Wijngaard kaas BV

Zeer goede service. Van het kerstpakket wat ik had besteld waren er niet genoeg op voorraad. Na contact opgenomen te hebben, werd er heel goed meegedacht en het aantal pakketten dat ik nodig had... Zeer goede service. Van het kerstpakket wat ik had besteld waren er niet genoeg op voorraad. Na contact opgenomen te hebben, werd er heel goed meegedacht en het aantal pakketten dat ik nodig had gereserveerd tot de betaling binnen was. Erg netjes en super snel (ruim op tijd) geleverd!

IJssalon 'n Ice Lourus Roelse

Datum van bezorging was ook de datum die ze vermeld hadden in de mail. Top!!

Trinseo Netherlands BV

Alles super goed verlopen. Met Kerstpakketten IDEE, iedereen tevree.

EKCN

Goed pakket, en goed geinformeerd over levering.

Witron

Prima pakket, netjes volgens afspraak en op tijd geleverd

Rijneveldmetsel-enafbouwbedrijf

Goed en snel geregeld en een keurig samengesteld pakket!

Jacobs

Top service! Ruime keuze aan mooie kerstpakketten en zeer eenvoudig te bestellen. Levering prima op de afgesproken datum. Een aanrader!

Jacobs

Mooie kerstpakketten met heerlijke producten. Zeer vriendelijke klantenservice, waarbij uitstekend werd meegedacht in de mogelijkheid qua kerstpakket. Zeker een aanrader!

New York Pizza Dronten

Makkelijk en duidelijk en veel keuze van groot tot klein en bezorging ging ook echt super makkelijk echt bestel hier al jaren mijn kerstpakketten voor mijn personeel en altijd goed en mooi gegaan.

Extrade Int.

Heel mooi aanbod aan kerstpakketten. De levering verloopt perfect zoals afgesproken. Heel eenvoudig, helemaal zorgeloos en prima in orde!