Kennis personeel
Diversiteit in aanbod

Professioneel en vriendelijke vakmensen waar wij een prachtige donkere visgraat lamelparket hebben gekocht. Zeer tevreden?

Ga zo door!!

Via bekenden

Yvanca Kuijper

Top zaak!! Met super behulpzame medewerkers! Ik kom hier iedere keer weer terug!

Geen!!

Via aanbeveling

M.H.

Wij hebben zaterdags nieuwe vloerbedekking gekocht en wilden, zo snel als het mogelijk was, dit ook laten leggen. ‘S maandags al opmeten en binnen een paar uur al de offerte gekregen en onze... Wij hebben zaterdags nieuwe vloerbedekking gekocht en wilden, zo snel als het mogelijk was, dit ook laten leggen. ‘S maandags al opmeten en binnen een paar uur al de offerte gekregen en onze goedkeuring hiervoor gegeven. Precies een week later kon het al gelegd worden! Geweldig resultaat en blij met de snelle en correcte uitvoering!

Verbeterpunten of tips winkel

Blijf doorgaan met deze klantvriendelijkheid

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Al meerdere keren hier laminaat en vloerbedekking gekocht voor andere kamers in ons huis

de Jongh

Vandaag laminaat laten leggen. Duidelijk vakmensen. Meedenkers met prachtig resultaat tot gevolg. Heel erg blij mee.

Zo doorgaan.

Advies van vrienden

Nicole

Zeer tevreden over het advies en het laten leggen van mijn nieuwe vloer

Verbeterpunten of tips winkel

ik kreeg de tijd om zelf te kijken en daarna goed advies

via internet gevonden

Iedere keer weer goed advies in de zaak en service, mogelijkheid om thuis rustig te kijken met verschillende stalen.

Verbeterpunten of tips winkel

Er wordt nog hard gewerkt in en aan de zaak, maar wanneer je hulp of advies nodig hebt dan krijg je die.

langs gereden

Toine van der Wijst

Perfecte service van Devlet, een fantastisch betrouwbaar bedrijf! Ik kan dit iedereen aanraden

Geen verbeterpunten

Google

Marion

Prettig geholpen door Devlot; goed advies, niet te opdringerig; kortom: zeer tevreden!😊

Geen verbeterpunten

Facebook

Alex de L

Uitstekende service. We zijn ontzettend goed geholpen en hebben een prachtige complete vloer gekocht. De winkel is overzichtelijk en de koffie is goed. De kennis en kunde van het personeel is... Uitstekende service. We zijn ontzettend goed geholpen en hebben een prachtige complete vloer gekocht. De winkel is overzichtelijk en de koffie is goed. De kennis en kunde van het personeel is duidelijk goed in orde. Wij ontvangen onze vloer het einde van deze maand en kijken er enorm naar uit!

Geen.

Via via

Dennis Cup

Een uiterst prettige en leuke ervaring bij de LaminaatOutlet. Geen opdringerige verkopers, maar een relaxte sfeer. Een lekker bakkie koffie om te beginnen en vervolgens rustig samen kijken de... Een uiterst prettige en leuke ervaring bij de LaminaatOutlet. Geen opdringerige verkopers, maar een relaxte sfeer. Een lekker bakkie koffie om te beginnen en vervolgens rustig samen kijken de mogelijkheden. Keuze te over maar met de juiste tips en vragen redelijk snel tot een eindbeslissing gekomen. Advies over de ondervloer was duidelijk. Met de jaren 30 woning die wij hebben, was dat nog wel een ding. Gelukkig was daar deskundig advies. Nog even scherp gekeken naar de plint mogelijkheden en ook daar kwamen we goed uit. De vierkante meter berekening werd rap gemaakt en gelukkig was het geen probleem om de pakketten later op de dag op te halen ivm met onze kleine auto. Al met al een zeer positieve ervaring. Zo wil je een vloer voor je huis kopen!

Via een kennis.