Kennis personeel
9.5/10
Diversiteit in aanbod

Iedere keer weer goed advies in de zaak en service, mogelijkheid om thuis rustig te kijken met verschillende stalen.

Verbeterpunten of tips winkel

Er wordt nog hard gewerkt in en aan de zaak, maar wanneer je hulp of advies nodig hebt dan krijg je die.

langs gereden

Toine van der Wijst

Perfecte service van Devlet, een fantastisch betrouwbaar bedrijf! Ik kan dit iedereen aanraden

Google

Marion

Prettig geholpen door Devlot; goed advies, niet te opdringerig; kortom: zeer tevreden!šŸ˜Š

Facebook

Alex de L

Uitstekende service. We zijn ontzettend goed geholpen en hebben een prachtige complete vloer gekocht. De winkel is overzichtelijk en de koffie is goed. De kennis en kunde van het personeel is... Uitstekende service. We zijn ontzettend goed geholpen en hebben een prachtige complete vloer gekocht. De winkel is overzichtelijk en de koffie is goed. De kennis en kunde van het personeel is duidelijk goed in orde. Wij ontvangen onze vloer het einde van deze maand en kijken er enorm naar uit!

Geen.

Via via

Dennis Cup

Een uiterst prettige en leuke ervaring bij de LaminaatOutlet. Geen opdringerige verkopers, maar een relaxte sfeer. Een lekker bakkie koffie om te beginnen en vervolgens rustig samen kijken de... Een uiterst prettige en leuke ervaring bij de LaminaatOutlet. Geen opdringerige verkopers, maar een relaxte sfeer. Een lekker bakkie koffie om te beginnen en vervolgens rustig samen kijken de mogelijkheden. Keuze te over maar met de juiste tips en vragen redelijk snel tot een eindbeslissing gekomen. Advies over de ondervloer was duidelijk. Met de jaren 30 woning die wij hebben, was dat nog wel een ding. Gelukkig was daar deskundig advies. Nog even scherp gekeken naar de plint mogelijkheden en ook daar kwamen we goed uit. De vierkante meter berekening werd rap gemaakt en gelukkig was het geen probleem om de pakketten later op de dag op te halen ivm met onze kleine auto. Al met al een zeer positieve ervaring. Zo wil je een vloer voor je huis kopen!

Via een kennis.

Freek Klaassen

Erg prettig, flexibel, meedenken op niveau (waar je wat aan hebt), goede prijzen en snel gelegd.

Verbeterpunten of tips winkel

tsja ik moet hier wat invullen... misschien nog meer demovloeren of stijl/kleurthema's uitwerken..

via via

Klantvriendelijk, overzichtelijk, goede en scherpe prijzen, goede kwaliteit en goed bereikbaar.

Verbeterpunten of tips winkel

Eigenlijk niet, dit is de derde vloer die hier vandaan komt en alle keren goed bevallen!

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Langs gereden de eerste keer.

Djimmy van Gestel

Top bedrijf, veel keus snelle service en je hebt al snel door dat je met vakmensen te maken hebt!

Google

Lekkere vlotte uitleg, goede inschatting wat wij zoeken en klantvriendelijk

Geen idee

Langsrijden