Kennis personeel
9.5/10
Diversiteit in aanbod

Goed onthaal, en goede service

Via google

Goed advies, plezierig geholpen, goed dat de verkoper 2 monsters meegaf, goede keuze ongedwongen kunnen maken!

Nee, geen aanmerkingen

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Via mijn aannemer die er geregeld laminaat haalt

Mohamed Ramdi

Heb vandaag mijn nieuwe vloer hier gekocht, ben super netjes te woord gestaan en deskundig geholpen. Raad laminaat outlet zeker aan!!

Via mijn broer

Janmaat/Cosgrove

Geweldig service, voorbereiding en de paar kleinere problemen die onstonden naar alle tevredenheid opgelost

Verbeterpunten of tips winkel

Eigenlijk niet. geweldige keuze, meer dan redelijke prijzen.

Google

Jac Treffers-Braams

Super goed geholpen met een prachtig laminaat en goed advies over het product en een goede ondervloer ,en niet onbelangrijk ........ een fantastische prijs, dank daarvoor😜

Verbeterpunten of tips winkel

Nee , geen één, naar onze mening hebben jullie een prachtig bedrijf met gezellig en vriendelijk personeel met mooie producten en een heerlijk bakkie koffie 👍🏽

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Doorvreet zoeken op Google naar een laminaatvloer die ik persé wilde en die de laminaat outlet in huis had !!!

Marc ooms

Top service! Aanrader voor iedereen. Prima kwaliteit laminaat voor zeer aantrekkelijke prijzen .ik ben uitermate tevreden

Geen enkele

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Via de verkoper tevens kennis

Mea Visser

Goede service.
Vloer besteld en kon deze de volgende dag al ophalen.
Herkennen de klanten meteen.

Mond op mond reclame

Mea Visser

Goede service.
Vloer besteld en kon deze de volgende dag al ophalen.
Herkennen de klanten meteen.

Mond op mond reclame

Goed advies, ik kon in alle rust rondkijken, plank meenemen en ben uiteindelijk prima geadviseerd en geholpen bij de aanschaf.

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Kennis heeft hier ook gekocht

Brusman

Een bijzonder vriendelijk ontvangst met professioneel advies en een enorme keuze. Daarbij is de prijs-/kwaliteit verhouding ook uitstekend. Ben dus uitermate tevreden over dit bedrijf

Verbeterpunten of tips winkel

ik zou niet zo een-twee-drie verbeterpunten kunnen bedenken of het zou de naam moeten zijn. Outlet doet denken aan uitsluitend koopjes. Die zijn er in overmaat aanwezig maar tegelijkertijd is er ook een ruime keuze in topkwaliteit en merken.

via-via