Kennis personeel
Diversiteit in aanbod

nee

wist hem al

Akin

We zijn heel erg tevreden, hoe wij te woord zijn gestaan en hoe we verder zijn geholpen mbt advies etc.

Voortman

Zeer prettig geholpen. 1,2 of 3 verschillende planken meenemen om thuis te bekijken, was geen probleem.

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

We waren hier wel eens langs gereden.

Wij kwamen vlak voor sluitingstijd nog binnen. Desondanks nog uitgebreid, deskundig en vooral vriendelijk geholpen. Goede kwaliteit voor vriendelijke prijzen. Kregen zelfs nog een ontbrekend stuk...

Via internet

Rob van der Zwaan

Zeer goede informatie. Weet wat de klant wil en bieden betaalbare vloeren.

Verbeterpunten of tips winkel

Zeker geen verbetering punten gevonden. Dit niveau vasthouden en dan blijft het een top winkel.

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Met de auto voorbij gereden en toen is het ons opgevallen.

Vriendelijke service, ook voor mensen die geen verstand hebben van laminaat! Goed advies gekregen en prachtig laminaat gevonden.

Via familie

Hemmen

Voor de 2e keer laminaat gekocht, dus goede ervaring met deze winkel. Klacht bij vorige aankoop heel goed opgelost.

Verbeterpunten of tips winkel

Er is veel variatie aan laminaat, maar toch hebben veel hetzelfde motief. Wij waren op zoek naar iets anders dan dat, wel gevonden maar veel minder keus daarin.

Internet.

Diepeveen

Wederom fijn samengewerkt met de mensen van de laminaat outlet. In het bijzonder complimenten voor Wessel en Eddy, die zeer behulpzaam en professioneel ons huis weer wat mooier gemaakt hebben!

Bekende naam in Haarlem

Mooie vloeren, zag er ook allemaal goed uit en de koffie was top :)

Verbeterpunten of tips winkel

Geen klagen was allemaal goed en overzichtelijk. Werd ook hard gewerkt om de kachel weer aan de gang te krijgen.

Via bekende

Janine

Ongeveer een week geleden liepen we de zaak binnen. We oriënteerden ons op een pvc-vloer voor onze nieuwe vakantiewoning in Lunteren. Opvallend plezierig en deskundig werden we geadviseerd door Enno...

Gewoon zo doorgaan!

via internet