Kennis personeel
Diversiteit in aanbod

Wanda Medenblik

Vriendelijk en adequaat geholpen. Dezelfde week nog af kunnen halen.

N.V.T.

Via mijn vader

Sander

Geen zaken mee doen! Komen gemaakte afspraken niet na, zetten je met de rug tegen de muur om een ander type pvc te nemen, zeggen sorry, sorry, sorry en bieden je voor de ellende als compensatie een... Geen zaken mee doen! Komen gemaakte afspraken niet na, zetten je met de rug tegen de muur om een ander type pvc te nemen, zeggen sorry, sorry, sorry en bieden je voor de ellende als compensatie een korting aan die precies hetzelfde is als de online korting die ze standaard al geven. Waardeloos bedrijf.

Verbeterpunten of tips winkel

Beter communiceren, betere afspraken maken en die nakomen en mensen die je in de problemen brengt een fatsoenlijke korting aanbieden in plaats van de standaardkorting die je online al aanbiedt aan... Beter communiceren, betere afspraken maken en die nakomen en mensen die je in de problemen brengt een fatsoenlijke korting aanbieden in plaats van de standaardkorting die je online al aanbiedt aan iedereen.

via internet

Amy

Geweldige service

Geen verbeterpunten

Via familie

Maureen Martis

Heel klantvriendelijk en zeer betrokken

Kan ik niet opkomen

Via internet

Remco Sikkens

Verbeterpunten of tips winkel

Parkeren is wat lastig op drukke dagen

Via een kollega

Anne Metske

Ik ben goed geholpen en geadviseerd en ben tevreden met mijn aankoop.

Nvt

Google

Niels Schneider

Snel, eerlijk en behulpzaal. Goed meegerekend hoeveel laminaat we nodig hadden en welke ondergrond we nodig hadden.

Verbeterpunten of tips winkel

Regels omtrent retouren bij OP=OP verduidelijken

Via familie

Erik Menger

De twee bovenverdiepingen hebben we een half jaar gelden voorzien van vloeren van LaminaatOutlet, ziet er super strak uit. Afgelopen weekend de benedenverdieping gelegd. Eindresultaat is erg mooi,... De twee bovenverdiepingen hebben we een half jaar gelden voorzien van vloeren van LaminaatOutlet, ziet er super strak uit. Afgelopen weekend de benedenverdieping gelegd. Eindresultaat is erg mooi, zeker met de plinten die we erbij hebben gekozen.

via kennis op school

R. Frencken

Prettig, na lekkage in de (open) keuken moesten wij een keuze maken. Ons 15 jaar oude Quickstep laminaat was helaas niet meer leverbaar. Het personeel heeft ons geholpen de opties te bekijken.... Prettig, na lekkage in de (open) keuken moesten wij een keuze maken. Ons 15 jaar oude Quickstep laminaat was helaas niet meer leverbaar. Het personeel heeft ons geholpen de opties te bekijken. Uiteindelijk hebben wij de gehele woonkamer en de keuken vervangen zonder in plaats van de keuken aan te helen met een plak afdekstrip.

Geen!
De winkel oogt niet strak, maar dat is juist de charme

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

We kenden het van langs rijden en eerdere goede ervaringen.

Itha

Zeer tevreden