Kennis personeel
9.5/10
Diversiteit in aanbod

Bij eerste bezoek goede info gekregen over de verschillende vloeren, hout en laminaat. Verkoper heeft tijd om met ons te zitten en de opties door te nemen.
Bij tweede bezoek een prachtige...

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

We zagen een prachtige bus in de straat een vloer afleveren

Robert de Swart | STN Kassasystemen

Fijn bedrijf om mee samen te werken. Zowel zakelijk als privé een uitstekende service en er wordt goed mee gedacht

H.C. Weber

Na een aantal maanden geleden een tapijttegelvloer besteld te hebben had ik na een lekkage toch nog een aantal vierkante meters nodig. Zonder problemen kon ik dezelfde tegels bijbestellen.

Verbeterpunten of tips winkel

Het is niet altijd nodig meteen een antwoord te hebben maar het is wel handig om zo snel mogelijk de ontvangst van de klantvraag te bevestigen.

Via Google meen ik.

Super behulpzame, aardige mensen die luisteren naar je wensen en hier goed advies op geven. Prijzen zijn zeer scherp! Zeker een aanrader!

Google

Mike Schotvanger MS Projects metropolitan constructions

Goede open uitstraling, zeer oprecht vriendelijk personeel, je wordt begroet wanneer je binnenkomt , groot pluspunt want (dit lijkt vanzelfsprekend maar dat is tegewoordig niet meer overal zo...

Verbeterpunten of tips winkel

Als ik echt wat zou moeten verzinnen, misschien meer eenheid aan de vóórzijde vd winkel zodat je ipv 2 kleine entrees, (waardoor je zou kunnen denken dat het 2 winkels zijn die niets met elkaar te maken gebben) 1 grote entree of in ieder geval niet bij de 1 parket en bij de ander tapijt maar beter een duidelijk(e) naam of logo dat aan beide zijden gelijk is zodat deze zaak gelijk 5 m breder lijkt en wanneer hier s’avonds een grote lamp op staat dan denken de mensen misschien bij het langsrijden, hé duidelijk herkenbare grote zaak, meer assortiment, meer keuze , 1 aanspreekpunt

Google

Kasem Alkordi

We zijn heel goed geholpen dat ten eerste we hadden een medewerker die alles goed uitlegde en advies gaf over wat het beste bij onze nieuwe woning pastte. Verder was het een winkel waar je kon...

Verbeterpunten of tips winkel

Ik zou geen tip kunnen bedenken dus dat is positief !

Via internet

Zeer goede voorlichting gehad en heel vriendelijk personeel, klantvriendelijke zaak!

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Familie heeft hier ook 'n vloer gekocht

nadia

Super leuk, aardige mensen, ze helpe je graag met gedulde alle vragen beantwoorden.
zeer gespecialiseerd in het vak.

Verbeterpunten of tips winkel

ik zou niets veranderen , alles goed zoals het is, houd het zo graag.
ik kom graag terug en ik zou iedereen deze winkel adviseren.

via google

Laminaat outlet is vet!
Goede service en advies, heel erg blij mee!!!

Via kennis

Beau Jonker

Wij zijn meerdere malen in de winkel geweest om het diverse aanbod te bekijken. Tijdens deze bezoeken zijn wij al ontzettend goed geinformeerd door het personeel die erg vriendelijk en meelevend...

Geen verbeterpunten

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Wij wonen in de buurt van de winkel.