Kennis personeel
Diversiteit in aanbod

Heel goed geholpen!

Aswintha

Goed advies, zeer klantvriendelijk. Doet een stapje extra voor de klant en geeft de klant de tijd.

Gevonden via internet

Dennis

2 keer eerder al laminaat gehaald , vandaag even gebeld of ze het laminaat nog hadden wat ik 2 jaar geleden ook hier gehaald had. Geen probleem was nog op voorraad! Werd keurig even apart gehouden... 2 keer eerder al laminaat gehaald , vandaag even gebeld of ze het laminaat nog hadden wat ik 2 jaar geleden ook hier gehaald had. Geen probleem was nog op voorraad! Werd keurig even apart gehouden en kon het meteen ophalen .
Vriendelijk personeel die je zelfs even helpen met inladen. Al met al een goede winkel met goed personeel ! Het is dat ik niet dagelijks laminaat koop anders was ik hier zeker vaker geweest haha.

Verbeterpunten of tips winkel

Geen . Gewoon zo door gaan !

Google

Goed onthaal, en goede service

Via google

Goed advies, plezierig geholpen, goed dat de verkoper 2 monsters meegaf, goede keuze ongedwongen kunnen maken!

Nee, geen aanmerkingen

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Via mijn aannemer die er geregeld laminaat haalt

Mohamed Ramdi

Heb vandaag mijn nieuwe vloer hier gekocht, ben super netjes te woord gestaan en deskundig geholpen. Raad laminaat outlet zeker aan!!

Via mijn broer

Janmaat/Cosgrove

Geweldig service, voorbereiding en de paar kleinere problemen die onstonden naar alle tevredenheid opgelost

Verbeterpunten of tips winkel

Eigenlijk niet. geweldige keuze, meer dan redelijke prijzen.

Google

Jac Treffers-Braams

Super goed geholpen met een prachtig laminaat en goed advies over het product en een goede ondervloer ,en niet onbelangrijk ........ een fantastische prijs, dank daarvoor😜

Verbeterpunten of tips winkel

Nee , geen één, naar onze mening hebben jullie een prachtig bedrijf met gezellig en vriendelijk personeel met mooie producten en een heerlijk bakkie koffie 👍🏽

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Doorvreet zoeken op Google naar een laminaatvloer die ik persé wilde en die de laminaat outlet in huis had !!!

Marc ooms

Top service! Aanrader voor iedereen. Prima kwaliteit laminaat voor zeer aantrekkelijke prijzen .ik ben uitermate tevreden

Geen enkele

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Via de verkoper tevens kennis

Mea Visser

Goede service.
Vloer besteld en kon deze de volgende dag al ophalen.
Herkennen de klanten meteen.

Mond op mond reclame