Kennis personeel
Diversiteit in aanbod

Ronaldhalderman

Een heerlijke winkel met goed personeel ben geholpen door Arno uit zandvoort en dit was de tweede keer dat ik laminaat bij jullie hebben gehaald en de service was weer top ook h e t mee denken van... Een heerlijke winkel met goed personeel ben geholpen door Arno uit zandvoort en dit was de tweede keer dat ik laminaat bij jullie hebben gehaald en de service was weer top ook h e t mee denken van de juiste prijs en kleur was weer top kan iedereen jullie aanraden zou zeggen ga zo door

Door de buren

Sterre Hoek

Laminaat Outlet is al jaren een favoriet bij onze familie: meerdere studentenwoningen en later meer permanente woningen zijn voorzien van het prachtige laminaat van Laminaat Outlet! Ik ga nu weer... Laminaat Outlet is al jaren een favoriet bij onze familie: meerdere studentenwoningen en later meer permanente woningen zijn voorzien van het prachtige laminaat van Laminaat Outlet! Ik ga nu weer verhuizen en heb opnieuw een super mooie vloer voor een goeie prijs kunnen bemachtigen. De werknemers zijn super lief en ik kreeg zelfs een gratis fles schoonmaakmiddel en beschermend materiaal voor onder mijn meubels mee naar huis bij de bestelling. Toppers! Komen hier zeker in de toekomst weer een vloer halen!

Verbeterpunten of tips winkel

Ik zie geen verbeterpunten, de service is top en uitgebreid aanbod!

Ouders

Mary Collignon

Super service

Via fam

Ej Sijbrands

Goed. Kwam direct iemand vragen of er hulp nodig was en de koffie en thee staat klaar. Werden vriendelijk geholpen.

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Zijn er eerder geweest en goede kwaliteit geleverd.

Jeroen van Hoek

Wij zijn zeer tevreden met het eindresultaat van de gelegde vloeren. De leggers stemden de keuzes die gemaakt moesten worden goed af. Er is in het voortraject ook goed meegedacht naar de beste... Wij zijn zeer tevreden met het eindresultaat van de gelegde vloeren. De leggers stemden de keuzes die gemaakt moesten worden goed af. Er is in het voortraject ook goed meegedacht naar de beste oplossing voor de vloer in de berging.

Verbeterpunten of tips winkel

Die hebben we niet, het is allemaal prima gegaan.

Via internet

Marielle

Super goed geholpen en mega veel keuze in de winkel!

Via via

Kenneth Eichelsheim

Geweldig zoals altijd!

Verbeterpunten of tips winkel

Geen, alles is altijd top

Komen er al aantal jaar

Pel A

Voor mij de tweede keer in 3 jaar dat wij in deze winkel laminaat hebben gekocht voor ons hele huis. Heel fijn gastvrij bedrijf!

NVT

Via Internet

Mike en Marleen

Grote winkel, professioneel personeel en super kwaliteit laminaat!

Verbeterpunten of tips winkel

Misschien in de winkel bordjes bij het laminaat wat sommige termen inhouden, zoals V4 en g5 kliksysteem bijvoorbeeld.

Via via

Fardau van der Wal

Prettig en vriendelijk personeel, denkt goed mee en levert een mooi en kwalitatief product.

Verbeterpunten of tips winkel

Nu jullie slechts 1 zaterdag per maand open zijn zou ik de maandag minstens tot 20:00 uur open blijven. Momenteel is dat tot 19:00 uur maar als je 18:00 uur niet redt is 19:00 uur vaak ook te krap.... Nu jullie slechts 1 zaterdag per maand open zijn zou ik de maandag minstens tot 20:00 uur open blijven. Momenteel is dat tot 19:00 uur maar als je 18:00 uur niet redt is 19:00 uur vaak ook te krap. Particulieren die full time werken (en van buiten Haarlem komen) geef je zo meer kans om langs te kunnen komen.

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Ik heb Jeroen via de sportschool leren kennen en mijn vriend gaf aan goede ervaring bij laminaat outlet te hebben, twee positieve associaties hebben tot een bezoek geleidt.