Kennis personeel

Patrick de Graaf

Perfect, snelle hulp

Internet

E Natrop

Bijzonder vriendelijke mensen, staan voor hun producten en altijd gereed voor goede adviezen en nuttige tips.

Verbeterpunten of tips winkel

Geen, aankoop is gedaan tijdens coronatijd, dus met alle (goede!) maatregelen die er gelden in de winkel is het alsnog erg prettig 'winkelen' voor een nieuwe vloer

Google zoekopdracht :-)

J smit

Top geholpen! Laminaat was niet op voorraad, maar door snel handelen toch op tijd op kunnen halen voor het volgende weekend om te kunnen leggen. Een chocoladeletter mee gekregen voor Sinterklaas.

Verbeterpunten of tips winkel

Misschien zou de presentatie in de winkel nog iets netter kunnen.

Google

Fabian van den Nouwland

We zijn twee keer bij u geweest en beide keren zijn we aangenaam verrast door het vriendelijke en hulpvaardige personeel. Er is voldoende en kundig personeel aanwezig dat ons zeer goed heeft... We zijn twee keer bij u geweest en beide keren zijn we aangenaam verrast door het vriendelijke en hulpvaardige personeel. Er is voldoende en kundig personeel aanwezig dat ons zeer goed heeft geholpen met onze zoektocht naar een nieuwe vloer. Wij zijn zeer tevreden over de klantgerichtheid en werden aangenaam verrast met de chocoladeletter die wij bij onze aankoop kregen. Volgende keer komen we zeker bij u terug!!

Verbeterpunten of tips winkel

Geen opmerkingen, we zijn uitstekend geholpen

Via een kennis

Niels oostwouder

Goede hulp en klantvriendelijk personeel!

Geen verbeterpunten

Gezien langs de weg

Mar

Slechte ervaring.
Slechte ervaring.
Wij hadden maar een klein stukje nodig wat we wilden laten leggen. Aantal M2 en doel aangegeven. Medewerker heeft ons goed en vriendelijk geadviseerd welk laminaat geschikt was voor ons. Nadrukkelijk hebben we nog gevraagd of het gelegd kon worden. Dat was geen probleem.
Toen we wilden bestellen bij een andere medewerker kon dat niet. Hij was niet bereid, ook al wilden wij daarvoor betalen, minder dan 30 M2 te komen leggen en moesten maar iemand zoeken die dat voor ons kon doen.

Verbeterpunten of tips winkel

Eenduidig zijn wat wel en niet kan.

Familie

Beeza Addis

Top, goeie prijzen, goeie kwaliteit en fijne service met vriendelijk personeel

Geen op dit moment

Via schoonvader

Ton van Herwaarden

Onze ervaringen zijn zeer positief. Uiterst vriendelijk en zeer behulpzaam personeel geeft goed advies waar tijd voor wordt genomen. We hebben inmiddels meerdere laminaatvloeren en trapbekleding... Onze ervaringen zijn zeer positief. Uiterst vriendelijk en zeer behulpzaam personeel geeft goed advies waar tijd voor wordt genomen. We hebben inmiddels meerdere laminaatvloeren en trapbekleding besteld en alles verloopt zeer soepel en gemakkelijk. Ieder komt keurig afspraken na!

Verbeterpunten of tips winkel

Eigenlijk zou ik het niet weten. Winkel is overzichtelijk. Niet modern maar dat wordt ruimschoots goed gemaakt door de mensen die er werken!

Via internet