Kennis personeel
Diversiteit in aanbod

Sonja Geelhoed

We zijn heel gastvrij ontvangen, een uitstekende service, een uitstekende kennis mbt het product. Prijs en kwaliteit verhouding is goed.

Verbeterpunten of tips winkel

Blijf vooral zo doorgaan.

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

We reden er langs en hebben onze zoon aangeraden om daar naartoe te gaan.

F. Bruin

Eerlijk en open advies. Vriendelijke medewerkers ( met koffie ?), en niet opdringerig je kan rustig rondkijken. en nog een groot voordeel: men komt ter plaatse alles opmeten als je het laat... Eerlijk en open advies. Vriendelijke medewerkers ( met koffie ?), en niet opdringerig je kan rustig rondkijken. en nog een groot voordeel: men komt ter plaatse alles opmeten als je het laat plaatsen, zodat je niet teveel of te weinig besteld.

Geen.

Internet

Heemskerk

Heel ruim assortiment en een goed advies

Verbeterpunten of tips winkel

Niet dat mij te binnen schiet

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Al eerder een appartement ingericht met hun laminaat

Fouzia

Fijne ervaring in onze grote zoektocht naar (visgraat) laminaat. Breed aanbod in verschillende prijscategorieën met vriendelijke en vakbekwame medewerkers. Ze namen goed de tijd om ons te voorzien... Fijne ervaring in onze grote zoektocht naar (visgraat) laminaat. Breed aanbod in verschillende prijscategorieën met vriendelijke en vakbekwame medewerkers. Ze namen goed de tijd om ons te voorzien van informatie en advies. Daarnaast kon het dezelfde dag nog worden bezorgd. Super....
Inmiddels ligt de vloer en is die nog mooier dan we ons hadden kunnen voorstellen.

Op dit moment niet

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

In de buurt van onze nieuwe woning.

Naj

Prettig

Ree er toevallig langs

Bas Koedijk

Erg klantvriendelijk, behulpzaam en deskundig. Bezoek aan showroom zeker de moeite waard.

Looproute

Internet

Stèphanie

Bij binnenkomst werden wij vriendelijk ontvangen en geholpen bij het wijzen naar de juiste afdeling vloeren die wij zochten. Er werd mee gedacht en we zijn weg gegaan met een mooie vloer, die we van... Bij binnenkomst werden wij vriendelijk ontvangen en geholpen bij het wijzen naar de juiste afdeling vloeren die wij zochten. Er werd mee gedacht en we zijn weg gegaan met een mooie vloer, die we van de week ophalen, omdat dit beter uit komt voor ons. Ze zijn erg flexibel!

Verbeterpunten of tips winkel

Plint advies al per type vloer erbij vermelden misschien? Al hielp het personeel hier ook gewoon bij door mee te kijken en adviseren bij alle soorten staaltjes die zij hadden.

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Via mijn vader, die ook al een goede ervaring bij jullie had.

Maykel Arts

Erg vriendelijk en kundig advies, we kregen zelfs een stuk vloer mee van 1m om te kijken hoe het zou staan.

Verbeterpunten of tips winkel

Een speelhoek voor kinderen.

Via via

Erwin

Zeer goed. Je komt binnen en je wordt niet meteen aangevallen.

Er ligt materiaal van goedkoop tot chique duur.

Als je om hulp vraagt wordt je goed geholpen.
Kopje koffie...
Zeer goed. Je komt binnen en je wordt niet meteen aangevallen.

Er ligt materiaal van goedkoop tot chique duur.

Als je om hulp vraagt wordt je goed geholpen.
Kopje koffie staat klaar. Alles komt erg vrijblijvend en zeer vriendelijk over.

Verbeterpunten of tips winkel

Er staan misschien teveel magazijn medewerkers of vloerleggers rond de koffie tafel. Maar dit kan ook komen omdat ik er stipt na openingstijd was.

Via internet

Bas

Prettig en onderbouwd advies.

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Eerder bij Laminaat Outlet aankopen gedaan.