Kennis personeel
Diversiteit in aanbod

Rajâa Ourchane

Fijne service en lieve medewerkers

Via een zoekmachine

Audrey

Super! Klantvriendelijkheid ten top. Er wordt naar je geluisterd en je wordt gelijk teruggebeld (en je krijgt hulp) als er iets niet klopt bij het bestellen. Ik ben heel blij met mijn vloer.... Super! Klantvriendelijkheid ten top. Er wordt naar je geluisterd en je wordt gelijk teruggebeld (en je krijgt hulp) als er iets niet klopt bij het bestellen. Ik ben heel blij met mijn vloer. Fantastische bezorging. Ik heb ook geprofiteerd (een aangename verrassing bij het afrekenen) van een Extra “Lockdown korting”

Verbeterpunten of tips winkel

Alleen maar Goed: “ keep up the Good Work”

Google

T

Top ervaring, super service en kwaliteit

Nvt.

Via via

Anouk

Helemaal top!!

Niet veranderen!

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

We rijden er altijd langs

L. Bussen

Veel keuze en prijs kwaliteits verhouding.

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Reeds bekend met laminaat outlet

Van Schie

Heerlijke ontspannen sfeer. We konden rustig alles bekijken en een voorbeeld meenemen. Tijd genoeg om een beslissing te kunnen nemen. De afloop ging perfect op een zeer vriendelijke en duidelijke... Heerlijke ontspannen sfeer. We konden rustig alles bekijken en een voorbeeld meenemen. Tijd genoeg om een beslissing te kunnen nemen. De afloop ging perfect op een zeer vriendelijke en duidelijke manier. Je koopt het voor jaren, maar ik hoef niet te twijfelen of ik de juiste keuze heb gemaakt.

Verbeterpunten of tips winkel

Op dit moment zijn alle Corona maatregelen zeer correct. Er valt niets te verbeteren op dit moment.

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Mijn moeder en ex kochten hier ook en ik vond hun reactie en kwaliteit van het materiaal de moeite waard om ook te gaan kijken.

Marcel van beek

internet

Patrick de Graaf

Perfect, snelle hulp

Internet

E Natrop

Bijzonder vriendelijke mensen, staan voor hun producten en altijd gereed voor goede adviezen en nuttige tips.

Verbeterpunten of tips winkel

Geen, aankoop is gedaan tijdens coronatijd, dus met alle (goede!) maatregelen die er gelden in de winkel is het alsnog erg prettig 'winkelen' voor een nieuwe vloer

Google zoekopdracht :-)

J smit

Top geholpen! Laminaat was niet op voorraad, maar door snel handelen toch op tijd op kunnen halen voor het volgende weekend om te kunnen leggen. Een chocoladeletter mee gekregen voor Sinterklaas.

Verbeterpunten of tips winkel

Misschien zou de presentatie in de winkel nog iets netter kunnen.

Google