Kennis personeel
Diversiteit in aanbod

Donna

Top service, prijs en kwaliteit

Verbeterpunten of tips winkel

Geen tips of verbeterpunten. Andere bedrijven kunnen er een voorbeeld kunnen nemen. Of stage laten lopen.

Google

Femke van Muiswinkel

De sfeer in de winkel is heel fijn, je hebt uitgebreid de tijd om te kijken naar het ruime aanbod. Het personeel is stuk voor stuk vriendelijk, behulpzaam en heeft kennis van zaken. Heel fijn voor... De sfeer in de winkel is heel fijn, je hebt uitgebreid de tijd om te kijken naar het ruime aanbod. Het personeel is stuk voor stuk vriendelijk, behulpzaam en heeft kennis van zaken. Heel fijn voor mensen zoals ik die moeilijk kunnen kiezen :)

Mond tot mond reclame

Erik Menger

Super goed en zeer vriendelijk geholpen. Een relaxte en gezellige sfeer. Vijftien jaar geleden kochten we er onze eerste vloer. Nu tijd voor iets anders. Alle vloeren in het hele huis weer gekocht... Super goed en zeer vriendelijk geholpen. Een relaxte en gezellige sfeer. Vijftien jaar geleden kochten we er onze eerste vloer. Nu tijd voor iets anders. Alle vloeren in het hele huis weer gekocht bij Laminaat Outlet! Thnx.

Geen verbeterpunten

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Via via (goed nieuws gaat snel)

Chantal Wijnalda

Ik raad iedereen laminaat outlet haarlem aan!

Super goede service en hele lieve mensen die graag met je mee willen denken en je echt willen helpen.
Ik heb zelf voor laminaat gekozen...
Ik raad iedereen laminaat outlet haarlem aan!

Ik heb zelf voor laminaat gekozen en je hoeft echt niet de hoofdprijs te betalen hier dat is fijn als je bvb net als ik voor het eerst op jezelf gaat wonen en al zoveel kosten moet maken.
Ze hebben echt prachtige vloeren en er is heel veel keus!
Nogmaals bedankt voor de goede hulp en service!
Jullie zijn toppers!

Een vriend

Reactie LaminaatOutlet:

enorm bedankt!

Sebatian Podworny

Laminaat outlet is prima winkel !

Alles is goed !

Via internet

Ad Geerlings

Mooie vloeren en een goed advies.

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Via vrienden die ook hun vloer bij jullie hadden gekocht.

D.F. Rietveld

Vakkundige hulp gehad met het uitzoeken van een nieuwe laminaatvloer.

Verbeterpunten of tips winkel

Heb ik nog niet kunnen ontdekken.

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Advies gehad van de vakman die onze vloer gaat leggen.

Wilma Uyttewaal

Geweldig

Via aannemer

Jeroen

Ruim assortiment, goed advies en vriendelijk personeel.

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Langs de weg zien zitten.

p.van.hamelsveld@hetnet.nl

Is niet de eerste keer dat ik daar koop want ik word heel goed geholpen en dezkundig wat ik wel op prijs stel en de prijzen zijn ook aangenaam

Verbeterpunten of tips winkel

ik vind de vloeren boven goed want een plankje zie je ook niet goed kreeg een plank mee om te kijken dat vond ik steengoed want dat heeft gersulteerd dat ik een andere keuze heb gemaakt en dat was... ik vind de vloeren boven goed want een plankje zie je ook niet goed kreeg een plank mee om te kijken dat vond ik steengoed want dat heeft gersulteerd dat ik een andere keuze heb gemaakt en dat was prettig

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

weet ik niet meer kom er vaker