Assortiment
Winkel-uitstraling
Website
Prijs / kwaliteit verhouding

Niels Nannes

3 maal een keuken gekocht. Altijd heel correct en vakkundig banhandeld.

nvt

2 keukens bij Sombroek gekocht

Teun Meijer

Prettige ongedwongen sfeer en ze dachten goed mee met me bij de keuze voor onze nieuwe keuken.

Rijkeboer

Goed geadviseerd en vriendelijk geholpen.

danielle

Erg klant gericht. Er word goed geluisterd naar je wensen. Vriendelijk personeel. Een toegankelijk bedrijf. Ben gewoon enorm tevreden.

Uitstekende service

Geen.

Frank

Uitstekend

duidelijkheid in gemaakte afspraken, voor, tijdens en na aankoop.

vast servicecontract, zodat de keuken om de paar jaar dor een ervaren monteur wordt nagelopen, om nog langer van de keuken te genieten.

Loes en Sjaak

Een bedrijf waar we vol vertrouwen iets willen kopen.

Eerlijke gezellige mensen die achter hun product staan. We voelen ons er helemaal thuis.

Ons niet zo veel verwennen.

Martin Mulder

Goed en eerlijk advies, wat geresulteerd heeft in een prachtige strakke en functionele keuken waar wij nog steeds elke dag met plezier in koken.

Tijd nemen om wensen te inventariseren en dan direct een passend ontwerp voor te stellen voor een scherpe prijs.
Je voelt je niet in de maling genomen doordat ze zogenaamd jou speciaal een...
Je voelt je niet in de maling genomen doordat ze zogenaamd jou speciaal een hoge korting geven.

Marit

Een aantal jaren geleden een keuken gekocht en dat was niet zo goed bevallen. Toen gingen we verhuizen en moesten dus ook een nieuwe keuken. Natuurlijk niet naar de keukenzaak van toen. Gelukkig op... Een aantal jaren geleden een keuken gekocht en dat was niet zo goed bevallen. Toen gingen we verhuizen en moesten dus ook een nieuwe keuken. Natuurlijk niet naar de keukenzaak van toen. Gelukkig op verjaardag over Sombroek gehoord. Wat een verademing. Hier wordt je als klant nog wel serieus genomen. Ook na aankoop nog goede tips en adviezen. Wat bij de andere keukenboer niet goed ging, afspraak is hier afspraak. We hebben de keuken nu een half jaar en zijn er nog steeds heel blij mee!

Nazorg sneller? Er zat een kras op een deurtje. Pas na 5 weken kregen we een nieuw deurtje. Was ook wel gezegd, want deurtje moest nog gemaakt worden en uit Duitsland deze kant op komen. Was ook... Nazorg sneller? Er zat een kras op een deurtje. Pas na 5 weken kregen we een nieuw deurtje. Was ook wel gezegd, want deurtje moest nog gemaakt worden en uit Duitsland deze kant op komen. Was ook niet zo heel erg, want we konden de keuken gewoon gebruiken natuurlijk, maar als dat sneller zou kunnen, dan zou het nog beter zijn. Ik zou Sombroek iedereen aanraden.

Jurgen

Prima keuken en prima bedrijf!

Komen alle afspraken na