Assortiment
Winkel-uitstraling
Website
Prijs / kwaliteit verhouding

w meijer

Wij hebben een prachtige keuken gekocht. Dit is de 2de bij Sombroek.Geweldige service en erg creatieve ideeën. Wij zijn heel erg tevreden en ontzettend blij met wat we hebben uitgezocht. Kan niet... Wij hebben een prachtige keuken gekocht. Dit is de 2de bij Sombroek.Geweldige service en erg creatieve ideeën. Wij zijn heel erg tevreden en ontzettend blij met wat we hebben uitgezocht. Kan niet wachten tot de keuken wordt geplaatst .Een sieraad in je huis is een keuken van Sombroek.

Langedijk-Koster

Helemaal goed. We zijn zeer goed geholpen, namen echt de tijd en probeerden niets op te dringen. Wij zijn heel tevreden.

De vele mogelijkheden en de kwaliteit.

Nee, kan niets bedenken

Rody Veldman

Bedrijf wat doet wat er word beloofd, met een perfecte nazorg; en geen gezeur bij problemen; word direct opgelost!

Het hele plaatje klopt, van ontvangst in de showroom tot aan de montage, super

Petra

Zoveel keukenspeciaalzaken...ingewikkeld! Totdat we bij Sombroek kwamen. Een rustige, vakkundige manier van benaderen, adviseren en meedenken. Afspraken werden nagekomen, het slopen en plaatsen van... Zoveel keukenspeciaalzaken...ingewikkeld! Totdat we bij Sombroek kwamen. Een rustige, vakkundige manier van benaderen, adviseren en meedenken. Afspraken werden nagekomen, het slopen en plaatsen van de nieuwe keuken was een feestje. We zijn zeer blij met onze keuze om vanuit de veelheid van keukenaanbieders gekozen te hebben voor dit bedrijf.

Betrokkenheid met de klant. Goede financiële afwikkeling.

Jan-Willem Porringa

Sombroekkeukens is een bedrijf met een lange traditie om klanten naar tevredenheid van de klant te helpen, serieus te nemen en bij te staan tijdens beslissingen, een keuken koop je tenslotte niet... Sombroekkeukens is een bedrijf met een lange traditie om klanten naar tevredenheid van de klant te helpen, serieus te nemen en bij te staan tijdens beslissingen, een keuken koop je tenslotte niet zomaar en ervoor te zorgen dat een keuken in een keer goed opgeleverd wordt. Bravo!

Fam. Van Breugel

Prettig bedrijf met goed advies en binnen het budget

De zorg die overal aan besteed wordt

Bloemetje bij oplevering?

Jos de vries

Alles naar volle tevredenheid uitgevoerd.

de begeleiding tijdens de ontwerpfase.

fam. W. Meyles

We zijn erg tevreden over de begeleiding voorafgaand aan de aanschaf van onze keuken. Er werd echt met ons meegedacht, zonder dat ons iets aangepraat of opgedrongen werd. Ook alle afspraken werden... We zijn erg tevreden over de begeleiding voorafgaand aan de aanschaf van onze keuken. Er werd echt met ons meegedacht, zonder dat ons iets aangepraat of opgedrongen werd. Ook alle afspraken werden perfect uitgevoerd. De plaatsing verliep ook vlekkeloos.

Linda

Mijn eerste keuken gekocht en tot in de puntjes goed geholpem. Deskundig en zeer klantgericht!

Kennis van zaken en creatieve ontwerpen.

familie Stoop

Iedereen is uiterst vriendelijk en de keuken werd op een nette manier geplaatst.
wij zijn heel blij met de keuken van firma Sombroek.

goed contact met de heren Sombroek en de installateur was erg aardig.