Kennis personeel
Diversiteit in aanbod

Bos

Betaalbare deskundigheid met een breed assortiment.

Geen.

Vaste klant en website.

Barbara Nicolaas

Goede service. De medewerkers nemen de tijd voor je.

via een zoekmachine

Niels van der Hoeven

Top winkel, klantenservice is zeer goed!! De werknemers denken goed met de klant mee. Prijzen zijn zeer goed. Kom hier zeker terug!

Via internet

J

Fijne winkel, goed advies en vriendelijk personeel!

Via via

R joustra

Zeer vriendelijk geholpen ook goede adviesen tips.ook bij het ophalen fijn mmegedavbt en meegeholpen laden. Zeer fijne ervaring

Verbeterpunten of tips winkel

Zou t niet weten heb gewoon een ,zeer goede ervaring gehad

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Via mijn moeder die al eerder klant bij jullie was

Masuko bik

Goede service en vriendelijke behulpzame mensen echt top

Verbeterpunten of tips winkel

Door t licht onder de tl lampen kun.je niet.goed zien hoe het laminaat er in daglicht uit ziet

via Willem wijkhuizen

Diana de Groot

De ervaring met Laminaat Outlet was uiteindelijk wel succesvol. Ik vond de eerste uitvraag en de klantanalyse niet heel klantgericht. Er bleek uiteindelijk wel klantgerichtheid mogelijk.

Verbeterpunten of tips winkel

Betweterigheid zit bij mij hoog in mijn irritatie zone en vooral als je als klant het gevoel krijgt dat je domme vragen stelt.

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Ik woon al heel lang in Haarlem.en weet dat het daar zit.

Elvira Blom

Heerlijk efficiënte service. Geen getrut, gewoon duidelijke goede service.

Geen.

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Via oud klanten van jullie.

Familie Jozefzoon

Het was een hele ervaring. Wat leuke afwisseling van eens een karwei of praxis! De heer die ons heeft geholpen met een mooie baard was echt erg behulpzaam. We konden gelukkig af en toe met hem... Het was een hele ervaring. Wat leuke afwisseling van eens een karwei of praxis! De heer die ons heeft geholpen met een mooie baard was echt erg behulpzaam. We konden gelukkig af en toe met hem sparren dus dat scheelde. Humor was gelukkig aan beide kanten wel goed te vinden. Ook al kon me moeder soms toch nog wat lastige vragen stellen!

Verbeterpunten of tips winkel

Kleine tip, het drietal dames voor ons kreeg meteen koffie/thee aangeboden. En wij niet maar ach na het vragen om wat water kreeg ik dit natuurlijk in een prachtig glas. En er was een showmodel van... Kleine tip, het drietal dames voor ons kreeg meteen koffie/thee aangeboden. En wij niet maar ach na het vragen om wat water kreeg ik dit natuurlijk in een prachtig glas. En er was een showmodel van een tapijt aanwezig die men niet meer verkoopt. Handig om dit duidelijk meer te zetten of gewoon wegtehalen. Voor de rest prachtige winkel

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Mijn moeder haar internet kills.

Coen van Aarle

Verbeterpunten of tips winkel

Ook papieren offertes in het systeem zetten zodat ik als klant terug te vinden ben als ik contact opneem met vragen

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Gezien langs de weg bij het voorbij rijden