Kennis personeel
9.5/10
Diversiteit in aanbod

Paula

Zeer klantvriendelijk en snel geholpen. Gezellige sfeer in de winkel. Enorm veel keuze, in verschillende prijsklassen. Goed laminaat voor een scherpe prijs.

Niet

Via internet

Hugo

Zeer goed geholpen en men nam de tijd voor je.
Enorm veel keuze ( te veel ) men moet van te voren wel weten waar je voor komt !!
Personeel behulpzaam en vriendelijk

Niet 1 2 3 !!
Zag er netjes en verzorgd uit

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Via een kennis die hier ook zijn laminaat had gekocht en voor zijn nieuwe woning
weer naar Laminaat Outlet is geweest.

bram

Super service.

vandaag met mijn vriendin laminaat wezen kijken. we werden geholpen door een leuke dame die met ons mee dacht en ons daarna de tijd gaf om rustig na te denken onder het...

Verbeterpunten of tips winkel

het enige wat we als tip mee zouden geven zou zijn dat vooral boven niet overal een prijs op staan wat we jammer vonden.

verder top zaak

Google

nee

wist hem al

Akin

We zijn heel erg tevreden, hoe wij te woord zijn gestaan en hoe we verder zijn geholpen mbt advies etc.

Voortman

Zeer prettig geholpen. 1,2 of 3 verschillende planken meenemen om thuis te bekijken, was geen probleem.

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

We waren hier wel eens langs gereden.

Wij kwamen vlak voor sluitingstijd nog binnen. Desondanks nog uitgebreid, deskundig en vooral vriendelijk geholpen. Goede kwaliteit voor vriendelijke prijzen. Kregen zelfs nog een ontbrekend stuk...

Via internet

Rob van der Zwaan

Zeer goede informatie. Weet wat de klant wil en bieden betaalbare vloeren.

Verbeterpunten of tips winkel

Zeker geen verbetering punten gevonden. Dit niveau vasthouden en dan blijft het een top winkel.

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Met de auto voorbij gereden en toen is het ons opgevallen.

Vriendelijke service, ook voor mensen die geen verstand hebben van laminaat! Goed advies gekregen en prachtig laminaat gevonden.

Via familie

Hemmen

Voor de 2e keer laminaat gekocht, dus goede ervaring met deze winkel. Klacht bij vorige aankoop heel goed opgelost.

Verbeterpunten of tips winkel

Er is veel variatie aan laminaat, maar toch hebben veel hetzelfde motief. Wij waren op zoek naar iets anders dan dat, wel gevonden maar veel minder keus daarin.

Internet.