Kennis personeel

Anouk

Helemaal top!!

Niet veranderen!

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

We rijden er altijd langs

L. Bussen

Veel keuze en prijs kwaliteits verhouding.

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Reeds bekend met laminaat outlet

Van Schie

Heerlijke ontspannen sfeer. We konden rustig alles bekijken en een voorbeeld meenemen. Tijd genoeg om een beslissing te kunnen nemen. De afloop ging perfect op een zeer vriendelijke en duidelijke... Heerlijke ontspannen sfeer. We konden rustig alles bekijken en een voorbeeld meenemen. Tijd genoeg om een beslissing te kunnen nemen. De afloop ging perfect op een zeer vriendelijke en duidelijke manier. Je koopt het voor jaren, maar ik hoef niet te twijfelen of ik de juiste keuze heb gemaakt.

Verbeterpunten of tips winkel

Op dit moment zijn alle Corona maatregelen zeer correct. Er valt niets te verbeteren op dit moment.

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Mijn moeder en ex kochten hier ook en ik vond hun reactie en kwaliteit van het materiaal de moeite waard om ook te gaan kijken.

Marcel van beek

internet

Patrick de Graaf

Perfect, snelle hulp

Internet

E Natrop

Bijzonder vriendelijke mensen, staan voor hun producten en altijd gereed voor goede adviezen en nuttige tips.

Verbeterpunten of tips winkel

Geen, aankoop is gedaan tijdens coronatijd, dus met alle (goede!) maatregelen die er gelden in de winkel is het alsnog erg prettig 'winkelen' voor een nieuwe vloer

Google zoekopdracht :-)

J smit

Top geholpen! Laminaat was niet op voorraad, maar door snel handelen toch op tijd op kunnen halen voor het volgende weekend om te kunnen leggen. Een chocoladeletter mee gekregen voor Sinterklaas.

Verbeterpunten of tips winkel

Misschien zou de presentatie in de winkel nog iets netter kunnen.

Google

Fabian van den Nouwland

We zijn twee keer bij u geweest en beide keren zijn we aangenaam verrast door het vriendelijke en hulpvaardige personeel. Er is voldoende en kundig personeel aanwezig dat ons zeer goed heeft... We zijn twee keer bij u geweest en beide keren zijn we aangenaam verrast door het vriendelijke en hulpvaardige personeel. Er is voldoende en kundig personeel aanwezig dat ons zeer goed heeft geholpen met onze zoektocht naar een nieuwe vloer. Wij zijn zeer tevreden over de klantgerichtheid en werden aangenaam verrast met de chocoladeletter die wij bij onze aankoop kregen. Volgende keer komen we zeker bij u terug!!

Verbeterpunten of tips winkel

Geen opmerkingen, we zijn uitstekend geholpen

Via een kennis

Niels oostwouder

Goede hulp en klantvriendelijk personeel!

Geen verbeterpunten

Google