Kennis personeel
9.5/10
Diversiteit in aanbod

fam Blansjee

Vriendelijk personeel, mooie sortering aan laminaat, voldoende keuze en mooie prijzenverhouding.

Gewoon binnengestapt

Arjen postema Edelsmid

Vriendelijk en kennis van zaken

Gaat goed zo

Zit al heel lang in Haarlem. Alom bekend

Ronald Sanberg

Snelle, vriendelijke en goede service en advies

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Jaren geleden al laminaat gekocht voor de woonkamer, de gangen en een slaapkamer.

William Lagerberg

We zijn er twee keer geweest, een keertje om eens te kijken wat het was, en de tweede keer om verder te gaan. Hebben inderdaad voor een leuk prijsje een 50 vierkante meter laminaat gekocht voor op... We zijn er twee keer geweest, een keertje om eens te kijken wat het was, en de tweede keer om verder te gaan. Hebben inderdaad voor een leuk prijsje een 50 vierkante meter laminaat gekocht voor op zolder. Het advies omtrent de ondervloer was uitstekend, zelf zo goed dat ze me adviseerden er nog even

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Via internet en zoeken naar in de buurt...

Sander

Super winkel! Medewerkers met kennis van zaken, groot aanbod en uitstekende service!

Via een kennis

Adrie

Lekker om hier te kijken en te kopen!
Personeel is zeer kundig en altijd vriendelijk.
Wij hebben hier meerdere vloeren gekocht. TOP

Willy

Kundig en zeer vriendelijk personeel. Ruime keus en niet duur!

Verbeterpunten of tips winkel

Wat netter maken van de winkel.

google

I.Slierings

Totaal niet klantvriendelijk, onbeschoft praten.
niet luisteren naar wat de klant zegt, het niet houden aan afspraken, dwars door de klant heen schreeuwen etc
vele fabrieks fouten in...
Totaal niet klantvriendelijk, onbeschoft praten.
vele fabrieks fouten in het laminaat.

nvt

Rocco en Martine

We zochten naar een nieuwe laminaatvloer en via internet vonden we Laminaat Outlet. We zijn er heen gegaan in eerste instantie om ons te orienteren, maar we zagen gelijk de vloer die we zochten. We... We zochten naar een nieuwe laminaatvloer en via internet vonden we Laminaat Outlet. We zijn er heen gegaan in eerste instantie om ons te orienteren, maar we zagen gelijk de vloer die we zochten. We werden zeer vriendelijk ontvangen, keurig geholpen en prima geinformeerd. Een winkel om zeker nog een keer terug te komen!

Via internet

S. Zijlstra

Ruime keuze en kennis van de verschillende mogelijkheden; wij waren oorspronkelijk op zoek naar PVC laminaat. De vriendelijke hulp en snelle levering waren perfect geregeld: een belletje ter... Ruime keuze en kennis van de verschillende mogelijkheden; wij waren oorspronkelijk op zoek naar PVC laminaat. De vriendelijke hulp en snelle levering waren perfect geregeld: een belletje ter bevestiging was voldoende.

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Woon in de buurt dus wist dat ze er zaten.