LaminaatOutlet

LaminaatOutlet Ook benieuwd naar feedback over de webshop LaminaatOutlet? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company115
Uitstekend (10/10)
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen LaminaatOutlet met 9.4/10. Gebaseerd op 115 ervaringen.
Kennis personeel
Diversiteit in aanbod

Cornelis Oudenaarden
Cornelis Oudenaarden

Verbeterpunten of tips winkel

- Na de meetafspraak was mij niet helemaal duidelijk waarom, op sommige plekken, de offerte was aangepast. Dit werd duidelijk na bespreken.

- Ik ben er zelf achteraan moeten gaan om er voor te zorgen dat de meet afspraak werd gemaakt.

Google

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Hele positieve ervaring met laminaat outlet. ik ben tot nu toe erg tevreden over de kwaliteit van het laminaat. de leggers hebben goed hun best gedaan. de legger heeft zelfs een heel stuk reeds gelegd laminaat opnieuw gelegd omdat hij zelf niet tevreden was over het resultaat!.

Roy
Roy

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Via een goede man bob met zijn oppas hond luna

Super winkel?.

Peter Bouman
Peter Bouman

Verbeterpunten of tips winkel

De opmeter (Jeroen) moet echt duidelijker wijzen op op te lossen problemen. Hier zie je dat Outlet vooral een winkel is ;) Nu bleken die problemen pas bij het eerste bezoek van de legger, waarna uitstel nodig was. Er waren drie probelemen. 1) Stuk vloer lag te ongelijk, moest verwijderd en vervangen. Dat ik zelf moest uitzoeken wat die vervanging kon zijn (werden twee dunne stukken plaat met zand ertussen dat zeker niet gaat wegstromen). 2) Uitgehakt stuk schoorsteen gaf te onregelmatige ondergrond. Zelf erder uitgehakt totdat te overspannen met plaatje hout. 3) Ladde zat in oorspronkelijke (en gehandhaafde) vloer. Moest eraf. Samenvattend: leg die problemen bij het opmeten uit, zet ze op een lijstje en vraag om bevestiging dat ze opgelost zijn; alleen dan komt de legger. Succes en groet!

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Fietste het bedrijf al jaren voorbij.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer tevreden met uiteindelijk resultaat! .
zie wel de opmerkingen, die maken dat de kennis van het personeel net voldoende scoort.

Frank en Karin
Frank en Karin

Geen, jullie krijgen een 10 met een griffel

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Al eerder iets gekocht, toen via Google als ik me goed herinner

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima advies in showroom, en vloer en raambekleding zijn prima opgemeten. vloer netjes en snel gelegd en raambekleding hangt prachtig! aardige mensen , allemaal zeer klantvriendelijk. kortom, we zijn heel tevreden!.

Caroline
Caroline

Via een collega

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ontzettend fijne service! laagdrempelig in contact. goede adviezen, waarbij niets wordt opgedrongen. er wordt meegedacht (ook als dit resulteert in een gunstigere/ goedkopere factuur voor de klant) vloer laten leggen, heel mooi gedaan, netjes afgewerkt. kortom heel tevreden!.

Sophia Gulmetov
Voldoende (6/10)
Sophia Gulmetov

Verbeterpunten of tips winkel

De communicatie met de klant verbeteren.

via google.

Score voor LaminaatOutlet:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Wij werden in de winkel vriendelijk geholpen. onze email adres werd genoteerd en er zou contact met ons op genomen worden om een afspraak te maken voor het opmeten van de maten van het rolgordijn. het duurde vervolgens lang voordat er contact opgenomen zou worden. ik heb zelf gebeld en werd later weer gebeld over een afspraak. kortom er werd niet goed gecommuniceerd met mij. een medewerker stond onverwacht voor de deur om het op te meten, gelukkig was mijn zoon thuis om de deur open te doen. vervolgens heeft het lang geduurd voordat ik wist wanneer de rolgordijnen op gehangen zouden worden. ik heb gemaild en geen reactie gekregen, ik heb zelf gebeld en toen werd kreeg ik de tijd en datum door wanneer er iemand zou komen.

via google

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goed komen hun afspraken goed na.

N.Barnhoorn
N.Barnhoorn

Via internet.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede informatie en vriendelijk en deskundig verkoop personeel.

mevr. HL
mevr. HL

Verbeterpunten of tips winkel

Het enige verbeterpunt dat ik kan vinden, zou zijn dat er een betere schaar / tang zou zijn om plinten aan diverse kanten bij te werken, zodat er niet teveel kleine stukjes en hoekjes te zien zijn.
Dat vind ik niet zo'n fraai gezicht, al moet ik zeggen dat dit ook went inmiddels.

Google

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Mijn ervaring met laminaat outlet was bijzonder goed. ik heb een lange aanloop gehad, voordat ik de beslissing kon nemen welk laminaat ik zou kiezen. in die periode heeft jullie bedrijf mij goed geadviseerd en was ook zo vriendelijk om diverse proefstukken laminaat bij mij thuis te brengen. en ook informatie te geven over de bestaande vloer en de ondervloer..
de prijs / kwaliteit verhouding is prima; ik vind het een zeer redelijke prijs voor een erg stevig laminaat, dat er vrij natuurlijk uitziet.

Fam. J.Lelsz te Zandvoort
Fam. J.Lelsz te Zandvoort

Via kennis.

Score voor LaminaatOutlet:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer tevreden over kwaliteit en personeel. zowel in de zaak als bij mij thuis.ó.

Bedrijfsinformatie

Laminaat Outlet is de groothandel in laminaatvloeren, kliklaminaat, houten vloeren, lamelparket en parket vloeren in Nederland. Wij leveren vele soorten laminaat en lamelparket en houten vloeren direct uit voorraad vanuit ons distributiecentrum in Haarlem. Of het nu gaat om vlak laminaat of met een voelbare houtstructuur, v-groef laminaat aan de lange zijde of een v-groef rondom. Er is laminaat met 3-strook, 2-strook en breedstrook design binnen een plank.
Adres
Oudeweg 105