Kennis personeel
9.5/10
Diversiteit in aanbod

Janmaat/Cosgrove

Geweldig service, voorbereiding en de paar kleinere problemen die onstonden naar alle tevredenheid opgelost

Verbeterpunten of tips winkel

Eigenlijk niet. geweldige keuze, meer dan redelijke prijzen.

Google

Jac Treffers-Braams

Super goed geholpen met een prachtig laminaat en goed advies over het product en een goede ondervloer ,en niet onbelangrijk ........ een fantastische prijs, dank daarvoor😜

Verbeterpunten of tips winkel

Nee , geen één, naar onze mening hebben jullie een prachtig bedrijf met gezellig en vriendelijk personeel met mooie producten en een heerlijk bakkie koffie 👍🏽

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Doorvreet zoeken op Google naar een laminaatvloer die ik persé wilde en die de laminaat outlet in huis had !!!

Marc ooms

Top service! Aanrader voor iedereen. Prima kwaliteit laminaat voor zeer aantrekkelijke prijzen .ik ben uitermate tevreden

Geen enkele

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Via de verkoper tevens kennis

Mea Visser

Goede service.
Vloer besteld en kon deze de volgende dag al ophalen.
Herkennen de klanten meteen.

Mond op mond reclame

Goed advies, ik kon in alle rust rondkijken, plank meenemen en ben uiteindelijk prima geadviseerd en geholpen bij de aanschaf.

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Kennis heeft hier ook gekocht

Brusman

Een bijzonder vriendelijk ontvangst met professioneel advies en een enorme keuze. Daarbij is de prijs-/kwaliteit verhouding ook uitstekend. Ben dus uitermate tevreden over dit bedrijf

Verbeterpunten of tips winkel

ik zou niet zo een-twee-drie verbeterpunten kunnen bedenken of het zou de naam moeten zijn. Outlet doet denken aan uitsluitend koopjes. Die zijn er in overmaat aanwezig maar tegelijkertijd is er ook een ruime keuze in topkwaliteit en merken.

via-via

Joyce Visscher

Vriendelijke, gastvrije service en goed advies! En dat voor een mooie prijs, dank jullie wel.

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

8 jaar geleden ook een vloer gekocht.

Groene muzikale Mug

Fijne winkel op goed bereikbare lokatie, ruime keus....erg prettige ontvangst met versnaperingen...deskundig en vriendelijk te woord gestaan....meedenken, heldere afspraken en vlotte legging op... Fijne winkel op goed bereikbare lokatie, ruime keus....erg prettige ontvangst met versnaperingen...deskundig en vriendelijk te woord gestaan....meedenken, heldere afspraken en vlotte legging op lokatie...erg prettig om mee samen te werken...een pluim !!

via kennis...en langsgereden

Sherief

Super geholpen. Goed advies over kleur en ondervloer en netjes thuis afgeleverd inclusief uitleg en tips. Onze kleine jongen mocht zelfs nog wat leuk speelgoed uitzoeken om mee te nemen.... Super geholpen. Goed advies over kleur en ondervloer en netjes thuis afgeleverd inclusief uitleg en tips. Onze kleine jongen mocht zelfs nog wat leuk speelgoed uitzoeken om mee te nemen. Dankjewel!

Volgende keer weer!

Kennis

stal hoogenraat

Super fijne winkel en personeel, lekker even rondlopen met een bakje koffie en thee, en op ons gemak wat uitzoeken. wij hebben deze week 2 vloeren bij jullie gekocht, en zijn daar zeer blij mee een... Super fijne winkel en personeel, lekker even rondlopen met een bakje koffie en thee, en op ons gemak wat uitzoeken. wij hebben deze week 2 vloeren bij jullie gekocht, en zijn daar zeer blij mee een geweldige kwaliteit en prijs verhouding, wij gaan jullie winkel zeker promoten bij andere mensen, bedankt fam. Hoogenraat

zeker niet

kennis