Kennis personeel
Diversiteit in aanbod

D.F. Rietveld

Vakkundige hulp gehad met het uitzoeken van een nieuwe laminaatvloer.

Verbeterpunten of tips winkel

Heb ik nog niet kunnen ontdekken.

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Advies gehad van de vakman die onze vloer gaat leggen.

Wilma Uyttewaal

Geweldig

Via aannemer

Jeroen

Ruim assortiment, goed advies en vriendelijk personeel.

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Langs de weg zien zitten.

p.van.hamelsveld@hetnet.nl

Is niet de eerste keer dat ik daar koop want ik word heel goed geholpen en dezkundig wat ik wel op prijs stel en de prijzen zijn ook aangenaam

Verbeterpunten of tips winkel

ik vind de vloeren boven goed want een plankje zie je ook niet goed kreeg een plank mee om te kijken dat vond ik steengoed want dat heeft gersulteerd dat ik een andere keuze heb gemaakt en dat was... ik vind de vloeren boven goed want een plankje zie je ook niet goed kreeg een plank mee om te kijken dat vond ik steengoed want dat heeft gersulteerd dat ik een andere keuze heb gemaakt en dat was prettig

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

weet ik niet meer kom er vaker

flat

de ervaring is niet goed , allemaal vlekken en strepen op de vloer , die je er niet uit krijgt met schoonmaken ,ook niet wat zij hadden gezegd wasbenzine en dergelijke dingen. die man die... de ervaring is niet goed , allemaal vlekken en strepen op de vloer , die je er niet uit krijgt met schoonmaken ,ook niet wat zij hadden gezegd wasbenzine en dergelijke dingen. die man die uiteindelijk kwam kreeg het er ook niet uit ,nu zeggen ze het zijn gebruikerssporen ,het ligt er net ( kom eerder kijken ) dan had je kunnen zien dat het geen gebruikerssporen zijn . nu is het geen aanblik waard ,maar ik zit er mee .kan beter bij leenbakker halen die komen sneller en zoeken een oplossing HARTELIJK DANK

Verbeterpunten of tips winkel

eerder langs komen als er een klacht is en niet zeggen het is te ver ,jullie verkopen het ook ver

googel

Reactie LaminaatOutlet:

Beste familie Vossers,
Beste familie Vossers,
We betreuren het zeer dat uw ervaring niet is zoals u had gehoopt, echter is er de fabrikant bij u langs geweest. De fabrikant heeft vastgesteld dat de vlekken op een deel zitten bij 2 planken die precies aan elkaar grenzen. Dit is niet iets wat tijdens een productieproces voor kan komen gezien deze planken 1 voor 1 door de machine gaan. De vlekken zitten precies op aangrenzende delen wat betekend dat deze vlekken pas NA levering van de vloer zijn ontstaan. We zijn niet verantwoordelijk voor vlekken die u zelf maakt op uw vloer.
We begrijpen dat de uitkomst van het rapport vervelend nieuws is, maar dit is wel de realiteit.
Team Laminaatoutlet

Caressa van Eis

We reden toevallig langs en zagen jullie winkel staan in Waardepolder (Haarlem) en mijn broer heeft begin 2021 ook laminaat bij jullie gekocht en hij is heel tevreden over! Nu is mijn laminaat ook... We reden toevallig langs en zagen jullie winkel staan in Waardepolder (Haarlem) en mijn broer heeft begin 2021 ook laminaat bij jullie gekocht en hij is heel tevreden over! Nu is mijn laminaat ook aan de vervanging toe en ben langs jullie winkel geweest. Ik zag laminaat boven liggen die ik prachtig vond en een week later heb ik hem besteld (Fiora XXL).
Hele fijne winkel met zoveel keuze. Ook boven showmodel diverse laminaten op de grond en heel fijn zoveel licht! Honden zijn welkom om te testen.
Super vriendelijk personeel en werd fijn geholpen.
Ik kan iedereen laminaat outlet aanbevelen! ?

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Via mijn broer die begin 2021 ook laminaat bij jullie heeft gekocht en we reden ook toevallig langs in Haarlem

Romee

Zeer goed, vriendelijk en snel geholpen

Google

Monique

Mooie winkel veel soorten vloer gewoon top!

Verbeterpunten of tips winkel

Ik zou de drempels in de winkel verlagen want mijn vader viel bijna

Via internet

Caressa van Eis

Goede service, vriendelijk personeel, veel keuze in laminaat, pvc etc. Boven liggen laminaat voor de show op de grond met veel licht, erg fijn en je krijgt ook een betere beeld van de laminaat en... Goede service, vriendelijk personeel, veel keuze in laminaat, pvc etc. Boven liggen laminaat voor de show op de grond met veel licht, erg fijn en je krijgt ook een betere beeld van de laminaat en daardoor heb ik laminaat gekocht (Milano XXL Fiona). Honden zijn welkom om te testen. Laminaat outlet heeft ook goede prijs/kwaliteit. Ik kan laminaat outlet zeker aanbevelen. Mijn broer heeft in februari/maart 2021 ook laminaat gekocht bij Laminaat Outlet en is zeker tevreden over.

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Reden toevallig langs en zag laminaat outlet winkel en mijn broer heeft ook laminaat bij jullie gekocht deze voorjaar 2021.

Henk Metz,

Vaak langs gereden en nu we een laminaat vloer zochten zijn wij maar eens binnen gaan kijken. Verbaasd dat het groot en overzichtelijk is. Top geholpen.

Verbeterpunten of tips winkel

Misschien een klein zitje om alle indrukken in te laten werken.

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Als Haarlemmer bekend met Laminaat Outlet, dus even binnen stappen.