Kennis personeel
Diversiteit in aanbod

Jan

Vriendelijk en goedkoop! Gebeld en dezelfde dag nog laminaat in huis.

Niet van toepassing

Google

Carin

Vriendelijk en vlot

Verbeterpunten of tips winkel

Ik ben heel prettig geholpen, ik weet zo even geen verbeterpunten

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Mijn vader was er ooit langs gereden en heeft het onthouden

Berrevoets

Hebben het prettig gevonden om bij jullie te winkelen .Wat een assortiment,ogen tekort.Ga jullie zeker aanbevelen .

N.v.t.

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Mijn man heeft in het verleden een zaagmachine bij jullie gekocht via een advertentie aanbod.

Iris Roest

Vriendelijk, juiste adviezen en lekkere koffie ☕️ 😃

Verbeterpunten of tips winkel

Geen verbeterpunten blijf zo doorgaan

Kennis

Solange Lalji/ Patricia Ledo Mejia

Super vriendelijk en professioneel, zelfs als het even allemaal in de soep loopt, zijn de medewerkers heel behulpzaam en komen tot een passende oplossing. Daarnaast gewoon verschrikkelijk mooi en... Super vriendelijk en professioneel, zelfs als het even allemaal in de soep loopt, zijn de medewerkers heel behulpzaam en komen tot een passende oplossing. Daarnaast gewoon verschrikkelijk mooi en kwalitatief laminaat!

Verbeterpunten of tips winkel

De website usability laat wat te wensen over

Via Google

Hans Goes

Goed en snel

Niet

In de buurt

Angelique

Super goed geholpen in een goede sfeer. Ruime keuze in zowel laminaat als pvc

Geen verbeterpunten

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Ben er vaak langsgereden en nu ik een vloer nodig had even naar binnen gegaan en meteen geslaagd

Marrit van Hijum

Wij hebben hier vandaag een fantastische vloer gekocht! Er werd goed geholpen met het inladen van het parket in de auto. Ook super fijn dat we er een speciaal schoonmaakmiddel en een zachte strip... Wij hebben hier vandaag een fantastische vloer gekocht! Er werd goed geholpen met het inladen van het parket in de auto. Ook super fijn dat we er een speciaal schoonmaakmiddel en een zachte strip voor onder de meubels bij kregen!

Google

Katja Lammers

In eerste instantie een mooie PVC vloer uitgezocht, nadat deze gelegd was bleek deze vloer niet geschikt voor de elektrische vloerverwarming. Het clic systeem brak op verschillende plekken. Na... In eerste instantie een mooie PVC vloer uitgezocht, nadat deze gelegd was bleek deze vloer niet geschikt voor de elektrische vloerverwarming. Het clic systeem brak op verschillende plekken. Na constatering, mocht ik een andere vloer uitkiezen. Er ligt nu een prachtige laminaat vloer die wel geschikt is.
Professioneel en super vriendelijke medewerkers zowel in de winkel als diegene de de vloer leggen.

Internet /Google

Familie rekelhof

Ontzettend goede en snelle service in de winkel. Ook fijn dat er mee word gedacht!

Verbeterpunten of tips winkel

Iets duidelijker telefonisch over levertijd bijv

Mond op mond reclame