Kennis personeel
9.5/10
Diversiteit in aanbod

Bijzonder deskundig en vriendelijk personeel

langs gereden

Eerst heb ik telefonisch contact gehad, toen al erg vriendelijk geholpen. Bij de verkoop ook weer erg vriendelijk en vakkundig geholpen. Goede tips gekregen v.w.b. het leggen en het aanbrengen van... Eerst heb ik telefonisch contact gehad, toen al erg vriendelijk geholpen. Bij de verkoop ook weer erg vriendelijk en vakkundig geholpen. Goede tips gekregen v.w.b. het leggen en het aanbrengen van de plinten. En hulp bij het in de auto laden! Erg tevreden dus!

Ik ben zeer tevreden.

Via internet

Han le Noble

Groot en toch overzichtelijk aanbod met uitstekend advies, hoe en wat!

Verbeterpunten of tips winkel

Kan niets noemen fat verbeterd zou kunnen worden zelfs de koffie behoeft geen verbetering!

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Eerder geleverd laminaat met juiste adviezen

Goede eerste ervaring.

Nog niet eerste keer

collega bouwers.

Jerry Teunissen

Laminaat Outlet heeft een grote collectie laminaat, ook PVC click vloeren en zelfs lamelparket.
Het maakte het voor ons niet makkelijk om een keuze te maken, er is zoveel keus en voor ieder wat wils. Maar als je een bepaald type vloer in je hoofd hebt dan vind je hem hier zeker.
Uiteindelijk viel ons oog op een lamelparket vloer en hebben wij een mooie prijs kunnen krijgen voor een complete vloer (lamelparket, ondervloer en plinten). Er is veel kennis in huis, klantvriendelijkheid ligt hoog in het vaandel, je kan er rustig rond kijken zonder dat je last gevallen word door een verkoper, alleen voor een kopje koffie.

Verbeterpunten of tips winkel

Voor ons was de enige tegenvaller dat er geen koop avond was, dat zou voor ons wat makkelijker zijn geweest.

Via een collega.

Jeroen Koster

Erg vriendelijk, en professioneel personeel.

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Kom er dagelijks langs. Nooit geweten wat er achter de deur zat.

Sm Slager

Ontzettend goed geholpen en goede tips gehad
Wij zijn zeker te vrede met onze aankoop

Vriendelijk groet

Via kennnis

Jesper

We waren op zoek naar een laminaatvloer voor onze uitbouw. De vloer moest qua uiterlijk enigszins aansluiten op de bestaande vloer. Aangezien er een enorm aanbod aan vloeren is konden we meerdere... We waren op zoek naar een laminaatvloer voor onze uitbouw. De vloer moest qua uiterlijk enigszins aansluiten op de bestaande vloer. Aangezien er een enorm aanbod aan vloeren is konden we meerdere malen zonder probleem een vloerdeel mee naar huis nemen om te kijken welke het beste aansloot.
Nadat we de juiste vloer hadden gekozen konden ze al op zeer korte termijn de vloer in komen meten en niet lang daarna is de vloer ook gelegd.
Wij zijn uiterst tevreden over de kwaliteit van de vloer, de behulpzame en vriendelijke manier waarop wij zijn geholpen in de winkel en zeker ook over het feit dat de vloer binnen korte termijn gelegd kon worden.
Zeker een aanrader!

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Vaak langs gereden en zodoende binnengelopen toen we op zoek waren naar een nieuwe vloer.

Fam de Goeij

Fijne winkel, we komen er al jaren. We slagen er altijd!

Daan

Prettig, persoonlijk, met een goed gevoel naar huis!

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Familie en Ruud is onze huidige huisbaas.