

Rinus Baak

Goed advies en snelle levering

Google

Taco Potze

Mijn ervaring met Laminaat Outlet was over het algemeen zeer positief. Vanaf het moment dat ik de winkel binnenliep, voelde ik me goed verzorgd en geadviseerd. Het personeel was vriendelijk,... Mijn ervaring met Laminaat Outlet was over het algemeen zeer positief. Vanaf het moment dat ik de winkel binnenliep, voelde ik me goed verzorgd en geadviseerd. Het personeel was vriendelijk, deskundig en nam de tijd om naar mijn behoeften en wensen te luisteren. Ze boden uitstekend advies en begeleidden me door het proces van het kiezen van de juiste PVC vloer voor mijn huis. Ze gaven me inzicht in verschillende stijlen, kleuren en kwaliteiten, en ik voelde me volledig geïnformeerd voordat ik mijn definitieve beslissing nam.

De aankoop van de PVC vloer verliep vlot en efficiënt. De winkel had een uitgebreide selectie om uit te kiezen en bood ook concurrerende prijzen, wat de beslissing gemakkelijker maakte. De installatie werd professioneel en op tijd uitgevoerd, wat mijn tevredenheid met de winkelervaring verder verhoogde.

Verbeterpunten of tips winkel

Wat betreft verbeterpunten of tips voor de winkel, zou ik willen voorstellen om de showroom regelmatig bij te werken met de nieuwste vloerstijlen en trends. Dit zou klanten helpen om nog meer opties... Wat betreft verbeterpunten of tips voor de winkel, zou ik willen voorstellen om de showroom regelmatig bij te werken met de nieuwste vloerstijlen en trends. Dit zou klanten helpen om nog meer opties te zien en inspiratie op te doen. Ook zou het nuttig zijn om duidelijke informatie te verstrekken over de garantievoorwaarden en onderhoudsinstructies voor de gekochte vloeren, zodat klanten zich volledig bewust zijn van wat ze kunnen verwachten en hoe ze hun vloeren kunnen onderhouden.

Over het algemeen ben ik zeer tevreden met mijn ervaring bij Laminaat Outlet en zou ik het zeker aan anderen aanbevelen voor hun vloerbehoeften.

Zichtbaar vanaf de weg

Ella Tijhuis / PostBeeld

Wij zijn al jaren een tevreden klant bij de LaminaatOutlet, vanwege de scherpe prijzen en goede, vriendelijke service.

Verbeterpunten of tips winkel

Misschien had het aanbod 'strips' groter kunnen zijn op het moment dat wij er waren. Ook zou het aanbod/de mogelijkheden tot trapbekleding groter kunnen zijn. Gezien de huidige tijd misschien ook... Misschien had het aanbod 'strips' groter kunnen zijn op het moment dat wij er waren. Ook zou het aanbod/de mogelijkheden tot trapbekleding groter kunnen zijn. Gezien de huidige tijd misschien ook meer aandacht voor isolatie/milieu/productie etc.

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Wij komen uit de regio en rijden regelmatig langs het pand. Nu laten wij mensen zelf in aanraking komen met Laminaat Outlet soor middel van mond-tot-mond reclame.

Johanna nolet

Zeer goed

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

We rijden er vaak langs.

P.m Kamoen

Super winkel. Leuke mensen, goed spul en altijd denken ze met je mee. Altijd een super leuke ervaring.

Verbeterpunten of tips winkel

Alleen zou het top zijn als ze altijd op zaterdag open zouden zijn. Voor de rest geen enkel punt voor verbetering

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Al jaren geleden. Ik blijf er terug komen.