Kennis personeel
Diversiteit in aanbod

Daan klijn

Zeer fijn geholpen. Het laminaat kon zonder problemen in het magazijn blijven liggen tot dat ik het nodig had. Al het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Als je een nieuwe vloer zoekt niet... Zeer fijn geholpen. Het laminaat kon zonder problemen in het magazijn blijven liggen tot dat ik het nodig had. Al het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Als je een nieuwe vloer zoekt niet verder zoeken!

Rij er dagelijks langs.

Britt

Superwinkel! Al 3x heel goed geslaagd, precies wat ik zocht en heel goed geadviseerd!

Google

Loogman

Wederom een mooie laminaatvloer aangeschaft bij Laminaat Outlet, we blijven terugkomen. Groot assortiment en behulpzame vriendelijke verkopers. Binnenkort ook voor de PVC vloer bij hen kijken

Verbeterpunten of tips winkel

Zou de vloer waar hoogte verschil is weer even opnieuw beplakken. Dat scheelt verstappen en valpartijen

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Eerder geweest en goede ervaringen met de eerder gekochte vloeren

Erijk Diets

Top service! Erg goed geholpen door vriendelijk personeel

Verbeterpunten of tips winkel

Niets op aan te merken, alles was top!

Mond op mond reclame

Deborah Jacobs-Hulsbergen

Wat een fijne winkel! Lieve en kundige mensen, die met je meedenken en veel informatie kunnen geven, zodat het maken van een keuze uit zoveel aanbod veel makkelijker wordt.
Ik kreeg hulp om 20...
Ik kreeg hulp om 20 pakken laminaat in te laden, kon zonder problemen terug brengen wat teveel was. Ik kreeg stukjes plint mee om huis te vertalen welke plinthoogte het mooist was. Toen ik belde welke plint ik wilde kopen, stond het al klaar toen ik aan kwam!
Ik ben echt superblij met mijn prachtige laminaat. Goedkoper en mooier dan wat bij de bouwmarkten werd aangeboden!

Ik zou het niet weten!

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Via een familielid die goede ervaringen had met laminaat outlet.

Zaina Mohamed

Goed advies, adequate en goede afhandeling. Resultaat is prachtig geworden, zowel de trapbekleding, het laminaat en de PVC vloer. Prijs en kwaliteit is uitstekend.

Geen!

Via kenniseen

Jacqueline Nieuwenhuis

Super!

Verbeterpunten of tips winkel

Geen, fijn geholpen, super netjes gelegd.

Vaak langsgereden

Stichting Justdiggit foundation

Geweldig! Het contact verliep heel goed! We zijn heel goed geadviseerd en er werd heel fijn met ons meegedacht. Ook vond ik jullie flexibiliteit ontzettend fijn. Alle afspraken zijn nagekomen. Geweldig! Het contact verliep heel goed! We zijn heel goed geadviseerd en er werd heel fijn met ons meegedacht. Ook vond ik jullie flexibiliteit ontzettend fijn. Alle afspraken zijn nagekomen.

Ook het leggen van het laminaat zelf ging perfect. De mannen waren op tijd, professioneel en heel behulpzaam! Daarnaast is het laminaat super snel en mooi gelegd.

Wat mij betreft geen!

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Via de klusjesman van onze verhuurder.

Jim multimassage

Super bedrijf

Geen verbeter punten

Al veel vloeren gekocht

Jacqueline

Ontzettend tevreden!!
Ontzettend tevreden!!
Vanaf het moment dat ik in de winkel kwam werd op alle manieren met me meegedacht. Verschillende stalen meegekregen om thuis te kunnen bekijken. Toen ik eindelijk een keus had gemaakt was het mogelijk om het laminaat al op hele korte termijn te laten leggen.
En dan het leggen van het laminaat; kan niet anders zeggen dan PERFECT! Ollie heeft het gepresteerd om binnen 4 uur tijd 42m2 te leggen (inclusief plinten). En hoe?! Zeer precies en vakkundig. Voor alles een oplossing. Kortom; een dikke 10!

Geen.

Google