Kennis personeel
Diversiteit in aanbod

Laurens vd Giesen

Hele fijne winkel, geen opdringerige verkopers en een bak koffie om eens rustig een rondje te lopen tussen de vloeren

Via google

Melissa Roos

Vriendelijke service, ze handelen snel en denken mee.

Verbeterpunten of tips winkel

Misschien is 1 klein puntje om ook een inmeetservice te bieden als je zelf het laminaat legt.

Via een bekende van mij

Westley Salomonsz

Bijzonder prettig en met veel geduld geholpen.

Verbeterpunten of tips winkel

Opening in het weekend.. Zaterdag zou prettig zijn

Via Google

Rowan Scholten

Vriendelijk, veel informatie, erg veel aanbod en goede tips

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Ik reed langs de winkel en ik werd nieuwsgierig

charlotte van der poll

Professioneel

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

ik heb er ooit over gehoord en dacht ik rij er eens naartoe

megan de jong

Sociale medewerkers, snelle afspraak, goede prijzen, nette aflevering

geen, ga zo door!

positieve ervaring van familie

Perukel/Jansen

Top! Breed aanbod aan laminaat en de service is ook super! Erg vriendelijke mensen en goed geholpen.

Via internet

Fanny Ritt

Waauw, wat een fijne winkel is dit! Overzichtelijk, veel keuze, scherp geprijsd, maar bovenal de service is superfijn! We liepen binnen en in no time hebben we onze keuze kunnen maken, dankzij de... Waauw, wat een fijne winkel is dit! Overzichtelijk, veel keuze, scherp geprijsd, maar bovenal de service is superfijn! We liepen binnen en in no time hebben we onze keuze kunnen maken, dankzij de meedenkende krachten van Laminaat Outlet. Mensen met echte kennis van zaken en we liepen zelfs de deur uit met gratis PVC reinigingsmiddel en vilt onder de meubels. Deze zaak zullen wij zeker aanraden bij anderen! Veel dank!!

Verbeterpunten of tips winkel

Ik zou er geen kunnen bedenken, meerdere vestigingen? ;-) Maken ze nog meer mensen blij in dit land!

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Via internet, maar ook zichtbaarheid langs de weg in de Waarderpolder

M. Schoorel

We werden vriendelijk ontvangen en kregen de ruimte om zelf te kijken of advies en informatie te krijgen. Daarna werd er meegedacht over het type vloer en de benodigde hoeveelheid. We hebben geen... We werden vriendelijk ontvangen en kregen de ruimte om zelf te kijken of advies en informatie te krijgen. Daarna werd er meegedacht over het type vloer en de benodigde hoeveelheid. We hebben geen vorm van dwingende verkoop ervaren en alles voelde erg vrijblijvend. Al om al goede service

Via via

Martine van Uden

Goede service, vooral blij Steven en zijn collega die het laminaat heel mooi hebben gelegd.

internet